Oznámenie 11523 - WYP

Obsah

11523 - WYP
Vestník č. 144/2016 - 27.07.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa mestskej zelene v Košiciach
IČO: 17078202
Rastislavova 79, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ľudmila Luxová
Telefón: +421 557263409
Fax: +421 556224557
Email: smsz@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.smsz.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2004
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.smsz.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): príspevková organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia vodárne v Záhrade Bernátovce
Referenčné číslo: 01/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232150-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených s vybudovaním nového vodného zdroja pre Záhradu Bernátovce z dôvodu nedostatočnej kapacity existujúceho zdroja úžitkovej vody. Stavebné práce budú realizované na základe realizačnej projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu týchto súťažných podkladov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 95 119,1900 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232100-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Záhrada Bernátovce
II.2.4) Opis obstarávania
1.V mestskej časti Košice - Barca, sa nachádza Záhrada Bernátovce, ktorú obhospodaruje Správa mestskej zelene v Košiciach. Záhrada slúži na produkciu okrasných drevín a kvetov určených na výsadby v meste a na ďalší predaj. V areáli záhrady sa nachádza existujúca čerpacia stanica na zavlažovanie rastlín a zásobovanie úžitkovou vodou areál kompostárne. Pozostáva z nadzemnej čerpacej miestnosti, kde sú inštalované tri horizontálne čerpadlá, ktoré sajú vodu zo studní zriadených v čerpacej stanici. Do jednej zo studní je voda privádzaná z existujúceho priľahlého jazierka cez vtokový otvor, ktorý sa toho času nachádza tesne pod úrovňou hladiny v jazierku. V súčasnom období dochádza v letných mesiacoch k zníženiu hladiny vody v jazierku, čoho dôsledkom je nedostatok vody na zavlažovanie, ktorá priteká do studne už len infiltráciou z okolitého podložia. Hladina vody je závislá na hladine vody v priľahlom koryte rieky Hornád. Kapacita existujúcej čerpacej stanice je cca 2 x 9 l/s pri výtlaku 53 m. Druhá studňa je nefunkčná.
V čerpacej stanici je ešte umiestnená tlaková nádoba, mechanický filter DN 80 s automatickým preplachovaním a kompresor na doplňovanie vzduchu do vzdušníka.

2.PD rieši návrh novej čerpacej stanice. Situovaná bude vedľa existujúcej čerpacej stanice vo vzdialenosti cca 4,00 m. V čerpacej stanici budú umiestnené filter DN 150 s automatickým preplachovaním, kompresor, tlaková nádoba o objeme 1000 l a príslušné armatúry. Vo vzdialenosti cca 15,00 m od čerpacej stanice je navrhnutá akumulačná nádrž z betónových skruží o svetlom priemere 2 100 mm. Akumulačná nádrž je navrhnutá do hĺbky cca 7,20 m pod úroveň dna jazierka. (podľa technologických možností dodávateľa stavby) v nej bude umiestnené ponorné čerpadlo zavesené na výtlačnom potrubí a pomocnej konštrukcii plošiny v studni.

Vtok do akumulačnej nádrže bude prítokom z navrhovaného dnového odberu pozostávajúceho z dvoch perforovaných plastových rúr DN 300, uložených do ryhy v dne jazierka a obsypaných štrkovým obsypom. Do rúr budú vložené ďalšie perforované potrubia DN 50, ktorými bude privádzaný tlakový vzduch z kompresora v čerpacej stanici. Pomocou týchto rúr bude možné prečistiť štrkový filter od nánosov.

Podrobný opis predmetu zákazky obsahuje realizačná projektová dokumentácia (výkresová a textová časť), ktorá je prílohou súťažných podkladov (časť B.3 PROJEKTOVÁ DOKUMENTÁCIA (výkaz výmer a výkresová časť projektu) - link
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 95 119,1900 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z kapitálového transferu Správy mestskej zelene v Košiciach pre rok 2016 a rezervného fondu verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e), f) zákona o verejnom obstarávaní.
2. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. e) originál alebo notárom overenú kópiu dokladu , nie staršiu ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) - čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, že sa uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

5. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní (uchádzač alebo záujemca) môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) až f) a § 32 ods. 2 písm. e) až f), ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

6. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, v prípade ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) až f), ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

7. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

9. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 170 ods. 3 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.

10. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt (uchádzač) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED) vyhotoveným podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.

1. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač vedené účty, doplnené čestným vyhlásením uchádzača s uvedením banky, kde má vedené účty.

Z vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač vedené účty musí byť zrejmé, že uchádzač:
- je schopný si plniť svoje finančné záväzky ku dňu predkladania ponúk,
- nebol v nepovolenom debete v r. 2015,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nebol v r. 2015 a ani nie je predmetom exekúcie ku dňu predkladania ponúk.

2. Čestné vyhlásenie uchádzača s uvedením banky, kde má vedené účty.
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a budú predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie originálu.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky verejného obstarávateľa, aby uchádzač preukázal finančnú spoľahlivosť takým spôsobom, že zmluva bude uzatvorená len s uchádzačom, ktorý je po všetkých stránkach spôsobilý k riadnej a uspokojivej realizácii zmluvy počas celého obdobia jej plnenia.

Uchádzač musí v ponuke predložiť požadované informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.

Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt (uchádzač ) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED) vyhotoveným podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.

Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní originál alebo úradne overenú kópiu dokladu nie staršiu ako 3 mesiace o odbornej kvalifikácií osoby určenej na plnenie zmluvy t.j. Výkon činnosti odborne spôsobilého stavbyvedúceho.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ preskúmaním požadovaných dokladov zistí, či uchádzač personálne disponuje kvalifikovanými riadiacimi zamestnancami - osobami zodpovednými za riadenie stavebných prác, ktoré budú technicky a odborne spôsobilé zrealizovať predmet zákazky v požadovanom rozsahu a čase.
Uchádzač predloží doklady originál alebo overenú kópiu dokladu osôb, ktoré budú vykonávať vybrané činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, a ktoré budú zodpovedať za odborné riadenie stavebných prác v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky t.j. doklad o výkon činnosti odborne spôsobilého stavbyvedúceho.
Uchádzač v predmetnej súvislosti predloží v ponuke nasledovné doklady:
Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. ekvivalent obdobného osvedčenia vydaného v krajine Európskej únie zodpovedajúci predmetu zákazky.

Uchádzač predloží predmetné osvedčenie, ako fotokópiu dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED) vyhotoveným podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky verejného obstarávateľa, aby uchádzač preukázal technickú spôsobilosť, že zmluva bude uzatvorená len s uchádzačom, ktorý je po všetkých stránkach spôsobilý k riadnej a uspokojivej realizácii zmluvy počas celého obdobia jej plnenia
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v Návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov a v súťažných podkladoch.
Požadovaný termín zhotovenie diela je do 2 mesiacov od účinnosti uzavretej zmluvy. Dielo musí byť dokončené a prefinancované najneskôr do konca roka 2016, t. j. do 31. 12. 2016.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.09.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2016 09:00
Miesto: Priestory Správy mestskej zelene v Košiciach, Rastislavova 79, 040 01 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" bude neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený zástupca uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na stránke verejného obstarávateľa (podľa bodu I.3 tejto výzvy).
Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa alebo z internetovej stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby: luxova@smsz.sk kadukova@smsz.sk . V predmetnom e-maile záujemca uvedie tieto informácie: názov a adresu záujemcu, meno kontaktnej osoby a jej telefonický a e-mailový kontakt.
2. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a stránke verejného obstarávateľa.
3. Ponuka uchádzača nesmie prekročiť výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky)
4. Verejný obstarávateľ zálohu na plnenie zmluvy neposkytuje
5. V prípade nepredloženia ani jednej ponuky alebo ani jedna z predložených ponúk nevyhovuje požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 58 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní .
6. Rozhodujúci termín predloženia ponuky prostredníctvom poštovej zásielky je termín doručenia tejto ponuky verejnému obstarávateľovi.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.07.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité