Oznámenie 9849 - MSS

Obsah

9849 - MSS
Vestník č. 112/2016 - 13.06.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Tarhaničová
Telefón: +421 556419314
Fax: +421 556419303
Email: anna.tarhanicova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6915
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
Prosím identifikujte ďalších zadávateľov zodpovedných za postup
Časť: 1
Knižnica pre mládež mesta Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00189006
Kukučínova 2 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Tumová
Telefón: +421 553060916
Email: kniznica@kosicekmk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.kosicekmk.sk
Časť: 2
Zoologická záhrada Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00083089
Široká 31 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ingrid Tomková
Telefón: +421 557968026
Email: ekonom@zookosice.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.zookosice.sk
Časť: 3
Správa mestskej zelene v Košiciach
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17078202
Rastislavova 79 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Katarína Ondášová
Telefón: +421 556224557
Email: smz@smz.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.smz.sk
Časť: 4
Stredisko sociálnej pomoci mesta Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00696871
Garbiarska 4 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viera Danková
Telefón: +421 557966519
Email: vo.sspmk@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://sspmk.sk
Časť: 5
K13 - Košické kultúrne centrá
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42323975
Kukučínova 2 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Petro
Telefón: +421 553009105
Email: martin.petro@k13.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.k13.sk
Časť: 6
Psychosociálne centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31996361
Jegorovovo námestie č. 5 , 04022 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Madárová
Telefón: +421 556719359
Email: zastupca@pscentrum.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.pscentrum.sk
Časť: 7
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44518684
Južné nábrežie 13 , 04219 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Vargová
Telefón: +421 557871347
Email: michaela.vargova@bpmk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.bpmk.sk
Časť: 8
Dopravný podnik mesta Košice,a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31701914
Bardejovská 6 , 04329 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Dajčárová
Telefón: +421 556407491
Email: eva.dajcarova@dpmk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.dpmk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6915
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poisťovacie služby
Referenčné číslo: A/2016/14036
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Poisťovacie služby.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 540 855,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd alebo dynamických nákupných systémov – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému)
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
66514110-0
Časť: 2
66515000-3
Časť: 3
66515200-5
Časť: 4
66516100-1
Časť: 5
66516400-4
Časť: 6
66519200-3
Časť: 7
66512100-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
II.2.4) Opis obstarávania:
Poistenie majetku (na komplexné živelné riziko, poistenie pre prípad odcudzenia veci, poistenie strojov, strojových zariadení a elektroniky a poistenie pre prípad poškodenia alebo zničenia skla), poistenie zodpovednosti za škodu, havarijné poistenie motorových vozidiel, úrazové poistenie osôb prepravovaných v motorovom vozidle a povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 540 855,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predpokladá sa, že rámcová dohoda sa obnoví po štyroch rokoch. Iba v prípade nepredvídateľných okolností sa rámcová dohoda môže predĺžiť a to maximálne o 1 rok. Odhadovaná hodnota je stanovená na štyri roky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia, ktoré sú stanovené podľa § 32 zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať, že za posledné tri hospodárske roky spolu mal celkový obrat v minimálnej výške 1 250 000 €.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude schopný z hľadiska svojho ekonomického postavenia plniť predmet zákazky. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak je cena obratu stanovená v inej mene, prepočet inej meny na € sa stanoví na základe priemerného kurzu ECB stanoveného ku koncu príslušného kalendárneho roka, v ktorom je väčšina obratu vedená, ak pôjde o posledný neukončený rok, kurzom k poslednému ukončenému mesiacu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nie sú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nie je.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon NR SR č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač, s ktorým sa podpíše rámcová dohoda, musí k rámcovej dohode priložiť povolenie vykonávať poisťovaciu činnosť.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Rámcová dohoda nezakladá právo na plnenie. Na základe rámcovej dohody budú podpisované čiastkové zmluvy s jednotlivými verejnými obstarávateľmi podľa ich potrieb na poisťovacie služby.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 098-175080
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.07.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.07.2016 10:00
Miesto: Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V uvedenom termíne je otváranie častí ponúk "Ostatné". Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné. Termín otvárania častí ponúk "Kritériá" bude oznámené uchádzačom, ktorí neboli vylúčení pri vyhodnotení častí "Ostatné" a to po vyhodnotení častí ponúk "Ostatné" a po uplynutí zákonom stanovených lehôt.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka nie je delená na časti z dôvodu výhody v obchodnej oblasti (dosiahnutia optimálneho poistného krytia) a optimalizácie likvidácie poistných udalostí.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vylúčiť uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Komunikácia pri tejto zákazke bude v Slovenskom jazyku. Časť súťažných podkladov nie je zverejnená. Ak záujemcovia požiadajú o súťažné podklady, poskytne sa im nezverejnená časť súťažných podkladov a časť zverejnených súťažných podkladov v editovateľnej forme. Žiadosť o súťažné podklady je potrebné adresovať na adresu verejného obstarávateľa - Mesto Košice, ktorá je uvedená v bode I tohto oznámenia. Žiadosť môže byť podaná písomne v listinnej podobe alebo elektronicky na e-mail. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne názov (meno) a adresu sídla alebo miesto podnikania záujemcu a názov súťaže.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.06.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Poisťovacie služby
Obstarávateľ: Mesto Košice

Dôležité