Oznámenie 10808 - MSS

Obsah

10808 - MSS
Vestník č. 134/2016 - 13.07.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Telefón: +421 346512273
Fax: +421 346574058
Email: vyletova@msu.senica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
NYX, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46637087
Šenkvická cesta 14 , 90201 Pezinok

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Milan Kakalík
Telefón: +421 905598503
Email: urs@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.urs.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komplexné služby pre mesto Senica s charakteristikami sociálneho a zeleného obstarávania (EVO)
Referenčné číslo: EVO/VS/S/01-2016:01
II.1.2) Hlavný kód CPV
90510000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Komplexné služby pre mesto Senica a ich zabezpečenie v rozsahu nižšie uvedenom v bode II.2.4).
.
POZOR!!! verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že verejné obstarávanie sa realizuje systémom EVO - elektronické verejné obstarávanie a preto odporúča oboznámiť sa s informáciami a povinnosťami uvedenými v časti VI.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 000 000,0000 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
90511000-2
Časť: 2
90512000-9
Časť: 3
90513000-6
Časť: 4
90530000-1
Časť: 5
90910000-9
Časť: 6
90610000-6
Časť: 7
90620000-9
Časť: 8
90630000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica s jeho časťami Čáčov, Kunov, Košútovec, Dolné a Horné Suroviny a Brestové.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmet zákazky zahŕňa zabezpečenie týchto služieb a činností:
1. prevádzkovanie verejného osvetlenia a jeho údržba
2. prevádzkovanie pohrebísk, cintorínov, prevádzkovanie pohrebných služieb
3. služby v odpadovom hospodárstve:
zber, preprava a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu
triedený zber komunálnych odpadov pre papier, plasty (vrátane tetrapakov), kovy, sklo, ich preprava a dotriedenie
zber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie drobného stavebného odpadu,
objemných odpadov a oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom škodlivých látok
triedený zber jedlých olejov a tukov z domácností a ich preprava
zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu zo zelene
zabezpečenie zberných nádob zodpovedajúcich systému zberu komunálnych odpadov a plastových vriec
čistenie a dezinfekcia zberných nádob na zmesový komunálny odpad a parkových košov
odstránenie nezákonne umiestneného odpadu
čistenie stojísk zberných nádob
zabezpečovanie povinností v rámci systému triedeného zberu komunálnych odpadov zahŕňajúceho triedený odpad z obalov a/ alebo odpad z neobalových výrobkov
vedenie evidencie v zmysle platných právnych predpisov na úseku odpadového hospodárstva
4. údržba a čistenie miestnych komunikácií, chodníkov a dopravného značenia zimná údržba miestnych komunikácií a chodníkov vrátane manuálnych činností
5. diagnostika a čistenie dažďovej kanalizácie a vpustov na miestnych komunikáciách
6. výsadba a údržba verejnej zelene, kosenie trávnatých porastov
7. zabezpečenie pohotovostnej služby pri prírodných pohromách a kalamitách.
Predmet zákazky je detailnejšie opísaný v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 000 000,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov zložiť zábezpeku vo výške 240 000 EUR. Bližšie informácie o forme a čísle účtu na zloženie zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO):
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO uchádzač preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2, písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 ZVO. Uchádzač predloží výpis z registra trestov aj za právnickú osobu - uchádzača (od 01.07.2016 platí zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb).
1.1 Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 ZVO, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
1.2 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3 Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti : Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, vyplývajú z § 32 a § 38 ods.1 ZVO. Tieto ustanovenia sú taxatívne, a preto ich musel verejný obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1, písm. a) ZVO;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje ekonomické a finančné postavenie:
2.1 Uchádzač predloží podľa § 33 ods. 1, písm. a) ZVO:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má vedený podnikateľský účet. Vo vyjadrení banka potvrdzuje schopnosť uchádzača plniť finančné záväzky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a bankové účty neboli predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. K vyjadreniu banky uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá vedené účty ani záväzky. Vyjadrenia banky a čestné vyhlásenie musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
2.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 37 ods. 3 ZVO, a to za všetkých členov skupiny spoločne.
2.4 Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude uzatvárať zmluvu, nemá finančné problémy a bude schopný splniť zmluvný záväzok.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (A) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; (B) § 34 ods. 1 písm. f) ZVO; (C) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO; (D) § 34 ods. 1 písm. j) ZVO; (E) § 34 ods. 1 písm. l) ZVO;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad (A) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
3.1 Uchádzač preukáže v ponuke technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplneným potvrdeniami o uspokojivom poskytovaní služieb s uvedením cien, miest a lehôt poskytovania služieb podľa obchodných podmienok, ktorých objem bude v min. sume 3 600 000 EUR bez DPH. Dokladom je referencia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať skúsenosti z plnenia predmetných služieb z predchádzajúcich rokov, aby mal istotu, že uchádzač má dostatočné skúsenosti s organizáciou prác podobných predmetu zákazky a pozná riziká, ktoré môžu vzniknúť pri plnení predmetu zmluvy. Rozsah služieb je primeraný k predmetu zákazky.
Ad (B) § 34 ods. 1 písm. f) ZVO
3.2 Keďže ide o služby osobitného účelu prevádzkovanie zberného dvora s vybavením triediacej linky a lisovacieho zariadenia, ku ktorým je potrebne preukázať oprávnenia alebo spôsobilosť uchádzač v ponuke predloží:
1.Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre nasledovné druhy nebezpečných odpadov (podľa katalógového čísla odpadov) :080111, 080117, 080317, 130204, 130205,130206, 130207, 130208, 150110, 150202, 160107, 160111, 160113, 160114, 160211, 160213, 160601, 170409, 180207, 200113, 200114, 200115, 200119, 200121, 200123, 200126, 200127, 200131,200133, 200135
2.Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov (Zberný dvor) podľa § 97 odst. 1 písm. d) zákona č. 79/2015 Z.z o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Súhlas sa musí vzťahovať v zmysle vyhlášky MŽP SR 284/2001 Z.z resp. vyhlášky MŽP SR 365/2015 Z.z minimálne nasledovné druhy odpadov (podľa čísiel katalógu odpadov): 020108, 030308, 080111, 080117, 080317, 080318, 080409, 130204,130205, 130206, 130207, 130208, 150101, 150102, 150103, 150104, 150105, 150106, 150107, 150110, 150202, 160107, 160111, 160113, 160114, 160119, 160120, 160211, 160213,160214, 160601, 170107, 170409, 170904, 180207, 191201, 200101, 200102, 200103, 200110, 200111, 200113, 200114, 200114,200115, 200119, 200121, 200123, 200125, 200126, 200127, 200131, 200133, 200135, 200136, 200138, 200139, 200140, 20014002, 20014005, 200201,200307, 200308
3.Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na oddelený zber elektroodpadu a jeho zhromažďovanie podľa § 97 odst.1 písm. d) zákona 79/2015 a to v členení na zberové skupiny podľa vyhlášky MŽP SR č. 373/2015.
4.Súhlas na zariadenie na zhodnocovanie odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov. Súhlas sa musí vzťahovať na nasledovné druhy odpadov: 150101,150102, 150104, 150105, 150106, 200101, 200102, 200139, 200140, 200307, pričom spôsob nakladania v zmysle Prílohy č. 2 k zákonu o odpadoch musí pokrývať min. R12-úprava odpadov určených na spracovanie niektorou z činností R1 - R11; a R13 Skladovanie odpadov pred použitím niektorej z činností R1 - R12 (okrem dočasného uloženia pred zberom na mieste vzniku).
5.Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov spracovanie BRKO kompostovaním podľa v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov kompostovacie zariadenia.
6.Súhlas musí pokrývať nasledovné druhy odpadov: 020103, 020107, 020304, 020601, 030101, 030105, 030308, 190503, 200101, 200108 200138,200201, 200302.
Ostatné podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti, keďže v tejto časti je možné zverejniť max. 4 000 znakov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.08.2016 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2016 10:00
Miesto: Mestský úrad Senica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk časť "Ostatné" sa neumožňuje účasť uchádzačov. Na otváraní ponúk časť "Kritériá" sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo poverená osoba.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcom prostredníctvom tohto portálu sa zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO http://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo-/prirucky-a-odporucania-pre-system-evo-3e8.html. Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie "Verejný obstarávateľ: Mesto Senica, Názov zákazky: Komplexné služby pre mesto Senica s charakteristikami sociálneho a zeleného obstarávania (EVO); zn. 90.01." Pri registrácii si treba zaznamenať ID do EVO, ktoré vygeneruje EVO, a taktiež heslo, ktoré si pri registrácii zvolí sám záujemca. Oba údaje sú nutné, aby sa počas verejného obstarávania mohol záujemca/uchádzač prostredníctvom ID a hesla prihlásiť do EVO.
(2) Akékoľvek vysvetľovanie v tejto súťaži sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom portálu EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systémov, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie;
(3) Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.2) tejto výzvy. Riziko nezaregistrovania alebo neskorej registrácie znáša záujemca;
(4) Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre možnosť stiahnutia si súťažných podkladov priamo z portálu EVO je nutné, aby záujemca mal príslušné technické a odborné predpoklady - technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO (registrácia do systému EVO k tejto zákazke je bezplatná);
(5) Záujemca môže v aktuálnom prípade po zaregistrovaní do systému EVO písomne požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom EVO o vysvetlenie údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, ktoré si iba zaregistrovaný záujemca môže stiahnuť v elektronickej forme z portálu EVO. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca odoslať prostredníctvom EVO najneskôr v lehote uvedenej v súťažných podkladoch a v systéme EVO. Verejný obstarávateľ bude prostredníctvom EVO poskytovať záujemcom/uchádzačom aj informácie o otváraní ponúk, zasielať požiadavky o vysvetlenie predloženej ponuky, zasielať informácie o vyhodnotení ponúk a ďalšie informácie, ktoré bude nutné poskytnúť uchádzačom. Komunikáciu pre tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom a českom jazyku.
(6) POZOR: verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že pre toto verejné obstarávanie stanovil súťaž, ktorá sa realizuje elektronicky prostredníctvom systému EVO, a preto z uvedeného dôvodu nebude reagovať na písomné žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (záujemca sa musí zaregistrovať do systému EVO podľa bodu (1). Verejný obstarávateľ nebude poskytovať súťažné podklady v papierovej forme!!!;
(7) Uchádzači svoje ponuky budú predkladať iba v papierovej forme nie prostredníctvom systému EVO, ak v súťažných podkladoch nie je stanovené inak.
(8) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, lebo na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia alebo výsledok vyhodnotenia ponúk a pod.;
(9) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní;
(10) Pracovný čas verejného obstarávateľa pre toto verejné obstarávanie je od 08:00 do 14:00 hod. v pracovných dňoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.07.2016

Redakčné opravy

11991 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 154/2016
V oznámení 10808-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Senica, Štefánikova 1408/56, 905 25 Senica zverejnenom vo VVO č. 134/2016 zo dňa 13.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.3) Miesto vykonania Namiesto: Mesto Senica s jeho časťami Čáčov, Kunov, Košútovec, Dolné a Horné Suroviny a Brestové. Má byť: Územie mesta Senica pozostavjúce z katastrálnych území Senica a Kunov II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: 7. zabezpečenie pohotovostnej služby pri prírodných pohromách a kalamitách. Má byť: Bod č. 7 sa vypúšťa v plnom znení. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 5. Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov spracovanie BRKO kompostovaním podľav zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov kompostovacie zariadenia. Má byť: Bod č. 5 sa vypúšťa v celom znení. III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky Namiesto: Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky - NIE Má byť: Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky - ÁNO IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.08.2016 10:00 Má byť: 19.08.2016 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité