HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Iveta Marčeková, tel.: 0904/937669, e-mail: ivetamarcekova@gmail.com – za opis predmetu zákazky, Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk – za verejné obstarávanie
Telefón:
+421 326504265
Fax:
+421 327431248
Email:
jana.molnarova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Hlavná adresa(URL):
http://www.trencin.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Nie
Chcete vyplniť aj adresu
Áno
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Regionálny alebo miestny orgán
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zavedenie a prevádzkovanie platobného systému na úhradu parkovného prostredníctvom SMS správ mobilného telefónu
II.1.2)
Hlavný kód CPV
64212100-6
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb spočívajúcich v zabezpečení možnosti platby za dočasné parkovanie motorových vozidiel v Zóne s plateným státím na území mesta Trenčín prostredníctvom mobilného telefónu bez registrácie, a to systémom SMS s využitím všetkých mobilných operátorov na Slovensku a zabezpečenie systému na overenie platnosti úhrady za parkovanie, vrátane odborného zaškolenia. Nevyhnutnosťou je integrácia, resp. prepojenie systému platieb cez SMS so systémom MP Manager a Univerzálnym platobným portálom. V prípade, že počas plnenia zmluvy s úspešným uchádzačom na trhu začne pôsobiť mobilný operátor, ktorý začne poskytovať služby možnosti úhrady cez SMS, bude úspešný uchádzač povinný bezodplatne, resp. pri zachovaní zmluvnej výšky odmeny zabezpečiť rozšírenie možnosti platby za dočasné parkovanie motorových vozidiel v Zóne s plateným státím na území mesta Trenčín prostredníctvom mob. telefónu bez registrácie, a to systémom SMS aj s využitím tohto mobilného operátora
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 402 000,0000
Mena
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
64212000-5
Časť: 2
63712400-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa, pričom platobný systém na úhradu parkovného prostredníctvom SMS správ mobilného telefónu bude využívaný na parkoviskách prevádzkovaných verejným obstarávateľom
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb spočívajúcich v zabezpečení možnosti platby za dočasné parkovanie motorových vozidiel v Zóne s plateným státím na území mesta Trenčín prostredníctvom mobilného telefónu bez registrácie, a to systémom SMS s využitím všetkých mobilných operátorov na Slovensku a zabezpečenie systému na overenie platnosti úhrady za parkovanie, vrátane odborného zaškolenia. Nevyhnutnosťou je integrácia, resp. prepojenie systému platieb cez SMS so systémom MP Manager a Univerzálnym platobným portálom. V prípade, že počas plnenia zmluvy s úspešným uchádzačom na trhu začne pôsobiť mobilný operátor, ktorý začne poskytovať služby možnosti úhrady cez SMS, bude úspešný uchádzač povinný bezodplatne, resp. pri zachovaní zmluvnej výšky odmeny zabezpečiť rozšírenie možnosti platby za dočasné parkovanie motorových vozidiel v Zóne s plateným státím na území mesta Trenčín prostredníctvom mobilného telefónu bez registrácie, a to systémom SMS aj s využitím tohto mobilného operátora
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 15
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia boli určené v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ide o kogentné ustanovenia zákona, ktoré musel verejný obstarávateľ uplatniť. Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Áno
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Áno
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia
postihnutých alebo znevýhodnených osôb
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Nie
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
Zrýchlené konanie
Nie
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu v súlade s § 54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.09.2016 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2017
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.09.2016 10:30
Miesto:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Áno
Použijú sa elektronické platby
Áno
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 8.000,- € (slovom: osemtisíc Eur). 2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podm. účasti musia byť predložené ver. obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak). 3. Komunikácia medzi ver. obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4.Verejný obstarávateľ zároveň požaduje, aby súčasťou ponuky bolo: Potvrdenie spoločnosti FT Technologies, a.s., U Sokolovny 253, 783 14 Bohuňovice (držiteľ majetkových autorských práv k informačnému systému systému MP Manager) o možnosti integrácie resp. prepojenia systému platieb cez SMS s Univerzálnym platobným portálom informačného systému MP Manager. 5. Vzhľadom k prednastaveniu formuláru uvádzame na tomto mieste Doplňujúce predmety - CPV: 64212000-5, 63712400-7. Tieto sú uvedené aj v bode II.2.2) Dodatočné kódy CPV, kde za vzhľadom na prednastavenie formuláru zobrazujú ako CPV pre časť 1 a 2, aj keď táto zákazka nie je rozdelená na časti. 6. V bode II.2.7) je uvedená lehota v dňoch (15 dní). Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, nakoľko to nie je možné, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára priamo v bode II.2.7 nasledovne: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač poskytol služby, ktoré sú predmetom zákazky v termínoch: Kompletné spustenie služby, ktorá je predmetom tejto zákazky - Uvedenie systému do plnej prevádzky, vrátane zaškolenia personálu a integrácie, resp. prepojenia systému platieb cez SMS so systémom MP Manager a Univerzálnym platobným portálom a jeho protokolárne odovzdanie:: Najneskôr do 15 kalendárnych dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prevádzkyschopnosť dodávanej Služby po celú dobu trvania Zmluvy. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. 7. Vzhľadom k tomu, že sa jedná o nadlimitnú zákazku v zmysle § 49 ods.6 písm. a), od uchádzačov sa NEVYŽADUJE, aby predložili ponuku obsahujúcu osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". T. z. všetky doklady predložte v jednom obale, ponuku nie je potrebné členiť na časť Ostatné a časť Kritériá. 8. E-aukcia sa bude vykonávať prostr. elektron. zariadení - na internet. adr.: https://trencin.proebiz.com . Kontakt na administrátora e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041 829. Elektr. aukciou, ktorú verejný obstarávateľ použije, bude prostredníctvom elektronických zariadení zostavovať poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk Najnižšia odmena z tržieb za poskytnutie Služby vyjadrená v %. Ďalšie podr. o el. aukcii, jej priebehu a podm. sú uvedené v súť. podkl. k tejto zákazke. 9. Podmienkou pre poskytnutie súť. podkl. ver. obstarávateľom je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote uvedenej v bode IV.2.2) Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kont. mieste uvedenom v tomto oznámení - na adr.: Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy u osoby zodpovednej za poskyt. podkladov - ktorou je Ing. Jana Molnárová. Úradné hodiny verejného obstarávateľa, počas ktorých je prítomná osoba zodpovedná za vysvetľovanie podkladov pre potreby tejto súťaže: Prac. dni: 08,00 14,00 hod. Žiadosť o vydanie súť. podkl. musí byť reálne doručená (stačí aj mail, fax) v určenej lehote na kontaktné miesto (t. z.nestačí odovzdať na prepravu, na poštu a pod.). Súťažné podklady ako aj všetky ich prípadné vysvetľovania budú uverejnené na profile ver. obst. k tejto zákazke a ver. obst. poskytuje priamy a neobmedzený prístup k k týmto súťažným podkladom. 10. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkl.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
01.08.2016