Oznámenie 9529 - MST

Obsah

9529 - MST
Vestník č. 105/2016 - 02.06.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Orechová Potôň
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305669
Orechová Potôň 281, 93002 Orechová Potôň

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Szilárd Gálffy
Telefón: +421 315543332
Fax: +421 315511608
Email: starosta@orechovapoton.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4204
Hlavná adresa(URL): http://www.orechovapoton.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zberný dvor Orechová Potôň
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka strojno-technických zariadení na zber resp. úpravu zložiek biologicky rozložiteľného odpadu. Ide o dodávku nosiča náradia určeného pre výmenné nadstavby a prídavné adaptéry, výmennú nadstavbu kontajnerového systému Abroll, kontajnerov Abroll zo zváraného plechu, štiepkovača a cestnej váhy. Bližšia špecifikácie je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 300 000,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd alebo dynamických nákupných systémov – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému)
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Nosič, nadstavba a štiepkovač.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
42418940-0
Časť: 2
16700000-2
Časť: 3
34390000-7
Časť: 4
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Orechová Potôň
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky I. časti predmetu zákazky je dodávka nosiča náradia určeného pre výmenné nadstavby a prídavné adaptéry, výmennú nadstavbu kontajnerového systému Abroll a štiepkovača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 241 200,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 140
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na I. časť predmetu zákazky vo výške 7 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kontajnery
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Orechová Potôň
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky II. časti predmetu zákazky je dodávka 8 ks kontajnerov Abroll zo zváraného plechu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 41 600,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 140
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na II. časť predmetu zákazky vo výške 1 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Váha
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42923000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Orechová Potôň
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky III. časti predmetu zákazky je dodávka 1 ks cestnej váhy. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 200,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 140
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na III. časť predmetu zákazky vo výške 500,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.438/2015 Z. z. (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má Objednávateľ uzatvorenú s poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä:
- poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
- splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije pri vyhodnotení ponúk pre časť "Kritériá" elektronickú aukciu podľa § 54 zákona
o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR s DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.07.2016 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2016 11:00
Miesto: Obec Orechová Potôň, Obecný úrad, Orechová Potôň 281,930 02 Orechová Potôň. Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Termín otvárania ponúk uvedený v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s §54 ods.3 zákona. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na každú príslušnú časť predmetu zákazky. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO.
d)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
e)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
f) V bode II.1.1) Názov, vygeneroval systém skrátený názov zákazky Zberný dvor Orechová Potôň, správny názov zákazky má byť: Zberný dvor Orechová Potôň - technológie
Pre obmedzenosť možnosti uviesť viacej informácii už v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sú všetky ďalšie informácie potrebné na vypracovanie ponuky bližšie špecifikované v Súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.05.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité