Oznámenie 9756 - VSS

Obsah

9756 - VSS
Vestník č. 109/2016 - 08.06.2016

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Mesto Prievidza
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318442
Nám. Slobody 14, 97101 Prievidza

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Rešetová
Telefón: +421 465179713
Email: lucia.resetova@prievidza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.prievidza.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie služby vo vnútroštátnej pravidelnej autobusovej doprave (MHD) na území mesta Prievidza
Referenčné číslo: 4758/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
60130000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Výber dopravcu na zabezpečenie služby vo vnútroštátnej pravidelnej autobusovej doprave (mestskej hromadnej doprave) a o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy na území mesta Prievidza. Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto zákazky je vymedzený prostredníctvom predpokladaného počtu tarifných kilometrov odjazdených za celú dobu realizácie tejto zákazky, t.j. za obdobie 1 rok a 7 mesiacov a činí na rok 2016 856 028 tarifných km. Za rok 2017 je to 1 456 189 tarifných km. Spolu za celú dobu trvania zmluvy ide teda o 2 312 217 tarifných km. Celkový predpokladaný počet tarifných kilometrov za celú dobu plnenia tejto zákazky je stanovený z aktuálnych cestovných poriadkov.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala): 4 318 292,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmlúv)
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60130000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Prievidza
II.2.4) Opis obstarávania:
Spolu za celú dobu trvania zmluvy ide o 2 312 217 tarifných km.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 018-027876
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
27.05.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
(SME – ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov Nie
SAD Prievidza a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36324043
Ciglianska cesta 1 , 97136 Prievidza

Slovensko
Telefón: +421 465406191
Email: sadpd@sadpd.sk
Dodávateľom je MSP Nie
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 881 981,1200 EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková maximálna hodnota počas celého trvania)
(v prípade dynamického nákupného systému – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmluvy)
(v prípade zmlúv vychádzajúcich z rámcových dohôd, ak sa to požaduje – hodnota zmlúv nezahrnutých do predchádzajúcich oznámení o pridelení zmlúv)
V.2.5) Informácie o subdodávkach
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie na hodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk : MVDr. Norbert Turanovič, JUDr. Róbert Pietrik, Ing. Jozef Polerecký, Ing. Štefan Bača, Ing. Roman Veselý, Ing. Zdenka Žillová
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.06.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité