Oznámenie 10425 - WYP

Obsah

10425 - WYP
Vestník č. 127/2016 - 04.07.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu
IČO: 00893471
Na pántoch 9, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Email: tender@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1775
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Email: tender@process-management.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Email: tender@process-management.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcie objektu bazéna
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214310-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávok a prác súvisiacich s rekonštrukciou bazénu v objekte Strednej odbornej školy hotelových služieb a obchodu.
Bazén sa dlhšiu dobu nevyužíval z dôvodu zastaranej a nefunkčnej bazénovej technológie a stavebným poruchám -poškodená dlažba, obklady, drevený podhľad, opotrebované rozvody vody, kúrenia, nevyhovujúce osvetlenie. Z tohto dôvodu je potrebné vykonať rekonštrukčné práce na bazéne, zázemia bazénu a bazénovej technológie. Bližší opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 333 530,0000 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
45212212-5
Časť: 2
45111300-1
Časť: 3
45111100-9
Časť: 4
50720000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu, Na pántoch 9 (parc. č. 3282/33, súp. č. 7700)
II.2.4) Opis obstarávania
Je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 333 530,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 150
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z.z. (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa §32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, §152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo §152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov podľa §33 zákona uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie ekonomického a finančného postavenia:
2.1 podľa §33 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §33 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre uskutočnenie prác, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vyjadrenie banky/bánk alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, pričom banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a že bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov podľa §34, §35 a §36 zákona uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti:
3.1 §34 ods. 1 písm. b zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Odôv.:
Zoznam prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s prácami obdobného charakteru ako predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter zákazky.
3.2 podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôv.:
Slúži pre overenie schopnosti záujemcu dodať predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stavebných prác. Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii experta, ktorý sa bude podieľať na dodaní predmetu zákazky a má nielen platné certifikáty/osvedčenia preukazujúce odbornú spôsobilosť v odbore, ale aj primerané skúsenosti s realizáciou obdobných stavieb a prác. Vzhľadom k tomu, že rekonštrukcia stavieb je technicky aj organizačne náročnejšia ako výstavba nového objektu, navyše realizovaná počas prevádzky, kde vstupuje vplyv investora rekonštrukcie, verejný obstarávateľ stanovil požiadavku na riadiaceho experta zodpovedného za plnenia zmluvy s požadovanou praxou.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
3.1
Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (predchádzajúcich predkladaniu ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v min. výške 600.000,00 EUR; z toho min. jedna zákazka, ktorej finančný objem bol v min. výške 300.000 EUR.
Za stavebné práce obdobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov (napríklad budov pre kultúru a verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo, administratívnych a polyfunkčných budov, budov pre obchod a služby).
Zoznam stavebných prác má obsahovať: identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa; názov a stručný opis predmetu zákazky; zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR; lehotu uskutočnenia prác; potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom.
Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť cenu len za práce obdobného charakteru ako predmet zákazky.
3.2
Predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi /odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie prác, a to:
- certifikátov, dokladov o odbornej spôsobilosti
- profesijných životopisov z ktorých bude vyplývať preukázanie praktických skúseností zamestnancov uchádzača, zodpovedných za riadenie prác.
Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko; údaje o priebehu vzdelania, absolvované školenia; história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie, pozícia); praktické skúsenosti (názov, sídlo odberateľa, názov a popis referencie, pozícia, rozsah činností, obdobie realizácie - mesiacov a rok od do, meno, telefón kontaktnej osoby odberateľa, kvôli overeniu informácie); podpis zamestnanca.
Riadiaci zamestnanec 1 - Stavbyvedúci
- doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
- min. 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
- minimálne jedna preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky (t.j. pozemné stavby) v min. hodnote 300.000 EUR, preukáže životopisom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 10 000 EUR (slovom desať tisíc EUR).
A/ Ponuka bude obsahovať originál/osv. kópiu:
ČV, že v prípade úspešnosti, k podpisu ZOD predloží originál/úradne osv. kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeob. zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone predmetu zákazky, vo výške krytia min. vo výške zmluvného plnenia, platné počas zmluvy. Dokument bude podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny bude podpísaným každým členom skupiny.
B/ Úspešný uchádzač pred podpisom ZOD na vyzvanie v určenej lehote predloží originál/úradne osv. kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeob. zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone predmetu zákazky podľa bodu A, ktoré bude účinné počas trvania ZOD.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.08.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.11.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.08.2016 13:00
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00h do 15.00h.
2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 21.07.2016, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.
3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
5. Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
6. Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa bodu III.1.2) využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia alebo technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2016 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo VVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.06.2016

Redakčné opravy

15915 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 227/2016
V oznámení 10425-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu, Na pántoch 9, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača zverejnenom vo VVO č. 127/2016 zo dňa 04.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.11.2016 Má byť: 31.01.2017
1092 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2017
V oznámení 10425-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu, Na pántoch 9, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača zverejnenom vo VVO č. 127/2016 zo dňa 04.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2017 Má byť: 28.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité