ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Čistiace a dezinfekčné potreby a prostriedky pre UPJŚ v Košiciach
Referenčné číslo: R-11/VO-2016
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39830000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie čistiacich a dezinfekčných potrieb a prostriedkov pre fakulty a pracoviská Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením do skladu na mieste dodania.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.1.7)
Celková hodnota obstarávania
Jedna hodnota
Hodnota(,ktorá sa zohľadňovala): 270 000,0000
EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení
zmlúv)
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33760000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Rektorát, fakulty a pracoviská
II.2.4)
Opis obstarávania:
Pracie prostriedky v množstve 358 l a 1722 kg, čistiace prostriedky na podlahu v množstve 6172 l, sanitárne a kuchynské čistiace prostriedky a materiál v množstve 13844 l a 5514 kg, čistiace prostriedky na okná v množstve 2076 l, ostatné čistiace a dezinfekčné prostriedky v množstve 5456 l a 1240 kg a 4302 ks, ostatný čistiaci materiál v množstve 42365ks a 3898 párov a 6680 rolky, mydlá, tekuté pasty a náplne v množstve 348 l, 13300 ks a 718 kg, náplne do dávkovačov TORK v množstve 17430 ks, 4860 balení a 3160 l, hygienické potreby v množstve 50120 ks, 10680 balení a 340 rolky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Druh postupu
Zadajte
Verejná súťaž
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Áno
IV.1.6)
Informácie o elektornickej aukcii
Použila sa elektronická aukcia
Áno
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 244-443274
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej
transparentnosti ex ante)
IV.2.9)
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
Verejný obstarávateľ nezadá žiadne ďalšie zákazky na základe vyššie uvedeného predbežného oznámenia
Áno
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: R-11/VO-2016
Názov:
Rámcová dohoda č. 411/2016
Zákazka/časť je pridelená
Áno
V.2)
ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1)
Dátum uzatvorenia zmluvy
22.04.2016
V.2.2)
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov
Nie
BANCHEM s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
36227901
Rybný trh 332/9 , 92901 Dunajská Streda
Slovensko
Telefón:
+421 315910800
Fax:
+421 315910800
Email:
vilimo@banchem.sk
Internetová adresa (URL):
http://www.banchem.sk
Dodávateľom je MSP
Nie
V.2.4)
Informácie o hodnote zákazky/časti
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti
Áno
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti (bez DPH): 270 000,0000
Celková hodnota zákazky/časti:
Jedna hodnota
Hodnota(, ktorá sa brala do úvahy): 270 000,0000
EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmlúv)
V.2.5)
Informácie o subdodávkach
V rámci zmluvy jestvuje predpoklad subdodávok
Nie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2426001&l=sk
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania:
Podľa § 136 a § 138 zákona č. 25/2006 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.04.2016