HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mesto Modra
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00304956
Dukelská 38, 90001 Modra
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Kristína Čechová
Telefón:
+421 336908304
Email:
kristina.cechova@msumodra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/4142/zakazky//
Hlavná adresa(URL):
http://www.modra.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
eBIZ Corp s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
35758643
Zadunajská cesta č. 10 , 85101 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba:
Mgr. Pavel Aschenbrenner
Telefón:
+421 901739852
Email:
pavel.aschenbrenner@ebiz.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL):
http://www.ezakazky.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Nie
Chcete vyplniť aj adresu
Áno
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Samospráva
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Služby súvisiace so zvozom a likvidáciou komunálnych odpadov na území mesta Modra
Referenčné číslo: eBIZ-38/2016
II.1.2)
Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia projektu spojená so zvozom a likvidáciou komunálnych odpadov na území mesta Modra
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 425 088,0000
Mena
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
90511000-2
Časť: 2
90513000-6
Časť: 3
90513100-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Modra
II.2.4)
Opis obstarávania:
Hlavným cieľom je zber, zvoz a preprava, zhodnocovanie alebo zneškodňovanie komunálnych odpadov, z domácností a od podnikateľských subjektov vznikajúcich na území mesta v súlade so zákonom NR SR č. 79/2015 Z. z. zákona o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších a jeho vykonávacích predpisov v platnom znení a to : -200 301 zmesný komunálny odpad z domácností zo 110 lit., 240 lit., a 1100 lit. zberných nádob, -200 301 zmesný komunálny odpad od podnikateľských subjektov zo 110 lit.240 lit, a 1100 lit. zberných nádob, -200 301 zmesný komunálny odpad z rekreačných oblastí zo 110 lit. 240 lit. a 1100 lit. zberných nádob, -200 201 biologicky rozložiteľný odpad, 200 108 biologicky rozložiteľný kuchynský odpad z domácností a z rekreačných oblastí z 240 lit. zberných nádob, -zapožičanie 110 lit., 240 lit. a 1 100 lit. zberných nádob na zmesný komunálny odpad, -zapožičanie 240 lit. zberných nádob na, biologicky rozložiteľný odpad a biologicky rozložiteľný kuchynský odpad, -opravu, údržbu, dezinfekciu, čistenie a zabezpečovanie a dodanie zberných nádob a kontajnerov,
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 425 088,0000
Mena
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods.2, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. že: a)nebol hospodársky subjekt, štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)hospodársky subjekt nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,, c) hospodársky subjekt nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doloženým čestným vyhlásením, g)nedopostil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, ) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Áno
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Áno
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia
postihnutých alebo znevýhodnených osôb
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Nie
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
Zrýchlené konanie
Nie
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto zákona je opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické systémy certifikované podľa § 151 zákona o verejnom obstarávaní na predkladanie nových cien smerom nadol, nových cien upravených smerom nadol a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk, alebo nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk. Bližšie je uvedené v SP.
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 142-256550
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.09.2016 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2016 10:00
Miesto:
MÚ Modra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
je neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Nie
Použijú sa elektronické platby
Nie
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000 EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie je uvedené v súťažných podkladoch. Vyžiadanie SP: Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/ Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk b) Klikne na názov zákazky. c) Klikne na Žiadosť o účasť. d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk alebo osobne (v pracovných dňoch), alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je eBIZ, Zadunajská cesta č.10, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky bližšie uvedené v súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch, nakoľko tento formulár neumožňuje ich uvedenie.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.08.2016