Oznámenie 9380 - MST

Obsah

9380 - MST
Vestník č. 103/2016 - 31.05.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLUŽBA mestský podnik Stropkov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31305784
Hviezdoslavova 17/26, 09101 Stropkov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Čornak
Telefón: +421 901921452
Email: diamondseliotte@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2576
Hlavná adresa(URL): http://www.sluzba.stropkov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2576
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
DIAMOND´S ELIOTTE s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 43859763
Cintorínska 22 , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Čornak
Telefón: +421 901921452
Email: diamondseliotte@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2576
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sluzba.stropkov.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
DIAMOND´S ELIOTTE s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 43859763
Cintorínska 22 , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Čornak
Telefón: +421 901921452
Email: diamondseliotte@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2576
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sluzba.stropkov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Doplnenie techniky do kompostárne
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144510-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie techniky do kompostárne.
Predmet zákazky sa delí na časti:
Časť 1 - Traktor s príslušenstvom
Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov
Časť 3 - VOK otvorený
Časť 4 - Teleskopický nakladač
Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním
Časť 6 - Zberné nádoby na BRO
Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 622 729,2000 EUR
(v prípade rámcových dohôd alebo dynamických nákupných systémov – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému)
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktor s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
II.2.4) Opis obstarávania:
Traktor - 1 ks
Traktorový príves - vlečka - 1 ks
Štiepkovač drevnej hmoty - 1 ks
Prekopávač za traktor mobilný - 1 ks
Miešací voz s hydraulickou rukou min. 15 m3 za traktor 1 ks
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 187 487,5700 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
2) Zábezpeka pre časť 1 sa vyžaduje vo výške 5 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Ramenový nosič kontajnerov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
II.2.4) Opis obstarávania:
Ramenový nosič kontajnerov 4x4 - 1 ks
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 101 550,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
2) Zábezpeka pre časť 2 sa vyžaduje vo výške 3 000,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
VOK otvorený
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44613000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
II.2.4) Opis obstarávania:
VOK min. 7 m3 otvorený - 8 ks
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 490,1300 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
2) Zábezpeka pre časť 3 sa nevyžaduje.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Teleskopický nakladač
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144710-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
II.2.4) Opis obstarávania:
Teleskopický nakladač - 1 ks
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 93 383,3300 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
2) Zábezpeka pre časť 4 sa vyžaduje vo výške 2 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Zberové vozidlo s rotačným lisovaním
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144510-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
II.2.4) Opis obstarávania:
Zberové vozidlo s rotačným lisovaním min.16 m3, pohon 4x4, automat - 1 ks
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 220 916,6700 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
2) Zábezpeka pre časť 5 sa vyžaduje vo výške 10 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Zberné nádoby na BRO
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44613800-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
II.2.4) Opis obstarávania:
Zberné nádoby min. 240 l na BRO - 350 ks
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 901,5000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené.
2) Zábezpeka pre časť 6 sa nevyžaduje.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre každú časť predmetu zákazky musí uchádzač spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo zákon) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 § 33 ods. 1 písm. a) zákona: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú z úverových vzťahov a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.
Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje ku všetkým častiam predmetu zákazky.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Podmienku účasti v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.

2.2 § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží prehľad (čestné vyhlásenie) o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat:
pre Časť 1 - Traktor s príslušenstvom vo výške 350 000,00 EUR
pre Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov vo výške 180 000,00 EUR
pre Časť 3 - VOK otvorený nepožaduje sa
pre Časť 4 - Teleskopický nakladač vo výške 160 000,00 EUR
pre Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním vo výške 420 000,00 EUR
pre Časť 6 - Zberné nádoby na BRO nepožaduje sa
resp. ekvivalent v inej mene, sumárne za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú tieto údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dostupné. Celkovým obratom sa na účely tohto bodu rozumie obrat v zmysle § 4 ods. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. (V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí predmetu zákazky, preukazuje obrat vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorej predpokladaná hodnota je z ním vybraných častí najvyššia).
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: V súlade s ustanovením § 33 podmienka je primeraná a uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom. Vzhľadom na uvedené, verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.

UPOZORNENIE:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické postavenie spoločne. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tohto Oznámenia vo vestníku VO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný
obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku.
V prípade predloženia cenovej ponuky pre viac častí predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť
požadované doklady pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.:
Časť 1 - Traktor s príslušenstvom
Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov
Časť 3 - VOK otvorený
Časť 4 - Teleskopický nakladač
Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním
Časť 6 - Zberné nádoby na BRO

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tohto Oznámenia vo vestníku VO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V zmysle § 54 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú súčasťou súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.08.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.08.2016 12:30
Miesto: Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady uverejní verejný obstarávateľ v profile vedenom v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom
obstarávaní. O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj formou žiadosti doručenej na kontaktné miesto verejného obstarávateľa.
2) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
3) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke a to tak, že hlavný obal bude označený heslom verejnej súťaže SÚŤAŽ - Doplnenie techniky do kompostárne - NEOTVÁRAŤ a súčasťou bude časť s označením SÚŤAŽ OSTATNÉ - Doplnenie techniky do kompostárne - NEOTVÁRAŤ. A druhá časť ponuky označená ako SÚŤAŽ KRITÉRIA - Doplnenie techniky do kompostárne - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.
4) Žiadosti o nápravu doručí záujemca poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: DIAMONDS ELIOTTE s. r. o., Cintorínska 22, 811 08 Bratislava.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
DIAMOND´S ELIOTTE s. r. o.
Cintorínska 22 , 81108 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 901921452
Email: diamondseliotte@gmail.com
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.05.2016

Redakčné opravy

12351 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 162/2016
V oznámení 09380-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLUŽBA mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis: Namiesto: Predmetom zákazky je dodanie techniky do kompostárne. Predmet zákazky sa delí na časti: Časť 1 - Traktor s príslušenstvom Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov Časť 3 - VOK otvorený Časť 4 - Teleskopický nakladač Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním Časť 6 - Zberné nádoby na BRO Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Predmetom zákazky je dodanie techniky do kompostárne. Predmet zákazky sa delí na časti: Časť 1 - Traktor s príslušenstvom Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov vrátane VOK Časť 4 - Teleskopický nakladač Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním Časť 6 - Zberné nádoby na BRO Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. II.1.6) Informácie o častiach Namiesto: Táto zákazka sa delí na časti: Áno Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6 Ponuky možno predkladať na: všetky časti Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi: Nie Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí: Nie Má byť: Táto zákazka sa delí na časti: Áno Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5 Ponuky možno predkladať na: všetky časti Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi: Nie Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí: Nie Časť: 1 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 1 sa vyžaduje vo výške 5 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 1 sa vyžaduje vo výške 5 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3) Lehota plnenia: najneskôr do 6 mesiacov od doručenia objednávky kupujúceho predávajúcemu. Časť: 2 II.2.1) Názov Namiesto: Ramenový nosič kontajnerov Má byť: Ramenový nosič kontajnerov vrátane VOK Časť: 2 II.2.2) Dodatočné kódy CPV Namiesto: 34144000-8 Má byť: 34144000-8 44613000-0 Časť: 2 II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Ramenový nosič kontajnerov 4x4 - 1 ks Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Ramenový nosič kontajnerov 4x4 - 1 ks VOK min. 7 m3 otvorený - 8 ks Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Časť: 2 II.2.6) Odhadovaná hodnota Namiesto: Hodnota bez DPH: 101 550,0000 EUR Má byť: Hodnota bez DPH: 111 040,13 EUR Časť: 2 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 2 sa vyžaduje vo výške 3 000,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 2 sa vyžaduje vo výške 3 000,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3) Lehota plnenia: najneskôr do 6 mesiacov od doručenia objednávky kupujúceho predávajúcemu. Časť: 3 II.2.1) Názov Namiesto: VOK otvorený Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.2) Dodatočné kódy CPV Namiesto: 44613000-0 Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.3) Miesto vykonania Namiesto: Kód NUTS: SK010 Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Služba, mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: VOK min. 7 m3 otvorený - 8 ks Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk Namiesto: Nižšie uvedené kritéria Kritéria kvality: Nie Náklady/Cena: Cena Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.6) Odhadovaná hodnota Namiesto: Hodnota bez DPH: 9 490,1300 EUR Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Trvanie v mesiacoch: 6 Informácie o obnovenom obstarávaní Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.10) Informácie o variantoch Namiesto: Budú sa akceptovať varianty: Nie Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.11) Informácie o opciách Namiesto: Opcie: Nie Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch Namiesto: Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg: Nie Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE Namiesto: Áno Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0 Má byť: vypúšťa sa Časť: 3 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 3 sa nevyžaduje. Má byť: vypúšťa sa Časť: 4 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 4 sa vyžaduje vo výške 2 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 4 sa vyžaduje vo výške 2 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3) Lehota plnenia: najneskôr do 6 mesiacov od doručenia objednávky kupujúceho predávajúcemu. Časť: 5 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 5 sa vyžaduje vo výške 10 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 5 sa vyžaduje vo výške 10 500,00 EUR. Bližšie informácie ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3) Lehota plnenia: najneskôr do 6 mesiacov od doručenia objednávky kupujúceho predávajúcemu. Časť: 6 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 6 sa nevyžaduje. Má byť: 1) Vzhľadom na povinnosť vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu alebo referenčné číslo nebolo pridelené. 2) Zábezpeka pre časť 6 sa nevyžaduje. 3) Lehota plnenia: najneskôr do 6 mesiacov od doručenia objednávky kupujúceho predávajúcemu. III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: 2.2 § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží prehľad (čestné vyhlásenie) o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Má byť: 2.2 § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží prehľad (čestné vyhlásenie) o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat: pre Časť 1 - Traktor s príslušenstvom vo výške 350 000,00 EUR pre Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov vo výške 180 000,00 EUR pre Časť 3 - VOK otvorený nepožaduje sa pre Časť 4 - Teleskopický nakladač vo výške 160 000,00 EUR pre Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním vo výške 420 000,00 EUR pre Časť 6 - Zberné nádoby na BRO nepožaduje sa resp. ekvivalent v inej mene, sumárne za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú tieto údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dostupné. Má byť: Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat: pre Časť 1 - Traktor s príslušenstvom vo výške 350 000,00 EUR pre Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov vrátane VOK vo výške 180 000,00 EUR pre Časť 4 - Teleskopický nakladač vo výške 160 000,00 EUR pre Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním vo výške 420 000,00 EUR pre Časť 6 - Zberné nádoby na BRO nepožaduje sa resp. ekvivalent v inej mene, sumárne za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú tieto údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dostupné. III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Celkovým obratom sa na účely tohto bodu rozumie obrat v zmysle § 4 ods. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. (V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí predmetu zákazky, preukazuje obrat vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorej predpokladaná hodnota je z ním vybraných častí najvyššia). Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: V súlade s ustanovením § 33 podmienka je primeraná a uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom. Vzhľadom na uvedené, verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Má byť: Celkovým obratom sa na účely tohto bodu rozumie obrat v zmysle § 4 ods. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. (V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí predmetu zákazky, preukazuje obrat vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorej predpokladaná hodnota je z ním vybraných častí najvyššia). Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: V súlade s ustanovením § 33 podmienka je primeraná a uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom. Vzhľadom na uvedené, verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu: Nie Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku. Má byť: Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu: Nie Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: V prípade predloženia cenovej ponuky pre viac častí predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť požadované doklady pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.: Časť 1 - Traktor s príslušenstvom Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov Časť 3 - VOK otvorený Časť 4 - Teleskopický nakladač Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním Časť 6 - Zberné nádoby na BRO Má byť: V prípade predloženia cenovej ponuky pre viac častí predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť požadované doklady pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.: Časť 1 - Traktor s príslušenstvom Časť 2 - Ramenový nosič kontajnerov vrátane VOK Časť 4 - Teleskopický nakladač Časť 5 - Zberové vozidlo s rotačným lisovaním Časť 6 - Zberné nádoby na BRO III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Má byť: Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.08.2016 10:00 Má byť: 30.09.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.08.2016 12:30 Má byť: 05.10.2016 12:30
13743 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2016
V oznámení 09380-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLUŽBA mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.09.2016 10:00 Má byť: 21.10.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.10.2016 12:30 Má byť: 25.10.2016 10:30
14855 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2016
V oznámení 09380-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLUŽBA mestský podnik Stropkov, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov zverejnenom vo VVO č. 103/2016 zo dňa 31.05.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.10.2016 10:00 Má byť: 30.11.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.10.2016 10:30 Má byť: 02.12.2016 10:30 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 28.02.2017 Má byť: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 30.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité