Oznámenie 9533 - WYP

Obsah

9533 - WYP
Vestník č. 105/2016 - 02.06.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Verejná knižnica Jána Bocatia v Košiciach
IČO: 31297838
Hlavná 48 , 04261 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hlavná 48
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Šuľak
Telefón: +421 915923821
Email: jozef.sulak@arr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2545
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): príspevková organizácia VÚC
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Odstránenie havarijného stavu budovy na Hviezdoslavovej 5 v Košiciach a s tým súvisiace práce – oprava strechy
Referenčné číslo: 1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212330-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Oprava strechy na objekte knižnice na Hviezdoslavovej 5 v Košiciach, katastrálne územie Letná, parcela č. 9, súpisné číslo: 1006 v rozsahu danom technickou dokumentáciou, ktorá tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
(v prípade rámcových dohôd – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody)
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212314-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekt so súpisným číslom 1006 na Hviezdoslavovej 5 v Košiciach, katastrálne územie Letná, parcela č. 9.
II.2.4) Opis obstarávania:
Oprava strechy na objekte knižnice na Hviezdoslavovej 5 v Košiciach, katastrálne územie Letná, parcela č. 9, súpisné číslo: 1006 v rozsahu danom technickou dokumentáciou, ktorá tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 193 885,0200 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch:: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní resp. ods. 4 alebo 5 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v súlade s § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať aj v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom zápisu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedených v tomto bode nasledovne:
a) v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác podobných predmetu zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania
b) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
c) v zmysle § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený minimálne jedným potvrdením (referenciou) o uspokojivom uskutočnení stavebných prác s minimálnym plnením v sumárnej výške 150 000,00 EUR bez DPH, z toho:
1. stavebných prác na objektoch, ktoré sú klasifikované ako národné kultúrne pamiatky, s uvedením čísla v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok alebo v príslušnom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej krajine, v sumárnej výške minimálne 50 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
2.stavebných prác pozostávajúcich resp. obsahujúcich opravu strechy na budovách v sumárnej výške minimálne 50 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
b) Uchádzač predloží zoznam vedúcich zamestnancov s uvedením mena, priezviska, titulu a funkcie, o dĺžke odbornej praxe v stavebníctve, ďalej doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle zákona 138/1992Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie a výučný list v odbore tesárstvo min. za 2 osoby, ktoré sa budú podieľať na realizácii zákazky.
c) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač sám (bez využitia subdodávateľov) zrealizoval nasledovné stavebné práce:
demontáž a montáž strešnej krytiny
výmena drevených prvkov krovu
Uchádzač v ponuke označí položky, ktoré bude zabezpečovať tretími osobami.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2016 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2016 13:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk a častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.05.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité