Oznámenie 8140 - VST

Obsah

8140 - VST
Vestník č. 82/2016 - 02.05.2016

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Angela Jakabová
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: angela.jakabova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Čistiace a dezinfekčné potreby a prostriedky pre UPJŚ v Košiciach
Referenčné číslo: R-11/VO-2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
39830000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie čistiacich a dezinfekčných potrieb a prostriedkov pre fakulty a pracoviská Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením do skladu na mieste dodania.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania
Hodnota(,ktorá sa zohľadňovala): 270 000,0000
EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmlúv)
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33760000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Rektorát, fakulty a pracoviská
II.2.4) Opis obstarávania:
Pracie prostriedky v množstve 358 l a 1722 kg, čistiace prostriedky na podlahu v množstve 6172 l, sanitárne a kuchynské čistiace prostriedky a materiál v množstve 13844 l a 5514 kg, čistiace prostriedky na okná v množstve 2076 l, ostatné čistiace a dezinfekčné prostriedky v množstve 5456 l a 1240 kg a 4302 ks, ostatný čistiaci materiál v množstve 42365ks a 3898 párov a 6680 rolky, mydlá, tekuté pasty a náplne v množstve 348 l, 13300 ks a 718 kg, náplne do dávkovačov TORK v množstve 17430 ks, 4860 balení a 3160 l, hygienické potreby v množstve 50120 ks, 10680 balení a 340 rolky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 244-443274
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: R-11/VO-2016
Názov: Rámcová dohoda č. 411/2016
Zákazka/časť je pridelená Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
22.04.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov Nie
BANCHEM s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36227901
Rybný trh 332/9 , 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Telefón: +421 315910800
Fax: +421 315910800
Email: vilimo@banchem.sk
Internetová adresa (URL): http://www.banchem.sk
Dodávateľom je MSP Nie
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti Áno
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti (bez DPH): 270 000,0000
Hodnota(, ktorá sa brala do úvahy): 270 000,0000
EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmlúv)
V.2.5) Informácie o subdodávkach
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2426001&l=sk
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa § 136 a § 138 zákona č. 25/2006 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité