Oznámenie 9041 - VRT

Obsah

9041 - VRT
Vestník č. 96/2016 - 20.05.2016

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Rokovacie konanie so zverejnením
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Fax: +421 248262910
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obchodná spoločnosť, § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z.z.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obnova bezpečnostnej, prístupovej a sieťovej IT infraštruktúry
Referenčné číslo: 44/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
48821000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obnova bezpečnostnej, prístupovej a sieťovej IT infraštruktúry JAVYS, a.s. pozostávajúcej z investičnej dodávky diela a z prevádzkovej Poimplementačnej servisnej podpory.

1)Investičná dodávka diela pozostáva z:
-technického riešenia bezpečnostnej infraštruktúry (dodávaných HW a SW komponentov a služieb pre riešenie bezpečnostnej infraštruktúry)
-technického riešenia LAN infraštruktúry(dodávaných HW a SW komponentov a služieb pre riešenie LAN infraštruktúry)
-technického riešenia virtuálnej DMZ infraštruktúry (dodávaných HW a SW komponentov a služieb pre riešenie virtuálnej DMZ infraštruktúry).


2)Prevádzková Poimplementačná servisná podpora pozostáva z:
-Softvérová technická podpora (SW Maintenance)
-Hardvérová technická podpora
-Služby technickej podpory prevádzky
-Služby rozvoja a služby na vyžiadanie.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala): 790 000,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmlúv)
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
32422000-7
Časť: 2
32580000-2
Časť: 3
48100000-9
Časť: 4
72253200-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
II.2.4) Opis obstarávania:
V rozsahu podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Áno
Opis opcií: Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať Poimplementačnú servisnú podporu v rozsahu podľa bodu 3.3 Zmluvy štyri (4) roky od riadneho odovzdania a prevzatia Diela. V prípade, že Zmluva nebude písomne vypovedaná ktoroukoľvek Zmluvnou stranou najneskôr 2 mesiace pred koncom doby plnenia podľa predchádzajúceho bodu, automaticky sa predlžuje jej platnosť a účinnosť o ďalší jeden (1) rok a to aj opakovane.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 181-327583
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Zmluva o dielo
Zákazka/časť je pridelená Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
11.05.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
(SME – ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov Nie
eGroup Solutions, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44989709
Mlynké Nivy 71 , 82105 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Dodávateľom je MSP Nie
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti Áno
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti (bez DPH): 840 000,0000
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 790 000,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmlúv)
V.2.5) Informácie o subdodávkach
Hodnota alebo podiel zákazky s pravdepodobným subdodávateľským plnením tretími stranami
Podiel: 50
Krátky opis podielu zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky: Služby na zabezpečenie: dátovej bezpečnosti, riadenia rizík IS, manažmentu informačnej bezpečnosti. Služby projektového riadenia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Členovia komisie na vyhodnotenie ponúk: Ing. Marek Prievozník, Ing. Karol Lukačovič, Dipl. Ing. Marián Križovenský.
2. V súvislosti so zmluvnou hodnotou uvedenou v bode II.1.7. korešpondujúc so stanovením PHZ platí, že tak ako PHZ aj zmluvná hodnota je stanovená len pre investičnú dodávku diela a neobsahuje hodnotu prevádzkovej poimplementačnej servisnej podpory, nakoľko jej rozsah nie je presne určiteľný a predstavuje opakované plnenia, ktoré verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať v konkrétnom rozsahu plnenia.
3. Informácia uvedená v bode IV.2.1) tohto oznámenia sa týka vyhlásenia predchádzajúcej užšej súťaže.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.05.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité