Oznámenie 11710 - MST

Obsah

11710 - MST
Vestník č. 147/2016 - 01.08.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany

Slovensko
Kontaktná osoba: RNDr. Vladimír Grežo
Telefón: +421 385340340
Fax: +421 385340111
Email: vladimir.grezo@topolcany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.topolcany.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4623
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Public tenders, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obstaravanie.topolcany.sk/to/index.php
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Public tenders, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obstaravanie.topolcany.sk/to/index.php
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rozšírenie a intenzifikácia prevádzky kompostárne bioodpadov mesta Topoľčany - nákup technológie
II.1.2) Hlavný kód CPV
16000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
V zmysle úpravy zákona o odpadoch je obec povinná zabezpečiť systém zberu a zhodnocovania biologicky rozložiteľných odpadov, ktorý rešpektuje hierarchiu odpadového hospodárstva, t.j. uprednostňovať zhodnocovanie odpadov pred ich zneškodňovaním. Je potrebné vytvoriť a zabezpečiť podmienky pre zber BRO, pre ich zhromažďovanie, dotriedenie a zabezpečiť ich spracovanie, úpravu a následné využitie cez úpravu kompostovaním. Zvýšenie kapacity kompostárne a intenzifikáciu kompostovania sa rieši nákupom technologického vybavenia kompostárne : Aeróbny fermentor s príslušenstvom - drviče s dopravníkmi, technológiou pre spracovanie kuchynského odpadu, teleskopického manupulátora, vozidla na zber nádob s kuchynským odpadom, samochodného prekopávača kompostu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 932 522,0000 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Aeróbny fermentor s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
16600000-1
Časť: 2
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Topoľčany - kompostáreň bioodpadov
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákup Aeróbneho fermentora s príslušenstvom, ktoré bude slúžiť k spracovaniu materiálov pre potreby zabezpečenia procesu aeróbnej termofilnej fermentácie vo fermentore. :
1. Aeróbny fermentor - 1ks. Opis : Zariadenie na spracovanie biologicky rozložiteľných odpadov cez aeróbnu termofilnú fermentáciu s možnosťou biologického dosušenia fermentovanej zmesi. Procesom aeróbnej fermentácie, sa urýchlia kompostovacie procesy, ktorých súčasťou je rozklad zložitých organických látok a ich premena na jednoduchšie, stabilné (nepodliehajúce rýchlemu rozkladu). Vďaka uvedeným procesom fermentor umožní skrátiť dobu konečnej premeny fermentátu na kompost na cca 4-8 týždňov.
2. Homogenizér - bio rezací a miešací voz na BRO - 1ks. Opis : Rezací stroj na spracovanie organického odpadu a následne na plnenie fermentora. Homogenizér je určený pre prípravu zmesi do zakládky. Zaistí najmä dobré drvenie a premiešanie zmesi odpadov (trávy so zozbieraným bioodpadom a štruktúrnym doplnkovým materiálom). Zamieša jednotlivé komponenty tak, aby boli dosiahnuté optimálne hodnoty kompostu pri začiatku kompostovania.
3. Štiepkovač (drvič) - 1ks. Opis : Na spracovanie vetiev, reziva, kmeňov a k výrobe štiepky. Prostredníctvom drviča bude drevná hmota drvená a upravená podľa potreby tak, aby po zmiešaní dosiahla požadované zloženie a charakter pre ďalšiu fermentáciu.
Technická špecifikácia technológie je uvedená v prílohe č. 1 k súťažným podkladom
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 592 040,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy písomné potvrdenie, deklarujúce plnenie všetkých obstarávateľom požadovaných parametrov predmetu obstarávania potvrdené výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaných značiek tovaru
Časť: 2
II.2.1) Názov
Technológia pre kuchynský odpad
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
42513000-5
Časť: 2
34928480-6
Časť: 3
43414000-8
Časť: 4
42924740-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Topoľčany - kompostáreň bioodpadov
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákup technológie na spracovanie kuchynských odpadov pre kompostáreň v rozsahu :
1. kompostér kuchynského a reštauračného odpadu - 1ks
2. drvič kuchynského odpadu - 1ks
3. chladiaci kontajner - 1ks
4. umývacie zariadenie s horúcou vodou na umývanie kontajnerov - 1ks
5. Nádoby na zber kuchynského odpadu z domácností - 5000ks
6. nádoby na zber jedlých olejov z domácností - 4ks
Technická špecifikácia technológie je uvedená v prílohe č. 1 k súťažným podkladom
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 112 666,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy písomné potvrdenie, deklarujúce plnenie všetkých obstarávateľom požadovaných parametrov predmetu obstarávania potvrdené výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaných značiek tovaru.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Stroje na manipuláciu s odpadom
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
42418000-9
Časť: 2
34144511-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Topoľčany - kompostáreň bioodpadov
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákup technológie na manipuláciu s odpadom pre kompostáreň v zložení :
1. Teleskopický manipulátor - 1ks
2. Vozidlo na zber nádob s kuchynským odpadom - 1ks. Opis : Nákladný automobil s karosériou typu "Furgon" na zber nádob s kuchynským odpadom - 3oj miestny
Technická špecifikácia strojov je uvedená v prílohe č. 1 k súťažným podkladom
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 98 566,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy písomné potvrdenie, deklarujúce plnenie všetkých obstarávateľom požadovaných parametrov predmetu obstarávania potvrdené výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaných značiek tovaru.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Samochodný prekopávač kompostu
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16600000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Topoľčany - kompostáreň bioodpadov
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákup samochodného prekopávača kompostu - 1ks. Opis : Samochodný premiešavací stroj kompostového radu na premiešavanie organických a biologických odpadov
Technická špecifikácia stroja je uvedená v prílohe č. 1 k súťažným podkladom
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 129 250,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy písomné potvrdenie, deklarujúce plnenie všetkých obstarávateľom požadovaných parametrov predmetu obstarávania potvrdené výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaných značiek tovaru.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : Splnením podmienky uchádzač preukazuje, že si plní všetky povinnosti dané všeobecno záväznými právnymi predpismi.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa ustanovenia § 187 ods. 7 zákona je zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností, t.j.takýto zápis preukazuje iba skutočnosti v ňom zapísané. Ostatné skutočnosti v súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 343/2015 Z. z. uchádzač preukáže zvlášť alebo doplní do zoznamu hospodárskych subjektov zákonom požadované informácie (v tomto prípade odporúčame postupovať v zmysle metodického usmernenia UVO č. 6131-5000/2016).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť dokladmi :
3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. m) zákona : ak ide o tovar, ktorý sa má dodať -1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
3.2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.3. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.4. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť opis tovaru, ktorým uchádzač preukazuje splnenie technických požiadaviek/ parametrov uvedených v súťažných podkladoch. Odôvodnenie podmienok účasti: Predloženými dokladmi uchádzač preukazuje splnenie požadovaných podmienok na predmet zákazky - Technickú špecifikáciu dodávky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Su uvedené v zmluvných podmienkach.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa §54 zákona prostredníctvom portálu systému EVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.08.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.08.2016 11:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá"
bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk, označených ako "Kritériá" neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. V súlade s §187 ods. 8 zákona verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom predkladať ponuku v elektronickej forme
6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod
zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 8, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
7. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2, ktorých
finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
8. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na
subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania
9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
10. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, uzatvorenej medzi verejným obstarávateľom na jednej strane a na druhej strane poskytovateľom NFP a a zároveň po schválení dokumentácie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP a zároveň v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle kupujúceho. V prípade neschválenia NFP, resp. postupu verejného obstarávania je Kupujúci oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.07.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité