Oznámenie 10227 - WYP

Obsah

10227 - WYP
Vestník č. 123/2016 - 28.06.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Ľubotice
IČO: 00690538
Čsl. letcov 2, 08006 Ľubotice

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.lubotice.eu
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Obec Ľubotice
IČO: 00690538
Čsl.letcov 2 , 08006 Ľubotice

Slovensko
Kontaktná osoba: MVDr. štefan Krajči
Telefón: +421 517764625
Email: starosta@lubotice.eu
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Ľubotice – Základná škola na ul. Strážnickej zateplenie fasády
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zateplenie Základnej školy pozostávajúce zo 4 učebných pavilónov, administratívneho pavilónu, špeciálneho pavilónu, telocvične, kotolne, bývalej vrátnice. Všetky pavilóny, okrem telocvične, vrátnice a kotolne sú dvojpodlažné. Jednopodlažná časť pavilónov slúži pre hygienické zariadenia. V dvojpodlažnej sú učebne, resp. vedenie školy, špeciálne učebne, kuchyňa a jedáleň. Objekt je postavený v pozdĺžnom nosnom systéme v dvoch moduloch dvojpodlažných, jeden modul je jednopodlažný. Nosné obvodové a nosné vnútorné steny tvorí tehelné murivo hr. 250 a 375 mm, parapety pod oknami sú hr. 250 mm. Vodorovnú nosnú konštrukciu tvoria prievlaky š. 250 mm a stropné dosky hr.150 mm. Nad chodbou sú stropné dosky hr. 100 mm. Priečky sú tehelné hr. 75 a 125 mm. Strešná konštrukcia je riešená so spádovou vrstvou zo škvárového násypu hr. 100-350 mm a pórobetónových dosiek hr. 100mm. Schodisko je dvojramenné so schodnicami. Odvodnenie strechy je zabezpečené pododkvapovými žľabmi a odpadovými rúrami na terén.

Podrobná špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 433 225,1000 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Ľubotice ul. Strážnická
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zateplenie Základnej školy pozostávajúce zo 4 učebných pavilónov, administratívneho pavilónu, špeciálneho pavilónu, telocvične, kotolne, bývalej vrátnice. Všetky pavilóny, okrem telocvične, vrátnice a kotolne sú dvojpodlažné. Jednopodlažná časť pavilónov slúži pre hygienické zariadenia. V dvojpodlažnej sú učebne, resp. vedenie školy, špeciálne učebne, kuchyňa a jedáleň. Objekt je postavený v pozdĺžnom nosnom systéme v dvoch moduloch dvojpodlažných, jeden modul je jednopodlažný. Nosné obvodové a nosné vnútorné steny tvorí tehelné murivo hr. 250 a 375 mm, parapety pod oknami sú hr. 250 mm. Vodorovnú nosnú konštrukciu tvoria prievlaky š. 250 mm a stropné dosky hr.150 mm. Nad chodbou sú stropné dosky hr. 100 mm. Priečky sú tehelné hr. 75 a 125 mm. Strešná konštrukcia je riešená so spádovou vrstvou zo škvárového násypu hr. 100-350 mm a pórobetónových dosiek hr. 100mm. Schodisko je dvojramenné so schodnicami. Odvodnenie strechy je zabezpečené pododkvapovými žľabmi a odpadovými rúrami na terén.

Podrobná špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky verejný obstarávateľ bude financovať tak, že uhradí 50 % z celkovej ceny úspešného uchádzača a zvyšnú časť v mesačných splátkach po dobu 3 rokov. Lehota splatnosti faktúr je max. 30 dní.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecno záväznými právnymi predpismi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Nakoľko v predmete zákazky ide o práce pri ktorých je potrebné mať patričné skúsenosti a verejný obstarávateľ chce mať istotu, že uchádzač má dostatočné skúsenosti v tejto oblasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač požadovaný obrat preukáže výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, a súčasne predloží čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v zmysle opisu predmetu zákazky za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač preukáže obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v minimálnej výške 500 000,00 EUR za posledné tri hospodárske roky ( kumulatívne).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s
rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných prác v požadovanom rozsahu.
Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s osobami s potrebnými skúsenosťami vo vzťahu k predmetu zákazky.
Uchádzač predloží podľa § 35 Certifikát systému manažérstva kvality.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že uchádzač má potrebné zručnosti pre danú zákazku, preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní zákaziek podobného charakteru ako je predmet zákazky a zistenie manažérskych možností uchádzača pre plnohodnotné uskutočnenie stavebných prác.
Uchádzač predloží podľa § 36 certifikát environmentálneho manažérstva.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že uchádzač má potrebné zručnosti pre danú zákazku, preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní zákaziek podobného charakteru ako je predmet zákazky a zistenie dodržiavanie environmentálnych noriem.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť k § 34 ods. 1 písm. b) min. jednu stavbu rovnakého
alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky ( v zmysle opisu predmetu zákazky) za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v min. hodnote predpokladanej hodnoty zákazky.
K § 34 ods. 1 písm. g) minimálne dva platné lešenárske preukazy, vydané podľa § 16 ods. 1
písm. b) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré oprávňujú ich držiteľov na montáž a demontáž lešení; alebo ich ekvivalent
K § 35 Certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001 na druh zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality, vydaného nezávislou inštitúciou alebo jeho ekvivalent v zmysle § 35 ZVO
K § 36 certifikát environmentálneho manažérstva ISO 14001 na druh zákazky ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva alebo jeho ekvivalent v zmysle § 36 ZVO
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle Zmluvy o dielo a bodu II.2.14 tejto výzvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2016 11:00
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné",podľa § 52 ods. 1 ZVO v sídle ver. obstarávateľa dňa 06.06.2016 o 11,00 hod. Otváranie časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO. v sídle ver. obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ bude požadovať, aby uchádzač predložil Licenciu na zhotovovanie tepelnoizolačných kontaktných systémov a správu z inšpekcie zhotovovania tepelnoizolačných kontaktných systémov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.06.2016

Redakčné opravy

10322 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 125/2016
V oznámení 10227-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ľubotice, Čsl. letcov 2, 080 06 Ľubotice zverejnenom vo VVO č. 123/2016 zo dňa 28.06.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné",podľa § 52 ods. 1 ZVO v sídle ver. obstarávateľa dňa 06.06.2016 o 11,00 hod. Otváranie časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO. v sídle ver. obstarávateľa. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie. Má byť: Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné",podľa § 52 ods. 1 ZVO v sídle ver. obstarávateľa dňa 20.07.2016 o 11,00 hod. Otváranie časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO. v sídle ver. obstarávateľa. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité