Oznámenie 11816 - MSS

Obsah

11816 - MSS
Vestník č. 149/2016 - 03.08.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 254654044
Email: tender@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.region-bsk.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Email: tender@process-management.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.region-bsk.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Email: tender@process-management.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.region-bsk.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Projektové práce – Rekonštrukcia cesty III/50310 a Preložka cesty III/50310 (obchvat obce Rohožník)
II.1.2) Hlavný kód CPV
71320000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú výkony - projektové práce a súvisiace činnosti pozostávajúce z vypracovania a dodania
projektovej dokumentácie pre účely stavebného konania, vypracovania a dodania realizačnej projektovej dokumentácie, výkony autorského dozoru po dobu realizácie stavby, majetko-právneho vysporiadania dotknutých nehnuteľností, výkony inžinierskej činnosti súvisiacej s povolením a realizáciou stavebných činností, ako sú činnosti smerujúce k povoleniu realizácie stavebných prác, povoleniu užívania stavby, technicko-ekonomické hodnotenie dokončenej stavby pre dve stavby: Rekonštrukcia cesty III/50310 a obchvat obce Rohožník / preložka cesty III/50310. Bližší opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 380 000,0000 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71330000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 380 000,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 52
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z.z. (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 33 zákona. Požiadavka predložiť úverový prísľub je primeraná a jej uplatnenie sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý má zabezpečené financovanie zákazky v prípade nepredvídateľných okolností vo forme úverového prísľubu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Úverový prísľub banky o poskytnutí úveru vo výške min. 500.000 EUR.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2013 až 2015) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia, ak bol iná osoba podľa zákona, dôkaz potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie nemá uchádzač alebo záujemca k dispozícii, dokladom je vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, ktoré je doplnené dokladom preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli služby poskytnuté
Odôvodnenie:
Účelom podmienky a vo vzťahu k nej aj minimálnej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočností, či mal záujemca v predchádzajúcich troch rokoch dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý realizovať predmet zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Odôvodnenie:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač k dispozícii expertov s potrebnou kvalifikáciou a odbornými skúsenosťami z projektovania inžinierskych stavieb ciest, IČ, MPV a geodézie, ako je uvedené zadávacích požiadavkách k predmetu zákazky a aby bol oprávnený a schopný zákazku splniť. Autorizačné osvedčenie je nevyhnutné na vykonávanie odbornej činnosti vo výstavbe v zmysle stavebného zákona. Uvedená podmienka účasti je požadovaná aj vzhľadom na skutočnosť, že realizácia zákazky si vyžaduje skúsenosti z projektovania rovnakých alebo podobných stavieb, ktoré spadajú do JKSO: 822-2 Komunikácie pozemné / 822-23 cesty III. triedy a/alebo do KS 2111 Cestné komunikácie podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z.z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy.
Odôvodnenie:
Informácie o subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsobom podieľať na realizácii zákazky. Cieľom je uistiť sa, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
3.1 požaduje sa preukázať zákazky obdobného predmetu ako predmetná zákazka v počte:
- minimálne 2 (dve) zákazky/ projektové práce DSP a/alebo DRP pri stavbách regionálnych ciest (cesty II. a III. triedy) vo výške najmenej 100.000,- EUR bez DPH/zákazka,
- min. 1 zákazka na predmet majetkoprávne vysporiadenie pri stavbách dopravnej infraštruktúry min. vo výške 50.000,- EUR bez DPH,
- min. 1 zákazka na predmet inžinierskej činnosti pre vydanie stavebného povolenia na stavbách dopravnej infraštruktúry min. vo výške 100.000,- EUR bez DPH.
V zozname sa vyžaduje uviesť aj kontaktné údaje na odberateľa, ak ich doklady o referenciách neobsahujú. V prípade realizovaných služieb, ktorých začiatok alebo koniec spadá do uvedeného obdobia budú akceptované údaje o cene za plnenie len vo výške, ktorá sa týka plnenia v uvedenom období;
3.2 Vyžaduje sa uviesť údaje menovite o 5 expertoch, ktorými bude uchádzač garantovať kvalitu služieb a ktorí budú zodpovedať za projektové práce a súvisiace služby:
Expert č. 1 Hlavný inžinier projektu/inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (projektant cestných komunikácií) preukáže odbornú kvalifikáciu:
a) autorizačným osvedčením vydaným SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentným dokladom, ktorým získal oprávnenie na projektovanie stavieb v odbore,
b) osvedčením o odbornej spôsobilosti v úrovni autorizácie A2 Komplexné a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo s výnimkou architektonických služieb) resp. (kategórie inžinierske stavby, dopravné stavby),
c) prax v odbore min. 10 rokov preukazuje sa pracovným životopisom a zoznamom projektov, v ktorých vykonával hlavného inžiniera projektu, min. 2 (dva) projekty rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky (DSP a/alebo DRP), min. 1 projekt bol pre cestu v dĺžke minimálne 10 km.
Expert č. 2 Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (projektant mostov) preukáže odbornú kvalifikáciu:
a) autorizačným osvedčením vydaným SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentným dokladom, ktorým získal oprávnenie na projektovanie stavieb v odbore,
b) osvedčením o odbornej spôsobilosti v úrovni autorizácie A2 Komplexné a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo s výnimkou architektonických služieb) resp. (kategórie inžinierske stavby, dopravné stavby),
c) prax v odbore min. 10 rokov preukazuje sa pracovným životopisom a zoznamom projektov, v ktorých vykonával zodpovedného projektanta, min. 1 (jeden) projekt rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky (DSP a/alebo DRP) projektové práce pre realizáciu ciest za uplynulých 10 rokov.
Expert č. 3 Hlavný koordinátor majetkoprávneho vysporiadania (MPV) preukáže odbornú kvalifikáciu:
a) dokladom o vzdelaní - VŠ vzdelanie právneho smeru, min. 2 stupňa,
b) min. 10 ročnou praxou v oblasti majetkoprávnejho vysporiadania,
c) min. 1 praktickou skúsenosťou v pozícii hlavného koordinátora MPV s počtom min. 50 vysporiadaných vlastníkov,
preukazujú sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov.
Expert č. 4 Hlavný geodet preukáže odbornú kvalifikáciu:
a) v zmysle zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom,
b) min. 10 ročnou praxou v pozícii geodeta v rámci majetkoprávnejho vysporiadania, preukazuje sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov.
Expert č. 5 Hlavný koordinátor inžinierskej činnosti (IČ) preukáže odbornú kvalifikáciu:
a) min. 10 ročnou praxou vo vykonávaní inžinierskej činnosti v oblasti dopravných stavieb,
b) min. 1 praktickou skúsenosťou na projekte zabezpečenia IČ pre vydanie stavebného povolenia na stavbách dopravnej infraštruktúry, preukazujú sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov.

Preukázanie praxe expertov v rokoch sa ráta spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
- Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 40.000 EUR (slovom štyridsať tisíc EUR).
- Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač mal uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu v minimálnej výške zmluvnej ceny, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby trvania zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 056-093864
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.09.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.09.2016 13:00
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.3). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00 h do 15.00 h.
2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 25.08.2016, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.
3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
5. Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú
zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
6. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby.
7. Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.,
Gaštanová 13, 811 04 Bratislava.
8. S víťazom súťaže sa predpokladá / môžu byť uzavreté ďalšie zmluvy na nové služby spočívajúce v opakovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru podľa § 81 písm. j) zákona priamym rokovacím konaním. Verejný obstarávateľ vo väzbe na opakované plnenie (PHZ) nestanovuje podmienky účasti.
9. Lehota určená v bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, je uvedená len ako predpokladaná z dôvodu,
že formulár oznámenia vyžaduje uviesť termín ukončenia, ale vzhľadom na špecifické okolnosti pre plnenie predmetu zmluvy nie je možné určiť presne termín ukončenia trvania zmluvy ani dátum ukončenia plnenia. V súťažných podkladoch je uvedená lehota poskytnutia služieb nasledovne: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do ukončenia predmetu plnenia zmluvy v súlade s podmienkami zmluvy.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa bodu III.1.2) využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť technické a odborné
kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia alebo technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2016 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo VVO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.07.2016

Redakčné opravy

12548 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 167/2016
V oznámení 11816-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 149/2016 zo dňa 03.08.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 požaduje sa preukázať zákazky obdobného predmetu ako predmetná zákazka v počte: - minimálne 2 (dve) zákazky/ projektové práce DSP a/alebo DRP pri stavbách regionálnych ciest (cesty II. a III. triedy) vo výške najmenej 100.000,- EUR bez DPH/zákazka, - min. 1 zákazka na predmet majetkoprávne vysporiadenie pri stavbách dopravnej infraštruktúry min. vo výške 50.000,- EUR bez DPH, - min. 1 zákazka na predmet inžinierskej činnosti pre vydanie stavebného povolenia na stavbách dopravnej infraštruktúry min. vo výške 100.000,- EUR bez DPH. V zozname sa vyžaduje uviesť aj kontaktné údaje na odberateľa, ak ich doklady o referenciách neobsahujú. V prípade realizovaných služieb, ktorých začiatok alebo koniec spadá do uvedeného obdobia budú akceptované údaje o cene za plnenie len vo výške, ktorá sa týka plnenia v uvedenom období; Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 požaduje sa preukázať zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmetná zákazka v počte: - minimálne 2 (dve) zákazky/ projektové práce DSP a/alebo DRP pri stavbách ciest vo výške najmenej 100.000,- EUR bez DPH/zákazka, - min. 1 zákazka na predmet majetkoprávne vysporiadenie pri min. vo výške 50.000,- EUR bez DPH, - min. 1 zákazka na predmet inžinierskej činnosti pre vydanie stavebného povolenia min. vo výške 100.000,- EUR bez DPH. Za zákazky rovnakého charakteru ako predmet zákazky budú považované cesty II. a III. triedy; Za zákazky podobného charakteru ako predmet zákazky budú považované cesty vyššej kategórie, napr. cesty I. triedy, rýchlostné cesty, diaľnice. V zozname sa vyžaduje uviesť aj kontakt na odberateľa, ak ich doklady o referenciách neobsahujú. V prípade služieb, ktorých začiatok alebo koniec spadá do uvedeného obdobia budú akceptované údaje o cene za plnenie len vo výške, ktorá sa týka plnenia v uvedenom období; OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.2 Vyžaduje sa uviesť údaje menovite o 5 expertoch, ktorými bude uchádzač garantovať kvalitu služieb a ktorí budú zodpovedať za projektové práce a súvisiace služby: Expert č. 1 Hlavný inžinier projektu/inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (projektant cestných komunikácií) preukáže odbornú kvalifikáciu: a) autorizačným osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentným dokladom, ktorým získal oprávnenie na projektovanie stavieb v odbore, b) osvedčením o odbornej spôsobilosti v úrovni autorizácie A2 Komplexné a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo s výnimkou architektonických služieb) resp. (kategórie inžinierske stavby, dopravné stavby), c) prax v odbore min. 10 rokov preukazuje sa pracovným životopisom a zoznamom projektov, v ktorých vykonával hlavného inžiniera projektu, min. 2 (dva) projekty rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky (DSP a/alebo DRP), min. 1 projekt bol pre cestu v dĺžke minimálne 10 km. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.2 Vyžaduje sa uviesť údaje menovite o 5 expertoch, ktorými bude uchádzač garantovať kvalitu služieb a ktorí budú zodpovedať za projektové práce a súvisiace služby: Expert č. 1 Hlavný inžinier projektu/projektant inžinierskych stavieb preukáže odbornú kvalifikáciu: a) autorizačným osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentným dokladom, ktorým získal oprávnenie na projektovanie stavieb v odbore, b) osvedčením o odbornej spôsobilosti v úrovni autorizácie A2 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (s výnimkou architektonických služieb), resp. ekvivalentné doklady, c) prax v odbore min. 10 rokov preukazuje sa pracovným životopisom a zoznamom projektov, v ktorých vykonával funkciu hlavného inžiniera projektu, min. 2 (dva) cestné projekty rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (DSP a/alebo DRP), OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Expert č. 2 Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (projektant mostov) preukáže odbornú kvalifikáciu: a) autorizačným osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentným dokladom, ktorým získal oprávnenie na projektovanie stavieb v odbore, b) osvedčením o odbornej spôsobilosti v úrovni autorizácie A2 Komplexné a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo s výnimkou architektonických služieb) resp. (kategórie inžinierske stavby, dopravné stavby), c) prax v odbore min. 10 rokov preukazuje sa pracovným životopisom a zoznamom projektov, v ktorých vykonával zodpovedného projektanta, min. 1 (jeden) projekt rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky (DSP a/alebo DRP) projektové práce pre realizáciu ciest za uplynulých 10 rokov. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Expert č. 2 Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb preukáže odbornú kvalifikáciu: a) autorizačným osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentným dokladom, ktorým získal oprávnenie na projektovanie stavieb v odbore, b) osvedčením o odbornej spôsobilosti v úrovni autorizácie I2 Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb; resp. ekvivalentné doklady, c) prax v odbore min. 10 rokov preukazuje sa pracovným životopisom a zoznamom projektov, v ktorých vykonával funkciu zodpovedného projektanta pre konštrukcie inžinierskych stavieb, z toho min. 1 (jeden) cestný projekt (DSP a/alebo DRP). OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Expert č. 3 Hlavný koordinátor majetkoprávneho vysporiadania (MPV) preukáže odbornú kvalifikáciu: a) dokladom o vzdelaní - VŠ vzdelanie právneho smeru, min. 2 stupňa, b) min. 10 ročnou praxou v oblasti majetkoprávnejho vysporiadania, c) min. 1 praktickou skúsenosťou v pozícii hlavného koordinátora MPV s počtom min. 50 vysporiadaných vlastníkov, preukazujú sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov. Expert č. 4 Hlavný geodet preukáže odbornú kvalifikáciu: a) v zmysle zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom, b) min. 10 ročnou praxou v pozícii geodeta v rámci majetkoprávnejho vysporiadania, preukazuje sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Expert č. 3 Hlavný koordinátor majetkoprávneho vysporiadania MPV (odborník v oblasti práva nehnuteľností) preukáže odbornú kvalifikáciu: a) dokladom o vzdelaní - VŠ vzdelanie právneho smeru, min. 2 stupňa, b) min. 10 ročnou praxou v oblasti poskytovania právnych služieb pri majetkoprávnom vysporiadaní nehnuteľností, z toho min. 1 praktickou skúsenosťou pri MPV s počtom min. 50 vysporiadaných vlastníkov, preukazujú sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov. Expert č. 4 Hlavný geodet preukáže odbornú kvalifikáciu: a) v zmysle zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom, b) min. 10 ročnou praxou v pozícii geodeta, preukazuje sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Expert č. 5 Hlavný koordinátor inžinierskej činnosti (IČ) preukáže odbornú kvalifikáciu: a) min. 10 ročnou praxou vo vykonávaní inžinierskej činnosti v oblasti dopravných stavieb, b) min. 1 praktickou skúsenosťou na projekte zabezpečenia IČ pre vydanie stavebného povolenia na stavbách dopravnej infraštruktúry, preukazujú sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov. Preukázanie praxe expertov v rokoch sa ráta spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Expert č. 5 Hlavný koordinátor inžinierskej činnosti (IČ) preukáže odbornú kvalifikáciu: a) min. 10 ročnou praxou vo vykonávaní inžinierskej činnosti, z toho min. 1 praktickou skúsenosťou na projekte zabezpečenia IČ pre vydanie stavebného povolenia na stavbách dopravnej infraštruktúry, preukazujú sa pracovným životopisom a/alebo zoznamom projektov. Preukázanie praxe expertov v rokoch sa ráta spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.09.2016 10:00 Má byť: 19.09.2016 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Miesto: Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.09.2016 13:00 Má byť: 19.09.2016 13:00
12956 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 181/2016
V oznámení 11816-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 149/2016 zo dňa 03.08.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3 Doplňujúce informácie Namiesto: 7. Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava. 8. S víťazom súťaže sa predpokladá / môžu byť uzavreté ďalšie zmluvy na nové služby spočívajúce v opakovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru podľa § 81 písm. j) zákona priamym rokovacím konaním. Verejný obstarávateľ vo väzbe na opakované plnenie (PHZ) nestanovuje podmienky účasti. 9. Lehota určená v bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, je uvedená len ako predpokladaná z dôvodu, že formulár oznámenia vyžaduje uviesť termín ukončenia, ale vzhľadom na špecifické okolnosti pre plnenie predmetu zmluvy nie je možné určiť presne termín ukončenia trvania zmluvy ani dátum ukončenia plnenia. V súťažných podkladoch je uvedená lehota poskytnutia služieb nasledovne: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do ukončenia predmetu plnenia zmluvy v súlade s podmienkami zmluvy. Má byť: 7. Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava. 8. Lehota určená v bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, je uvedená len ako predpokladaná z dôvodu, že formulár oznámenia vyžaduje uviesť termín ukončenia, ale vzhľadom na špecifické okolnosti pre plnenie predmetu zmluvy nie je možné určiť presne termín ukončenia trvania zmluvy ani dátum ukončenia plnenia. V súťažných podkladoch je uvedená lehota poskytnutia služieb nasledovne: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do ukončenia predmetu plnenia zmluvy v súlade s podmienkami zmluvy. OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.09.2016 10:00 Má byť: 26.09.2016 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.09.2016 13:00 Má byť: 26.09.2016 13:00
16706 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 243/2016
V oznámení 11816-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 149/2016 zo dňa 03.08.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2016 Má byť: 31.03.2017
3286 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 54/2017
V oznámení 11816-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 149/2016 zo dňa 03.08.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2017 Má byť: 31.05.2017
7717 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 107/2017
V oznámení 11816-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 149/2016 zo dňa 03.08.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2017 Má byť: 30.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité