Oznámenie 11546 - MST

Obsah

11546 - MST
Vestník č. 144/2016 - 27.07.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00185213
E. M. Šoltésovej 1, 96901 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková - za verejné obstarávanie
Telefón: +421 903525023
Fax: +421 456922406
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
Hlavná adresa(URL): http://www.banskastiavnica.sk/obcan/institucie/ts-1/uvod-2.html
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 6 ods. 1 písm. d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zhodnocovanie bioodpadu a stavebného odpadu v Banskej Štiavnici - technické a technologické vybavenie
Referenčné číslo: 2016/BROSO - BS - technika a technológia
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
FC01-8 - Na likvidáciu odpadu
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je technické, technologické vybavenie a dovybavenie Zberného dvora odpadov v Banskej Štiavnici pre zhodnocovanie bioodpadu a stavebného odpadu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 397 630,0000 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Technika na zber bioodpadu a stavebného odpadu
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34114000-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
FC02-1 - Na odpadový materiál
FC03-4 - Na domový odpad
FG16-7 - Na použitie v mestách
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Banská Štiavnica
II.2.4) Opis obstarávania:
1 umývačka odpadových nádob
1 nové zberové vozidlo s lineárnym lisovaním - veľké
1 nové zberové vozidlo s lineárnym lisovaním - mini
70 ks - nádoby na zber BRKO
207 tis biodegradovaných sáčkov na kuchynský bioodpad
8 veľkokapacitných kontajnerov
1 semafór na váhu na zbernom dvore
1 mobilný ekosklad
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 604 000,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: OPKZP - PO1 - SC111 - 2016 - 11
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky za predmetnú časť zákazky sa vyžaduje vo výške 12 000,00 €, podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kompostáreň BS - techn. a technologické vybavenie
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
FC01-8 - Na likvidáciu odpadu
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Banská Štiavnica
II.2.4) Opis obstarávania:
1 nový kolesový univerzálny traktor
1 nakladač malý
1 rezací a miešací voz
1 prekopávač kompostu
1 preosievač na preosievanie kompostu
1 cisternový voz (fekál)
1 fermentor - hygienizačná jednotka
1 príjmový závitovkový dopravník
1 vynášací pásový dopravník
1 drvič kuchynského bioodpadu
2 teplomery
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 540 830,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: OPKZP - PO1 - SC111 - 2016 - 11
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky za predmetnú časť zákazky sa vyžaduje vo výške 10 000,00 €, podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Technika - nakladanie so stavebným odpadom
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43300000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Banská Štiavnica
II.2.4) Opis obstarávania:
1 kolesové rýpadlo - bager
1 búracie kladivo k bagru
1 drviaca lopata k bagru
1 kopacia lopata k bagru
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 252 800,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: OPKZP - PO1 - SC111 - 2016 - 11
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky za predmetnú časť zákazky sa vyžaduje vo výške 5 000,00 €, podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre každú časť predmetu zákazky sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods. 2,4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo podľa § 152 ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ZoVO: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača sú stanovené podľa § 38 ods. 1 písm.a) ZoVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm.m) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť opisy a fotografie tovaru - predmetu zákazky. Požadujeme, aby uchádzač predložil technický opis ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov a fotografiami predmetu zákazky. Doklady stačí predložiť v neoverenej kópii, napr. prospekty od výrobcu.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko verejný obstarávateľ by bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií nedokázal vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom. Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní.
V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.09.2016 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.09.2016 14:00
Miesto: Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica, E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 05. 09. 2016 budú otvorené časti ponúk OSTATNÉ - bez účasti uchádzačov.
O otváraní ponúk, časti KRITÉRIÁ budú uchádzači informovaní podľa ZoVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky pre každú časť zákazky. Uchádzači, ktorí predložia ponuku na viac častí predmetu zákazky poskytnú zábezpeku ako súčet určených súm pre jednotlivé časti zákazky.
2. Dĺžka trvania zákazky od zadania zákazky uvedená v bode II.2.7) ako max. lehota dodania tovarov je určená od podpísania zmluvy, resp. od písomného objednania tovarov.
3. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s víťazným uchádzačom, ktorý nebude mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod; rovnako v registri konečných užívateľov výhod musia byť zapísaní koneční užívatelia výhod subdodávateľa, tiež osoby podľa § 34 ods.3 ako je uvedené v § 56 ods. 2 zákona o VO.
4. Uchádzač môže predložiť žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu bozena.bacikova@gmail.com, prípadne na adresu: bozena@post.sk; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu.
5. Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: bozena.bacikova@gmail.com; bozena@post.sk; v prípade, že požiadavka záujemcu nebude do 24 h vybavená/potvrdená; je potrebné jej zopakovanie na uvedených mailových adresách.
6. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou. Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou doručovacou službou.
7.Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu. 8.Verejný obstarávateľ neumožňuje preddavkové faktúry; lehota splatnosti faktúr je verejným obstarávateľom určená 30 dní; čas finančného plnenia je maximálne 90 dní.
9.Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF je zabezpečený odo dňa publikovania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2016 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.07.2016

Redakčné opravy

11935 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 153/2016
V oznámení 11546-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica, E. M. Šoltésovej 1, 969 01 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 144/2016 zo dňa 27.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte) Namiesto: § 6 ods.1 písm.d) Má byť: § 7 ods.1 písm.d)

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité