Oznámenie 11881 - WYP

Obsah

11881 - WYP
Vestník č. 151/2016 - 05.08.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Fax: +421 333236400
Email: jediny@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4767
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4767
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: jediny@visions.cc
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4767
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: jediny@visions.cc
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4767
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Humanizácia obytného súboru Vodáreň – dvor č.1
Referenčné číslo: 30899/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236210-5
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA19-3 - Prestavba
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Lokalita navrhovaného územia predstavuje časť verejných plôch v obytnom súbore Vodáreň I. v Trnave. Riešené územie tvorí medziblokový dvorný priestor ohraničený zo severu a východu ul. Veternou, z juhu ul. Bučianskou a od západu ul. Atómovou. Okrem priestoru medzibloku zahŕňa obvodovú líniu zelene medzi bytovými domami a ulicami Bučianska a Veterná. Plocha je v súčasnosti využívaná obyvateľmi okolitých domov najmä detí na hry a šport. Nachádzajú sa tu asfaltové plochy ihrísk a pôvodné kovové konštrukcie preliezok, 6 basketbalových košov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 195 549,0300 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
45432112-2
Časť: 2
45112723-9
Časť: 3
45316100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlisko Vodáreň I. , Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zmluvy zahŕňa nasledujúce stavebné objekty:
SO 01 Spevnené plochy
- SO 011 Búranie jestvujúcich plôch a prvkov
- SO 012 Dláždené plochy
- SO 013 Povrch s liatou gumou

SO 02 Multifunkčné ihrisko
- SO 021 Oplotenie multifunkčného ihriska
- SO 022 Vybavenie multifunkčného ihriska

SO 04 Detské ihrisko
- SO 041 Herné prvky ihriska
- SO 042 Dopadové štrkové plochy
- SO 043 Pieskovisko
- SO 044 Ihrisko pre petanque

- SO 05 Verejné osvetlenie

SO 06 Malá architektúra a mobiliár
- SO 061 Pergoly
- SO 062 Pitná fontána
- SO 063 Mobiliár (lavičky, smetiak, sušiak na šaty, stojan pre bicykle, info nosič)

SO 07 Sadové úpravy
- SO 071 Výrub drevín
- SO 072 Ochrana stromov na stavbe
- SO 073 Výsadba drevín a trvaliek
- SO 074 Rekonštrukcia trávnika
- SO 075 Rekonštrukcia predzáhradiek
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 195 549,0300 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) alebo zapísaním do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS) podľa § 152 zákona alebo predložením originálnych resp. úradne osvedčených kópii dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona.

Preukazovať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

Uchádzač skutočnosť zápisu do ZHS deklaruje v JED-e v Časti II. oddiel A a postupuje nasledovne.
Pokiaľ je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom
č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní t.j. nemá doplnené do ZHS doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (keďže podľa § 187 ods. 7 cit. zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).

Ak je uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. teda spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 od. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie tovaru. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

(2) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti:
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť, resp. z ktorých sa dá zistiť postavenie uchádzača alebo jeho predpoklady na poskytnutie predmetu zákazky. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.

Všeobecné informácie - bližšie opísané v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

2) § 33 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti s minimálnym objemom súhrne vo výške 1 170 000 € bez DPH podpísaný štatutárnym orgánom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo osobou / osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v
predchádzajúcom období je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk .
Odôvodnenie primeranosti: Konkrétny dôkazný prostriedok musí svojim obsahom potvrdiť požadované údaje o vzdelaní, odbornej praxi, resp. odbornej kvalifikácii. Odbornú spôsobilosť je možné preukázať dokladom o vzdelaní a odbornej kvalifikácii tej osoby alebo osôb, ktorých činnosť/ zodpovednosť je zásadná pre riadenie stavebných prác. Požadovaná odborná prax a vzdelanie a ich zameranie má poskytnúť verejnému obstarávateľovi dôkaz, že daný zodpovedný zamestnanec má opakované skúsenosti s realizáciu predmetnej činnosti .
(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo
záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v spojení s § 36 ZVO .
Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač preukáže praktické skúsenosti, ako aj požiadavky uplatňované v rámci
relevantného trhu; pre zabezpečenie environmentálneho manažérstva. Medzinárodná norma EN ISO 14001 špecifikuje požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch.
(4) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti:
Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom/ subdodávateľmi
(v %), ako aj obchodné mená a sídla jednotlivých subdodávateľov pre zabezpečenie plnenia zmluvy.

Všeobecné informácie - bližšie opísané v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) § 34 ods. 1 písm. b) predloží zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 60 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác s minimálnym objemom súhrne v sume 195 000 EUR bez DPH podpísaný štat. orgánom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak stavebné práce, uvedeného v referencii, boli uskutočnené v období presahujúcom požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR,
uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR podľa bodu C.) Všeobecné informácie opísané v súťažných podkladoch . Ak uchádzač preukáže referenciu, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
(2) § 34 ods. 1 písm. g) predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiaceho zamestnanca , ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác predložením profesijného životopisu vrátane praktických skúseností zamestnanca, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác a požadované certifikáty zamestnancov : a)profesijný životopis vrátane praktických skúseností zamestnanca, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác; b) požadované certifikáty zamestnanca. Profesijný životopis musí obsahovať: a)titul, meno a priezvisko, b)údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia, c)história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti - názov a sídlo objednávateľa, názov stavby, popis stavby,pracovná pozícia, rozsah činností, ktoré zabezpečoval, obdobie realizácie stavby - rok od do, d)dátum a podpis zamestnanca. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na riadiacich zamestnancov: Riadiaci zamestnanec - stavbyvedúci: a) minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, b) minimálne jedna preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky v hodnote min. 195 000,- eur. c) doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby splnomocňujúci na vykonanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov.
(3) § 34 ods. 1 písm. h) predloží: Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
(4) § 34 ods. 1 písm. l) predloží formou čestného vyhlásenia prehľad subdodávateľov s uvedením %-tuálneho podielu
ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom/ subdodávateľmi ako aj obchodné mená, IČO a sídla jednotlivých
subdodávateľov pre zabezpečenie plnenia zmluvy.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V súlade so súťažných podkladmi a projektovou dokumentáciou

Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5 800 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.08.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.11.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.08.2016 11:00
Miesto: Hlavná ulica č. 1, Trnava, Radnica, zasadačka viceprimátorov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné . Otváranie časti ponúk označených ako Kritéria bude vykonané v súlade s § 52 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: predmet zákazky nie je rozdelený na časti, pretože potreba koordinácie jednotlivých častí by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky

2. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje:
(v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.

3. Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu.
Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2016, zo dňa DD.MM.2016, značka ............ - WYP, s názvom: " Humanizácia obytného súboru Vodáreň dvor č.1 " Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2016 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke.

Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.
4. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4767.

5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby ponuka uchádzača časť "Ostatné" obsahovala originál alebo úradne osvedčenú kópiu čestného vyhlásenia resp. záväzného súhlasu, ktoré/ktorým bude deklarovať, že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom predložiť poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril stavebno-montážne poistenie tzv. CAR/EAR poistenie, pričom toto poistenie bude kryť škody nielen na diele do hodnoty zmluvy o dielo, ale aj hodnotu okolitého majetku verejného obstarávateľa, do poistnej výšky min. 195 500 EUR. Po uzatvorení tejto poistnej zmluvy sa vyžaduje bezodkladné predloženie úradne osvedčenej kópie poistnej zmluvy. Účinnosť poistnej zmluvy musí byť platná minimálne na lehotu realizácie zákazky.

6. Pracovný čas kontaktnej osoby uvedenej v bode 1 tejto výzvy pre účely tohto verejného obstarávanie je v pracovných dňoch v čase 08:00 hod. do 15:30 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.08.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité