Oznámenie 9678 - MST

Obsah

9678 - MST
Vestník č. 108/2016 - 07.06.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Žaškov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315052
Žaškov 112, 02721 Žaškov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Hudec
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tendersolution.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4933
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka technológie na zabezpečenie triedeného zberu odpadov - Obec Žaškov
Referenčné číslo: 01/O-ŽA/2016/T
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zakazky je dodanie technologii na zber a zvoz biologicky rozlozitelneho odpadu, drobneho stavebneho odpadu, satstva a textilii a inych. Predmetom dodania su traktor, traktorovy čelný nakladač, paletizačné vidly, mulri lopata, hakovy kontajnerovy nosic, kontajnery rozneho objemu a na rozny ucel a drvič biologicky rozložiteľneho odpadu. Podrobnosti su uvedene v sutaznych podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 164 179,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd alebo dynamických nákupných systémov – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému)
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Žaškov, 027 21 Žaškov
II.2.4) Opis obstarávania:
V zmysle Opisu predmetu zakazky, ktora tvori sucast Sutaznych podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Časť: 1
Názov: Najnižšia cena
Relatívna váha: 80
Časť: 2
Názov: Najnižšia lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 164 179,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 1
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operacny program Kvalita zivotneho prostredia, OPKZP-PO1-SC111-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejny obstaravatel pozaduje zabezpeku vo vyske 8200,- Eur. Podrobnosti o zabezpeke definuje verejny obstaravatel v sutaznych podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyzaduje sa splnenie podmienok ucasti osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani v platnom zneni. (dalej len ,,zakon o verejnom obstaravani") a v sulade s § 114 ods. 2 zakona o verejnom obstaravani. Uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti vo verejnom obstaravani podla § 32 alebo § 152 zakona o verejnom obstaravani v sulade s ustanoveniami zakona o verejnom obstaravani. V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne. Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit. Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani: Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani.
Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 39 ods. 6 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom.
Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatnuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatnuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: BOD 1) v zmysle § 34 ods. 1 pism. a) zakona o verejnom obstaravani Technicka sposobilost alebo odborna sposobilost sa preukazuje podla druhu, mnozstva, dolezitosti alebo vyuzitia dodavky tovaru, stavebnych prac alebo sluzieb dolozenym jednym alebo niekolkymi z tychto dokladov:
a) zoznamom dodavok tovaru alebo poskytnutych sluzieb za predchadzajuce tri roky od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, lehot dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla tohto zakona.
BOD 2) v zmysle § 34 ods. 1 pism. d) v nadvaznosti na § 35 zakona o verejnom obstaravani opisom technickeho vybavenia, studijnych a vyskumnych zariadeni a opatreni pouzitych uchadzacom alebo zaujemcom na zabezpecenie kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD BOD 1): Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze predlozenim aspon 1 referencie rovnakeho alebo podobneho charakteru, ako je tento predmet zakazky, pricom referencia ma byt s rozpoctovym nakladom minimalne 164179,00,- EUR bez DPH za predchadzajuce 3 roky od vyhlasenia verejneho obstaravania.
Odovodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky ucasti: Verejny obstaravatel pozaduje preukazat dodanie rovnakych alebo podobnych tovarov ako predmet zakazky v stanovenom minimalnom objeme z dovodu vyberu zmluvneho partnera, majuceho dostatocne skusenosti s uspesnou realizaciou rovnakych alebo podobnych zakaziek. AD BOD 2): Uchadzac predlozi certifikat systemu manazerstva kvality v zmysle poziadaviek normy ISO 9001 (dodavka technologii), vydany nezavislou instituciou, pricom verejny obstaravatel uzna ako rovnocenne certifikaty vydane prislusnymi organmi clenskych statov.
Verejny obstaravatel uzna aj ine dokazy, predlozene uchadzacom, ktore su rovnocenne opatreniam nazabezpecenie kvality podla poziadaviek na vystavenie tohto certifikatu.
Odovodnenie primeranosti a potreby podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o VO: v tejto poziadavke verejneho obstaravatela nie je pozadovany ziaden ciselny udaj a teda poziadavka je primerana a jej potreba vyplynula z dovodu overenia a preukazania technickej a odbornej sposobilosti a spolahlivosti uchadzaca.Predlozenim pozadovaneho certifikatu sa preukazuje sposobilost uchadzaca pre kvalitne plnenie zakazky v sulade s normami zabezpecenia kvality. Splnenie podmienok ucasti v bode 1) a v bode 2) mozno predbezne nahradit jednotnym europskym dokumentom v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt/zaujemca/uchadzac moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 39 ods. 6 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom.
Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk).
Verejny obstaravatel pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
Verejny obstaravatel v sulade s § 34 ods. 4 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby uchadzac alebo zaujemca a ina osoba, ktorej zdroje maju byt pouzite na preukazanie financneho a ekonomickeho postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spolocne.
Uchadzac alebo zaujemca moze na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti vyuzit technicke a odborne kapacity inej osoby, bez ohladu na ich pravny vztah v zmysle § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani a takisto moze vyuzit subdodavatelov v sulade s § 41 zakona o verejnom obstaravani.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.07.2016 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SL
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2016 10:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Namestie slobody 11, 811 06, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejny obstaravatel upozornuje hospodarske subjekty/zaujemcov/uchadzacov, ze zavazne doplnujuce informacie k Vyzve na predkladanie ponuk tvoria prilohu Sutaznych podkladov (cast G Sutaznych podkladov), nakolko tento formular UVO obsahovo neumoznuje verejnemu obstaravatelovi vypisat vsetky doplnujuce informacie a obmedzuje verejneho obstaravatela na maximalne 1000 znakov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.05.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité