Oznámenie 11978 - WYP

Obsah

11978 - WYP
Vestník č. 153/2016 - 09.08.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Malokarpatské múzeum v Pezinku
IČO: 00350095
M.R. Štefánika 4 , 90201 Pezinok

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Martin Hrubala, PhD.
Telefón: +421 336413347
Fax: +421 33336413347
Email: muzeumpezinok@muzeumpezinok.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/862
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/862
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Daniel Mikuščák
Telefón: +421 918600969
Email: Mikuscak@visions.cc
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Daniel Mikuščák
Telefón: +421 918600969
Email: Mikuscak@visions.cc
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava strechy – krovu a výmena krytiny Kaštieľ Malinovo
Referenčné číslo: 1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212314-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia oprava strechy, výmena strešnej krytiny, výmena poškodených prvkov drevenej konštrukcie strechy a následné ošetrenie tesárskych konštrukcii povrchovou protihnilobnou a protiplesňovou impregnáciou v Kaštieli Malinovo, ktorý je vedený pod č. 452/1 v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok a je v správe Malokarpatského múzea v Pezinku, M. R. Štefánika 4, 902 01 Pezinok.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 221 132,7400 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NKP Kaštieľ Malinovo, číslo v ÚZPF 452/1, Bratislavská 118, 900 45 Malinovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zákazky zahŕňa vykonanie všetkých prác a dodávok pre uskutočnenie diela Oprava strechy krovu a výmena krytiny v Kaštieli Malinovo súvisiacich s opravou komína; montážou a demontážou lešenia; odborného odstránenia konárov stromov zasahujúcich fasádu a strechu objektu, vyčistenie, odvoz a uskladnenie haluziny; vyčistenia povalových priestorov; tesárskymi konštrukciami; klampiarskymi konštrukciami z medeného Cu plechu; Krytinou; Ochrannými nátermi krovu: s demontážou bleskozvodových rozvodov na streche.
Počas rekonštrukčných prác bude nutné spolupracovať s dozorujúcim statikom objednávateľa v oblasti statiky drevených konštrukcii a výskumným pracovníkom v oblasti organického posúdenia stavu drevených konštrukcii krovu. Spolupráca bude spočívať v plnom rešpektovaní opodstatnených požiadaviek statika po odkrytí zakrytých častí krovu a ich úprava, alebo výmena. K tomuto bude slúžiť 10 % rezerva rozpočtu, ktorá tvorí súčasť predpokladanej hodnoty zákazky.
Všetky materiály, ktoré budú použité na zhotovení diela musia byť vopred odsúhlasené stavebným dozorom, pracovníkom Krajského pamiatkového úradu a dozorujúcim statikom . Podrobný opis predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedený samostatnej časti v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 221 132,7400 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti.Ide o ucelenú stavebnú prácu objektu NKP s funkčnými a technickými prepojeniami, s logickou postupnosťou a z hľadiska riadenia, koordinácie a záruky stavebných prác nie je účelné, efektívne a hospodárne riadiť stavebné práce a ich logistiku vo vzťahu k viacerým dodávateľom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z.z. (ďalej len ZVO).
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.2 ZVO, resp. podľa § 32 ods.4 a ods.5 ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky na daný predmet zákazky. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.


Odôvodnenie: Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ overuje schopnosť uchádzača plniť svoje finančné záväzky a zároveň aj jeho schopnosť plynule zabezpečiť financovanie stavebných prác na daný predmet zákazky v dohodnutom harmonograme prác.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1)Podľa §34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov odo dňa vyhlásenia výzvy na predkladanie ponúk s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie:
Zoznam prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s prácami obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Podmienka bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter zákazky.
2)Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie:
Overenie schopnosti uchádzača plniť predmet zákazky prostredníctvom osôb, ktoré majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stavebných prác a disponujú osvedčeniami pre odbornú spôsobilosť vo svojom odbore v zmysle všeobecne platných právnych predpisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov odo dňa odoslania výzvy na zverejnenie, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 400 000,00 EUR; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 200.000 EUR. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov (napr. budov pre kultúru a verejnú zábavu, vzdelanie a zdravotníctvo, administratívnych a polyfunkčných budov, budov pre obchod a služby); Zoznam stavebných prác má obsahovať: identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa; názov a stručný opis predmetu zákazky; zmluvnú cenu bez DPH v EUR; lehotu uskutočnenia prác; potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom. Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode.
2)Požaduje sa predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác, a to: dokladov o odbornej spôsobilosti; profesijných životopisov z ktorých bude vyplývať preukázanie praktických skúseností riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác. Podpísaný profesijný životopis musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia, c) história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával alebo podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod), d) praktické skúsenosti (názov a sídlo odberateľa, názov referencie, popis referencie, pozícia na projekte, rozsah činností, ktoré zamestnanec zabezpečoval, obdobie realizácie referencie v členení mesiacov a rokov od do, meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), e) čestné vyhlásenie o pripravenosti / disponibilite plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. d) dátum a podpis tejto osoby ; Riadiaci zamestnanec č. 1- Stavbyvedúci: počet min. 1 osoba; 1.doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže úradne overenou kópiou osvedčenia, 2.minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom, 3.minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako je predmetu zákazky /t.j. pozemné stavby/ v minimálnej hodnote 200 000 EUR, preukáže životopisom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 6.000 EUR v zmysle zákona o VO. Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
2) Ponuka bude obsahovať čestné vyhlásenie, že v prípade úspešnosti, k podpisu ZOD predloží originál resp. osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, ktorá musí pokrývať výšku zmluvného plnenia, platné počas zmluvy.
3) Dokument podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny každým členom skupiny.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.09.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.09.2016 13:00
Miesto: Malokarpatské múzeum v Pezinku, M. R. Štefánika 4, 902 01 Pezinok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 ZVO a spôsobom podľa § 52 ods. 3 ZVO. Na otváraní časti ponúk Kritériá bude umožnená účasť uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom minimálne päť pracovných dní vopred.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Súťažné podklady sú zverejnené na Profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/862 .Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode A.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00h do 15.00h.
2.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 23.8.2016 , aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.
3.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky .
5.Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
6.Pri prepočte inej meny na menu EUR sa použije kurz ECB platný v deň odoslania výzvy na predkladania ponúk do vestníka verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a aj v mene EUR.
7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, subdodávateľmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
8. Úspešný uchádzač na žiadosť verejného obstarávateľa zloží na bankový účet peňažnú zábezpeku vo výške 15 % z ceny diela vrátane DPH.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO.
Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa bodu III.1.2) využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia alebo technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.08.2016

Redakčné opravy

12141 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 157/2016
V oznámení 11978-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Malokarpatské múzeum v Pezinku, M.R. Štefánika 4, 902 01 Pezinok zverejnenom vo VVO č. 153/2016 zo dňa 09.08.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam staveb.prác rovnak. alebo podob.charakteru ako je predmet zákazky za predch. 5r. odo dňa odosl. výzvy na zverejnenie,ktorého finan.objem bol spolu za sledované obdob.v min.výške 400 tis.€;z toho min. 1zákazka (refer.), ktorej fin.objem bol v min.výške 200 tis.€.Za staveb. práce rovnakého alebo obdob. charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov (napr.budov pre kultúru a verejnú zábavu,vzdelanie a zdravotníctvo,administ.a polyfunkč.budov,budov pre obchod a služby);Zoznam staveb.prác má obsahovať:identifikáciu a kontakt na odberateľa; názov a stručný opis predmetu zákazky;zmluvnú cenu bez DPH v€;lehotu uskutoč. prác; potvrd. o uspokoj. vykonaní staveb.prác odberateľom.Ak budú v zmluv. cene zákazky (v referenč.liste)zarátané aj iné staveb.práce alebo činnosti ako požadované,uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podob.charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode. Má byť: 1) Uchádzač predloží zoznam staveb.prác rovnakého alebo podob. charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov odo dňa odoslania výzvy na zverejnenie, ktorého fin. objem bol spolu za sledované obdobie v min. výške 400 tis.€ z toho min.jedna zákazka (referencia), ktorej fin. objem bol v min.výške 200 tis. €. Za staveb.práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov, ktoré sú národnými kultúrnymi pamiatkami (NKP); Zoznam staveb. prác má obsahovať:identifikáciu a kontakt na odberateľa;názov a stručný opis predmetu zákazky;číslo NKP z Ústred. zoznamu pamiat. fondu (ÚZPF),zmluvnú cenu bez DPH v €;lehotu uskutočnenia prác;potvrdenie o uspokojivom vykonaní staveb.prác odberateľom. Ak budú v zmluvnej cene zákazky zarátané aj iné staveb. práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Z dôvodu obmedzenia počtu znakov v tomto formulári, verejný obstarávateľ musel použiť skrátené tvary slov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité