Oznámenie 9540 - WYT

Obsah

9540 - WYT
Vestník č. 105/2016 - 02.06.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Kľušov
IČO: 00322113
Kľušov 175, 08622 Kľušov

Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Valko
Telefón: +421 544723454
Email: starosta.klusov@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5477
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
STUDNICA n.o.
IČO: 42053064
Košická 56 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: info@studnica-no.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
STUDNICA n.o.
IČO: 42053064
Košická 56 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: info@studnica-no.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Triedený zber komunálneho odpadu v obci Kľušov
Referenčné číslo: TZKO/01/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je nákup plastových zvonových kontajnerov na triedený zber rady KTS 1,5 .
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 258,6700 EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody)
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Kľušov
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je nákup plastových zvonových kontajnerov na triedený zber rady KTS 1,5 v nasledovných množstvách:
- Zelené 8 ks
- Červené na zber kovov 8 ks
- Modré na zber papiera 8 ks
- Žlté na zber plastov 8 ks
Bližšia charakteristika požadovaných tovarov je špecifikovaná v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 258,6700 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch:: 45
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2016-10
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia. Z dôvodu funkcionality portálu UVO, ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť podmienky účasti v zmysle §38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne
náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania ekonomického a finančného postavenia podľa §33 ZVO sú z dôvodu funkcionality portálu UVO, ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť podmienky účasti v zmysle §38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z., sú podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa §33 ZVO a doklady na ich preukazovanie podľa §33 uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: viď vyššie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne
náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa §34 ZVO sú z dôvodu funkcionality portálu UVO, ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť podmienky účasti v zmysle §38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z., sú podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa §34 ZVO a doklady na ich preukazovanie podľa §34 až §36 uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: viď vyššie
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2016 13:00
Miesto: STUDNICA n.o., Košická 56, 821 08 Bratislava, 2. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené Osobe
podľa § 7 v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
2. Komunikácia medzi Osobou podľa § 7a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
3. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006.
4. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť kumulatívne po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie predmetu zákazky. (viď príslušné ustanovenie Návrhu kúpnej zmluvy, ktorý je súčasťou súťažných podkladov).
5. Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu Osoby podľa § 7 zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf.
6. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávanie odporúča záujemcom/uchádzačom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
7 .Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.05.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité