Oznámenie 9952 - MUT

Obsah

9952 - MUT
Vestník č. 115/2016 - 16.06.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Špitálska 6, 814 55 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Svetluša Felcanová
Telefón: +421 220462338
Fax: +421 220462405
Email: svetlusa.felcanova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka IKT pre organizácie rezortu MPSVR SR
Referenčné číslo: VOB/67/2016-M_OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva v rozsahu a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 356 590,0000 EUR
(v prípade rámcových dohôd alebo dynamických nákupných systémov – celková predpokladaná maximálna hodnota za celé obdobie trvania rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému)
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
30213000-5
Časť: 2
30213100-6
Časť: 3
30213200-7
Časť: 4
30232110-8
Časť: 5
30231000-7
Časť: 6
30216130-6
Časť: 7
51611000-8
Časť: 8
30236000-2
Časť: 9
48000000-8
Časť: 10
48820000-2
Časť: 11
30121400-7
Časť: 12
32420000-3
Časť: 13
30211200-3
Časť: 14
30121100-4
Časť: 15
38520000-6
Časť: 16
48313100-6
Časť: 17
48800000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva v rozsahu a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 356 590,0000 EUR
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka môže byť spolufinancovaná z fondov EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje od úspešných uchádzačov pred podpisom rámcovej dohody predloženie zmluvy,
prípadne potvrdenia príslušnej poisťovne o poistení zodpovednosti za škodu uzatvorenú vo výške minimálne
1 000 000,- Eur a zriadenie informačného systému pre verejného obstarávateľa, v ktorom budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o plnení rámcovej dohody.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO alebo dokladom podľa § 152 ods. 1 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
1. § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Odôvodnenie: Podmienka účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní svoje finančné záväzky riadne a včas.

2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ túto podmienku účasti zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemcovia disponujú nielen odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky
zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má záujemca vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že záujemca nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania žiadosti o účasť.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om záujemca zároveň predloží čestné vyhlásenie
potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom záujemcu, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako
tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom sa požaduje predloženie vyššie uvedeného prehľadu o dosiahnutom obrate súhrnne za určené obdobie vo výške minimálne 5 000 000,00 EUR bez DPH. Záujemca predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2013, 2014, 2015, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ekvivalent v inej mene musí byť prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Prehľad o dosiahnutom obrate záujemca podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch vrátane čestného vyhlásenia o výške obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane. Ak je požadovaný doklad overený správcom dane alebo takto overený doklad bude predložený v úradne overenej fotokópii, verejný obstarávateľ bude akceptovať túto formu overenia dokladu. Za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.
Ak má záujemca účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že ide o záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto záujemca predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1/ § 34 ods. 1 písm. c) ZVO údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi;
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či záujemca bude schopný dodávať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. V rámci predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje aj logistiku tovaru, inštaláciu tovaru a zaškolenie k jeho užívaniu, preto potrebuje poznať odbornú kvalifikáciu osôb realizujúcich inštaláciu a poskytujúcich zaškolenie. Podľa § 38 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní, ak ide o zákazku na dodanie tovaru, ktorá zahŕňa aj činnosti spojené s umiestnením alebo montážou tovaru, verejný obstarávateľ môže od právnických osôb vyžadovať, aby pri preukazovaní splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo v ponuke uviedli mená, priezviská a potrebnú odbornú kvalifikáciu zamestnancov, ktorí budú zodpovední za plnenie zmluvy.
2/ § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť záujemcu realizovať predmet zákazky v požadovanej kvalite a na požadovanej úrovni. Súčasne chce verejný obstarávateľ preveriť zabezpečenie bezpečnosti informácií.
3/ § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy;
Odôvodnenie: Záujemca musí preukázať, že má v organizácii zavedené a uplatňuje systémy a pravidlá environmentálneho riadenia, ktoré vytvárajú predpoklady pre predpísané procesy realizácie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť záujemcu realizovať predmet zákazky podľa environmentálneho manažérstva. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože záujemca musí preukázať schopnosť zabezpečiť environmentálne riadenie.
4/ § 34 ods. 1 písm. m) bod 1.ZVO ak ide o tovar, ktorý sa má dodať vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ vyžaduje Odôvodnenie: Záujemca musí preukázať, že ponúkaný tovar zodpovedá technickým požiadavkám.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1/ § 34 ods. 1 písm. c) ZVO - Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca preukázal, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii špecialistov/expertov, ktorí garantujú jeho odbornosť tým, že spĺňajú požiadavky na predmet zákazky:
1.1.servisný technik s min. piatimi (5) rokmi skúseností v oblasti inštalácie, konfigurácie a poskytovania servisu pre osobné počítače, monitory a prenosné počítače (najmenej 5 osôb záujemcu); záujemca preukáže, že tento servisný technik realizoval minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,
1.2.servisný technik s min. piatimi (5) rokmi skúseností v oblasti inštalácie, konfigurácie a poskytovania servisu pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia (najmenej 4 osôb záujemcu); záujemca preukáže, že tento servisný technik realizoval minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky
1.3.servisný technik s min. piatimi (5) rokmi skúseností v oblasti inštalácie, konfigurácie a poskytovania servisu pre diskové polia, servre a príslušenstvo (najmenej 3 osoby záujemcu); záujemca preukáže, že tento servisný technik realizoval minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky ,
1.4.servisný technik s min. piatimi (5) rokmi skúseností v oblasti inštalácie, konfigurácie a poskytovania servisu pre sieťové prvky (najmenej 3 osoby záujemcu); záujemca preukáže, že tento servisný technik realizoval minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky .
Záujemca predloží zoznam servisných technikov, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky. K zoznamu predloží:
- profesijné životopisy všetkých servisných technikov, zvlášť podľa bodov 1.1 až 1.4 s uvedením dĺžky odbornej praxe u jednotlivých zamestnávateľov
- príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom u každého servisného technika.

2/ § 34 ods. 1 písm. d) ZVO -
2.1 Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou, a to minimálne v rozsahu: nákup, predaj, servis hardvéru a softvéru. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
2.2 Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 27 001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3/ § 34 ods. 1 písm. h) ZVO - Záujemca predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
4/ § 34 ods. 1 písm. m) bod 1.ZVO - Záujemca predloží opis technických parametrov a fotografií (prospekty) ponúkaných zariadení. Technické parametre musia byť v súlade s požiadavkami uvedenými v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
V prípade rámcových dohôd – odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Rámcová dohoda na 48 mesiacov
IV.1.6) Informácie o elektornickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch a zároveň budú uvedené vo výzve na účasť v EA.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.07.2016 10:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 15.07.2016
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.11.2016
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Evoservis. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/ prípadne na www.evoservis.sk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Záujemca/uchádzač bude svoju žiadosť o účasť a ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie zákazky v zmysle súťažných podkladov.
3.V elektronicky podanej žiadosti o účasť/v ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešní uchádzači pred podpisom zmluvy predložia originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Ak sa v procese predkladania žiadosti o účasť/ponúk vyskytne v IS Evoservis objektívna príčina, ktorá neumožní elektronicky predložiť ponuku, verejný obstarávateľ pre tento účel bude akceptovať predloženie písomnej žiadosti o účasť/ponuky, ktorú následne vloží do IS Evoservis.
4.Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom
obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky 5 záujemcov, ktorí vo svojej žiadosti o účasť predložili najvyšší obrat v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri predložení ponuky zloženie zábezpeky vo výške 300.000,00 Eur; podrobné informácie k zloženiu zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s uchádzačmi, ktorí splnili podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky a po vyhodnotení ponúk na základe E aukcie sa umiestnili na prvých troch miestach.
7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto užšiu súťaž alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bola užšia súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní.
8.Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti prostredníctvom systému Evoservis.
9.Výsledkom užšej súťaže bude Rámcová dohoda s troma hospodárskymi subjektami uzavretá na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Rámcová dohoda sa bude plniť opätovným otvorením súťaže podľa § 83 ods. 5 písm. b) ZVO na základe jednotlivých čiastkových kúpnych zmlúv.
10.Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 ZVO je neverejné.
11. Úspešní uchádzači rámcovej dohody zložia na účet verejného obstarávateľa pred podpisom rámcovej dohody výkonovú záruku vo výške 5 000,00 EUR na plnenie zmluvy (na účely zabezpečenia zmluvnej pokuty v prípade vadného plnenia). Výkonová záruka bude zložená počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.06.2016

Redakčné opravy

10234 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 123/2016
V oznámení 09952-MUT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 115/2016 zo dňa 16.06.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Verejný obstarávateľ vkladá nový bod 1/, pôvodný bod 1/ aj s textom sa automaticky prečísluje na bod 2/ atď. Má byť: 1/ § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Odôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv a referencie odberateľov majú garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností záujemcu s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Požiadavky sú postačujúce a nediskriminačné. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vkladá nový bod 1/ aj s textom sa automaticky prečísluje na bod 2/ atď. Má byť: 1/ § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Záujemca predloží potvrdený zoznam/zoznamy úspešne splnených zmlúv na dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 7 000 000,00 EUR bez DPH, doplnený potvrdenými referenciami/dôkazmi o plnení odberateľov, ktoré budú obsahovať minimálne tieto údaje: a) názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, b) predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), c) hodnota tovaru v EUR bez DPH/ EUR s DPH, d) skutočná lehota dodania, e) kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom overenia predkladaných informácií), f) podpis oprávnenej osoby odberateľa s uvedením mena a jeho funkcie. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: dokončenie predchádzajúceho textu Má byť: 1.1. Záujemca predloží zoznam zrealizovaných zmlúv, uskutočnených za predchádzajúce 3 roky (od vyhlásenia verejného obstarávania) , pričom minimálne dve zmluvy z predloženého zoznamu budú v hodnote min. 400 000,00 Eur bez DPH a zároveň minimálne dve zmluvy v hodnote min. 2 500 000,00 Eur bez DPH. Za tovar rovnakého alebo podobného charakteru alebo zákazky rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje dodávka výpočtovej techniky a poskytnutie súvisiacich služieb obdobných ako predmet zákazky vrátane logistiky jej rozmiestnenia, inštalácie (spustenia do prevádzky), nainštalovania a nakonfigurovania výpočtovej techniky a jej záručný servis. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade takúto zákazku neuznať. Na prepočet cudzej meny na EUR sa použije kurz ECB danej meny voči EUR, ktorý bol zverejnený ECB k poslednému dňu kalendárneho roka, kedy nastala rozhodná skutočnosť (t. j. termín uzavretia zmluvy). III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 5/ § 34 ods. 1 písm. m) bod 1.ZVO - Záujemca predloží opis technických parametrov a fotografií (prospekty) ponúkaných zariadení. Technické parametre musia byť v súlade s požiadavkami uvedenými v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Má byť: 5/ § 34 ods. 1 písm. m) bod 1.ZVO Ak ide o tovar, ktorý sa má dodať prípadne vzorkami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ vyžaduje. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade pochybností požadovať od uchádzačov predloženie vzoriek ponúkaných zariadení, a to pred otvorením častí ponúk Kritériá. Po otvorení častí ponúk Ostatné po preskúmaní predložených technických špecifikácií môže v prípade pochybností verejný obstarávateľ vyžiadať predloženie vzorky ponúkaného zariadenia. Predložená vzorka ponúkaného zariadenia bude uchádzačovi vrátená po ukončení procesu verejného obstarávania, a to na základe písomnej žiadosti uchádzača o vrátenie poskytnutej vzorky ponúkaného zariadenia. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: dokončenie predchádzajúceho textu Má byť: Túto podmienku účasti nie je záujemca povinný preukazovať v rámci predloženia žiadosti o účasť v tejto užšej súťaži. Predmetná podmienka účasti sa uplatní iba v prípade pochybností verejného obstarávateľa po preskúmaní technických špecifikácií predložených ponúkaných zariadení, t. j. po otvorení častí ponúk Ostatné. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Časť: 6 Miesto: bod 5 Namiesto: Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky 5 záujemcov, ktorí vo svojej žiadosti o účasť predložili najvyšší obrat v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri predložení ponuky zloženie zábezpeky vo výške 300.000,00 Eur; podrobné informácie k zloženiu zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Verejný obstarávateľ vyžaduje pri predložení ponuky zloženie zábezpeky vo výške 300.000,00 Eur; podrobné informácie k zloženiu zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.07.2016 10:00 Má byť: 15.07.2016 10:00 IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom Namiesto: 15.07.2016 Má byť: 01.08.2016 III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie bod 2 Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom sa požaduje predloženie vyššie uvedeného prehľadu o dosiahnutom obrate súhrnne za určené obdobie vo výške minimálne 5 000 000,00 EUR bez DPH. Záujemca predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2013, 2014, 2015, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom sa požaduje predloženie vyššie uvedeného prehľadu o dosiahnutom obrate súhrnne za určené obdobie vo výške minimálne 5 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent v cudzej mene. Záujemca predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2013, 2014, 2015, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vrátane čestného vyhlásenia o výške obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Čestné vyhlásenie o finančnom obrate v oblasti, ktorej predmet činnosti sa týka, musí uchádzač podložiť preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami, napr. kópie zmlúv, faktúr a pod.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité