Oznámenie 9866 - WYP

Obsah

9866 - WYP
Vestník č. 112/2016 - 13.06.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
IČO: 00603147
Vajanského nábr. 3, 81421 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Beláková Tatiana Ing.
Telefón: +421 259246268
Fax: +421 252920003
Email: tatiana.belakova@staremesto.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Pistoriho palác v Bratislave - renovácia okien a reštaurovanie okenných častí
Referenčné číslo: Podlim-5-1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212350-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Renovácia okien a reštaurovanie okenných častí v objekte Pistoriho paláca v Bratislave, Štefánikova ulica č. 25 ako neoddeliteľná súčasť celkovej obnovy fasád
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 254 066,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody)
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
44221100-6
Časť: 2
44221110-9
Časť: 3
45454100-5
Časť: 4
45454000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
pozri oddiel I.1 a Štefánikova ulica 25, Bratislava, Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
II.2.4) Opis obstarávania:
Renovácia okien a reštaurovanie okenných častí v objekte Pistoriho paláca v Bratislave, Štefánikova ulica č. 25 - ako neoddeliteľná súčasť celkovej obnovy fasád
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 254 066,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch:: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Projekt č. CLT01011 - Zachovanie a revitalizácia kultúrneho a prírodného dedičstva a Podpora rozmanitosti v kultúre a umení v rámci európskeho kultúrneho dedičstva
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v časti F Podmienky účasti/ osobné postavenie, finančné a ekonomické postavenie, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť - vzhľadom na nedostatočný počet znakov v tomto oddiele na zverejnenie úplného znenia predmetnej podmienky
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v časti F Podmienky účasti/ osobné postavenie, finančné a ekonomické postavenie, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť - vzhľadom na nedostatočný počet znakov v tomto oddiele na zverejnenie úplného znenia predmetnej podmienky
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v časti F Podmienky účasti/ osobné postavenie, finančné a ekonomické postavenie, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť - vzhľadom na nedostatočný počet znakov v tomto oddiele na zverejnenie úplného znenia predmetnej podmienky
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Základné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, aukčný poriadok bude poskytnutý ako súčasť výzvy na účasť v e-aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2016 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2016 14:00
Miesto: pozri oddiel I.1
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ neumožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" uchádzačom, ktorí predložili ponuku a ktorých ponuka nebola vylúčená v čase, ktorý verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vzhľadom na konanie e-aukcie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti G doplňujúce informácie - vzhľadom na nedostatočný počet znakov v tomto oddiele na zverejnenie úplného znenia.
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk.
Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 45.08 s názvom Pistoriho palác v Bratislave - renovácia okien a reštaurovanie okenných častí https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView).
Lehota na vysvetľovanie: 30.06.2016 do 10:00 hod.
Obhliadka miesta plnenia: ÁNO - kontaktné osoby a čas sú uvedené v súťažných podkladoch.
Jednotný európsky dokument (JED) podpíše uchádzač alebo záujemca pomocou svojho nástroja na elektronický podpis. Ak to nie je možné, jednotný európsky dokument pre obstarávanie treba vytlačiť vo formáte PDF a podpísať ručne. Verejný obstarávateľ zverejní JED na https://www.uvo.gov.sk/private/profily s identifikačnými údajmi.
Manuál na vyplnenie je zverejnený na (https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.06.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité