Oznámenie 9370 - MST

Obsah

9370 - MST
Vestník č. 103/2016 - 31.05.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kysucké Nové Mesto
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314099
Nám. Slobody 94, 02401 Kysucké Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Matej Pirošík
Telefón: +421 415665265
Email: pirosik@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.kysuckenovemesto.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Matej Pirošík
Telefón: +421 415665265
Email: pirosik@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.kysuckenovemesto.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Matej Pirošík
Telefón: +421 415665265
Email: pirosik@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.kysuckenovemesto.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technické a technologické zariadenie
II.1.2) Hlavný kód CPV
16000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je kúpa technického a technologického vybavenia pre oblasť odpadového hospodársta.
Predmet zákazky sa delí na časti:
pre Časť 1 Zberové vozidlá
pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO
pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK)
pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu
pre Časť 5 Nakladače
pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery
Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky.
Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania je v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 995 795,3300 EUR
(v prípade rámcových dohôd alebo dynamických nákupných systémov – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému)
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Zberové vozidlá
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144510-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Hričov
II.2.4) Opis obstarávania:
Zberové vozidlo s rotačným lisovaním 4x2 - 1 ks
Zberové vozidlo s lineárnym lisovaním - 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 482 500,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 24 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zberné nádoby na BRO
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44613800-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Hričov
II.2.4) Opis obstarávania:
Zberné nádoby min. 140l na BRO - 500 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 12 950,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
Zábezpeka sa nevyžaduje.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Veľkoobjemové kontajnery (VOK)
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44613000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Hričov
II.2.4) Opis obstarávania:
VOK otvorený - 10 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 11 346,6700 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
Zábezpeka sa nevyžaduje.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Technológia na spracovanie materiálu
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16000000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Hričov
II.2.4) Opis obstarávania:
Preosievač - 1 ks
Prekopávač samochodný - 1 ks
Štiepkovač drevnej hmoty - 1 ks
Drvič bioodpadu - 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 744 045,3300 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 37 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Nakladače
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144710-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Hričov
II.2.4) Opis obstarávania:
Teleskopický nakladač - 1 ks
Kolesový nakladač - 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 155 253,3300 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 4 500,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Kompostovacie kontajnery
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44619000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Hričov
II.2.4) Opis obstarávania:
Kompostovací kontajner Aeróbna technológia pre zhodnotenie BRO - 3 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 589 700,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 29 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre každú časť predmetu zákazky musí uchádzač spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 § 33 ods. 1 písm. a) zákona: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú z úverových vzťahov a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.
Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje ku všetkým častiam predmetu zákazky.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Podmienku účasti v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.

2.2 § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží prehľad (čestné vyhlásenie) o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat vo výške:
pre Časť 1 Zberové vozidlá vo výške 950 000,00 EUR
pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO - nepožaduje sa
pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK) - nepožaduje sa
pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu vo výške 1 450 000,00 EUR
pre Časť 5 Nakladače vo výške 300 000,00 EUR
pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery vo výške 1 150 000,00 EUR
resp. ekvivalent v inej mene, sumárne za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú tieto údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dostupné. Celkovým obratom sa na účely tohto bodu rozumie obrat v zmysle § 4 ods. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. (V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí predmetu zákazky, preukazuje obrat vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorej predpokladaná hodnota je z ním vybraných častí najvyššia).
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: V súlade s ustanovením § 33 podmienka je primeraná a uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom. Vzhľadom na uvedené, verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.

UPOZORNENIE:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické postavenie spoločne. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tohto Oznámenia vo vestníku VO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku.
V prípade predloženia cenovej ponuky pre viac častí predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť
požadované doklady pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.:
pre Časť 1 Zberové vozidlá
pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO
pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK)
pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu
pre Časť 5 Nakladače
pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V zmysle § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.08.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2016 13:00
Miesto: Mesto Kysucké Nové Mesto, Mestský úrad, Námestie slobody 94, 024 01 Kysucko Nové Mesto
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady uverejní verejný obstarávateľ v profile vedenom v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj formou žiadosti doručenej na kontaktné miesto verejného obstarávateľa.
2) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
3) Žiadosti o nápravu doručí záujemca poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
Euro Dotácie, a.s.
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Telefón: +421 415665265
Email: pirosik@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.05.2016

Redakčné opravy

11951 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 153/2016
V oznámení 09370-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kysucké Nové Mesto, Nám. Slobody 94, 024 01 Kysucké Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.08.2016 10:00 Má byť: 12.10.2016 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 28.02.2017 Má byť: 30.04.2017 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.08.2016 13:00 Má byť: 12.10.2016 13:00
13982 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 195/2016
V oznámení 09370-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kysucké Nové Mesto, Nám. Slobody 94, 024 01 Kysucké Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.10.2016 10:00 Má byť: 10.11.2016 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.04.2017 Má byť: 30.06.2017 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.10.2016 13:00 Má byť: 10.11.2016 13:00
15360 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 213/2016
V oznámení 09370-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kysucké Nové Mesto, Nám. Slobody 94, 024 01 Kysucké Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.11.2016 10:00 Má byť: 08.12.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.11.2016 13:00 Má byť: 08.12.2016 13:00
16597 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 241/2016
V oznámení 09370-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kysucké Nové Mesto, Nám. Slobody 94, 024 01 Kysucké Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis: Namiesto: Predmetom zákazky je kúpa technického a technologického vybavenia pre oblasť odpadového hospodársta. Predmet zákazky sa delí na časti: pre Časť 1 Zberové vozidlá pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK) pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu pre Časť 5 Nakladače pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania je v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Má byť: Predmetom zákazky je kúpa technického a technologického vybavenia pre oblasť odpadového hospodársta. Predmet zákazky sa delí na časti: pre Časť 1 Zberové vozidlo pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK) pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu pre Časť 5 Nakladače pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania je v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: Hodnota bez DPH: 1 995 795,3300 EUR Má byť: Hodnota bez DPH: 1 730 562,0000 EUR Časť: 1 II.2.1) Názov Namiesto: Zberové vozidlá Má byť: Zberové vozidlo Časť: 1 II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Zberové vozidlo s rotačným lisovaním 4x2 - 1 ks Zberové vozidlo s lineárnym lisovaním - 1 ks Má byť: Zberové vozidlo s rotačným lisovaním 4x2 - 1 ks Časť: 1 II.2.6) Odhadovaná hodnota Namiesto: Hodnota bez DPH: 482 500,0000 EUR Má byť: Hodnota bez DPH: 217 266,6700 EUR Časť: 1 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 24 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 10 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: 2.2 § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží prehľad (čestné vyhlásenie) o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat vo výške: pre Časť 1 Zberové vozidlá vo výške 950 000,00 EUR pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO - nepožaduje sa pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK) - nepožaduje sa pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu vo výške 1 450 000,00 EUR pre Časť 5 Nakladače vo výške 300 000,00 EUR pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery vo výške 1 150 000,00 EUR Má byť: 2.2 § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží prehľad (čestné vyhlásenie) o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat vo výške: pre Časť 1 Zberové vozidlo vo výške 400 000,00 EUR pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO - nepožaduje sa pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK) - nepožaduje sa pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu vo výške 1 450 000,00 EUR pre Časť 5 Nakladače vo výške 300 000,00 EUR pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery vo výške 1 150 000,00 EUR III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku. V prípade predloženia cenovej ponuky pre viac častí predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť požadované doklady pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.: Má byť: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku. V prípade predloženia cenovej ponuky pre viac častí predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť požadované doklady pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: pre Časť 1 Zberové vozidlá pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK) pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu pre Časť 5 Nakladače pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery Má byť: pre Časť 1 Zberové vozidlo pre Časť 2 Zberné nádoby na BRO pre Časť 3 Veľkoobjemové kontajnery (VOK) pre Časť 4 Technológia na spracovanie materiálu pre Časť 5 Nakladače pre Časť 6 Kompostovacie kontajnery IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.12.2016 10:00 Má byť: 16.01.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.12.2016 13:00 Má byť: 17.01.2017 10:00
713 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 13/2017
V oznámení 09370-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kysucké Nové Mesto, Nám. Slobody 94, 024 01 Kysucké Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 16.01.2017 10:00 Má byť: 25.01.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.01.2017 10:00 Má byť: 25.01.2017 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité