Oznámenie 11379 - WYP

Obsah

11379 - WYP
Vestník č. 142/2016 - 25.07.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
IČO: 00185213
E. M. Šoltésovej 1, 96901 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková - za verejné obstarávanie
Telefón: +421 903525023
Fax: +421 456922406
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
Hlavná adresa(URL): http://www.banskastiavnica.sk/obcan/institucie/ts-1/uvod-2.html
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
IČO: 00185213
E. M. Šoltésovej 1 , 96901 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková
Telefón: +421 903525023
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 6 ods. 1 písm. d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zhodnocovanie bioodpadu v Banskej Štiavnici (kompostáreň) - stavebné práce
Referenčné číslo: 2016/BROSO - BS - stavba
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213280-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je stavba kompostárne, ktorá bude súčasťou areálu Zberného dvora odpadov. Hlavnými stavebnými objektami stavby sú oceľová hala pre fermentory, betónové skladovacie boxy, spevnená plocha a akumulačná nádrž.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 421 900,0000 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45222100-0
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
FC02-1 - Na odpadový materiál
FC03-4 - Na domový odpad
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál stavby je na pozemkoch parc. číslo 1600/52 v katastrálnom území mesta Banská Štiavnica; pre kompostáreň je vyčlenená časť pozemku.
II.2.4) Opis obstarávania
Kompostáreň - hala fermentorov je prízemný montovaný objekt z oceľového skeletu, prestrešený jednoduchou sedlovou konštrukciou, opláštená plotovým pletivom. Na skladovanie sypkých materiálov sú určené otvorené skladové boxy z betónových stien. Predmetom zákazky sú tiež spevnené plochy slúžiace na manipuláciu súvisiacu s dovážaním biologicky rozložiteľných odpadov a akumulačná nádrž na zachytávanie prebytočnej zrážkovej vody. Podrobný opis prác sa nachádza v súťažných podkladoch, je vymedzený výkazom výmer a projektovou dokumentáciou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 421 900,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2016-11
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods. 2,4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo podľa § 152 ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ZoVO: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača sú stanovené podľa § 32 ods. 1 ZoVO v celom rozsahu na základe skutočnosti, že zadávanie zákazky sa týka projektu financovaného z fondov EU.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm.b) a v § 34 ods. 1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. podľa § 34 ods.1 písm.b) ZoVO uchádzač predkladá zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (obdobie 2011 - 2016 počítané spätne ku dňu lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotením uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predkladá uchádzač vyhlásenie o uskutočnení stavebných prác doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 3 ks potvrdení - referenčných listov o uskutočnení stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru. Hodnota každej zákazky musí byť minimálne 200 000,00 € bez DPH. Verejný obstarávateľ uzná splnenie podmienky účasti aj v prípade predloženia jednej zákazky, ktorej hodnota musí byť min 600 000,00 € bez DPH alebo dvoch zákaziek s úhrnnou hodnotou min. 600 000,00 € bez DPH. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv za predchádzajúcich päť rokov má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencii uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky.
2. podľa § 34 ods.1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predkladá údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác; doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaného na základe osobitného predpisu (odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov), t.j. predložením fotokópie osvedčenia stavbyvedúceho opatrenej originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho (alebo iný ekvivalentný doklad platný v EÚ) doplnený jeho čestným vyhlásením o tom, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na rozsah zákazky sa verejný obstarávateľ potrebuje uistiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý vie zabezpečiť kvalitu práce na požadovanej profesionálnej úrovni.
V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou (podľa § 34 ods.1 písm. g) uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
v súťažných podkladoch
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.08.2016 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.08.2016 13:30
Miesto: Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica, E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 30. 08. 2016 budú otvorené časti ponúk OSTATNÉ - bez účasti uchádzačov.
O otváraní ponúk, časti KRITÉRIÁ budú uchádzači informovaní podľa ZoVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky a je stanovená vo výške 8 000,- eur, slovom osemtisíc eur.
2. Dĺžka trvania zákazky uvedená v bode II.2.7) tejto Výzvy je uvedená ako lehota realizácie diela od odovzdania staveniska po odovzdanie stavby.
3. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s víťazným uchádzačom, ktorý nebude mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod; rovnako v registri konečných užívateľov výhod musia byť zapísaní koneční užívatelia výhod subdodávateľa, tiež osoby podľa § 34 ods.3 ako je uvedené v § 56 ods. 2 zákona o VO.
4. Uchádzač predkladá žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu bozena.bacikova@gmail.com, prípadne na adresu: bozena@post.sk; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu.
5. Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: bozena.bacikova@gmail.com; bozena@post.sk; v prípade, že požiadavka záujemcu nebude do 24 h vybavená/potvrdená; je potrebné jej zopakovanie na uvedených mailových adresách.
6. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou. - Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou doručovacou službou.
7. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu. Verejný obstarávateľ neumožňuje preddavkové faktúry; lehota splatnosti faktúr je verejným obstarávateľom určená 30 dní.
8.Verejný obstarávateľ neumožňuje preddavkové faktúry; lehota splatnosti faktúr je verejným obstarávateľom určená 30 dní; čas finančného plnenia je maximálne 90 dní.
9. Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF je zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.07.2016

Redakčné opravy

11921 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 152/2016
V oznámení 11379-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica, E. M. Šoltésovej 1, 969 01 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 142/2016 zo dňa 25.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte) Namiesto: § 6 ods.1 písm.d) Má byť: § 7 ods.1 písm.d) VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 7. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu. Verejný obstarávateľ neumožňuje preddavkové faktúry; lehota splatnosti faktúr je verejným obstarávateľom určená 30 dní. Má byť: 7. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu.
12248 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 159/2016
V oznámení 11379-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica, E. M. Šoltésovej 1, 969 01 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 142/2016 zo dňa 25.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.5 Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 421900,0000 EUR bez DPH Má byť: 422900,0000 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité