ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Katarína Vinceová
Telefón:
+421 917951622
Email:
katarina.vinceova@protender.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1295
Hlavná adresa(URL):
http://www.unlp.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.protender.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Katarína Vinceová
Telefón:
+421 552861256
Email:
katarina.vinceova@protender.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1295
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL):
http://www.unlp.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Nie
Chcete vyplniť aj adresu
Áno
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Petra Kenderová
Telefón:
+421 552861256
Email:
petra.kenderova@protender.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1295
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL):
http://www.unlp.sk
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Lieky pre potreby Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice
Referenčné číslo: UNLP-2016-01
II.1.2)
Hlavný kód CPV
33600000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka liekov a liečiv pre potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený do 283 častí. Vzhľadom na nastavenie bodu II.1.6) tohto oznámenia, nie je možné uviesť tento počet častí v príslušnom bode. Členenie predmetu zákazky na časti a popis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky je vzhľadom na značný textový rozsah, uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov. Ponúkaný liek sa musí nachádzať v registračnej databáze liekov, vedenej Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv. Lieky ponúkané v rámci jednej časti predmetu zákazky musia byť od rovnakého výrobcu. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: - doprava predmetu zákazky na miesto plnenia uvedené v bode A-6.1 súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 217 442,60
Mena
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33611000-6
33612000-3
33610000-9
33614000-7
33615100-5
33615000-4
33616000-1
33617000-8
33610000-9
33621100-0
33621200-1
33621300-2
33621400-3
33622100-7
33622000-6
33622200-8
33622600-2
33622700-3
33622800-4
33661100-2
33631600-8
33641100-6
33641200-7
33641300-8
33642100-3
33642200-4
33642300-5
33651100-9
33651200-0
33651400-2
33651520-9
33651510-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, pracovisko Tr. SNP 1, Košice, Nemocničná lekáreň.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka liekov a liečiv pre potreby verejného obstarávateľa v štruktúre: farmaceutické výrobky, liečivá pre poruchy súvisiace s kyselinou, liečivá pre funkčné gastrointestinálne poruchy, liečivá pre výživovú sústavu a látkovú premenu, antidiaroiká, črevné protizápalové/protiinfekčné činidlá, inzulín, liečivá používané pri cukrovke, vitamíny, minerálne doplnky, liečivá pre výživovú sústavu a látkovú premenu, antitrombotické činidlá, antihemoragiká, antianemické prípravky, krvné náhrady a prečisťovacie roztoky, liečivá pre srdcovú terapiu, liečivá pre srdcovocievny systém, antihypertenzíva, betablokátorové činidlá, kalciové upchávače kanálikov, činidlá pôsobiace na renín-angiotenzínový systém, anestetiká, antiseptiká a dezinfekčné prostriedky, gynekologické antiinfekčné a antiseptické prípravky, ostatné gynekologiká, pohlavné hormóny a modulátory pohlavného systému, hypofýzové, hypotalamické hormóny a analogické zlúčeniny, kortikosteroidy na systémové použitie, liečivá pre tyreoidálnu terapiu, látky ničiace baktérie na systémové použitie, antimykotiká na systémové použitie, antivírusové prostriedky na systémové použitie, imunoglobulíny, antiséra. Predmet zákazky je rozdelený do 283 častí. Členenie predmetu zákazky na časti a popis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky je vzhľadom na značný textový rozsah, uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov. Ponúkaný liek sa musí nachádzať v registračnej databáze liekov, vedenej Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv. Lieky ponúkané v rámci jednej časti predmetu zákazky musia byť od rovnakého výrobcu. Ak viaceré lieky spĺňajú vlastnosti, ktoré verejný obstarávateľ uviedol v Prílohe č. 2 súťažných podkladov, a zároveň sa líšia spôsobom úhrady lieku na základe verejného zdravotného poistenia, uchádzač je povinný predložiť ponuku na liek, ktorého spôsob úhrady je A. Ak neexistuje liek, ktorý by spĺňal požadované vlastnosti a bol so spôsobom úhrady A, potom môže byť ponúknutý liek, ktorého spôsob úhrady je AS a až keď nie je iná možnosť, môže byť ponúknutý aj liek, ktorý nie je hradený na základe verejného zdravotného poistenia.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 217 442,60
Mena
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
III.1.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. III.1.1.2) Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia). Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno dôkazu, že hospodársky subjekt nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi. III.1.1.3) Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. III.1.1.4) Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. III.1.1.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. III.1.1.6) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Hospodársky subjekt môže na adrese https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk importovať súbor JED, ktorý pre tento postup verejného obstarávania predbežne vyplnil verejný obstarávateľ, a uverejnil ho vo formáte .XML ako súčasť dokumentov poskytovaných k zákazke elektronickými prostriedkami podľa bodu I.3) a bodu VI.3.1.1) tohto oznámenia. Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html III.1.1.7) Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením Úradu pre verejné obstarávanie Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov, uverejneným na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html , ktorým ÚVO dáva hospodárskym subjektom do pozornosti úpravu podmienok pre zápis do zoznamu hospodárskych subjektov, vyplývajúcu zo zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ktorý nadobudol účinnosť dňa 18. 4. 2016. III.1.1.8) Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 38 ods. 1 písm. a) ZVO.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
III.1.2.1) § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
III.1.2.1) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo ekvivalentný doklad, (ďalej len banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, preukazujúce, že: - Uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. - Na pohľadávku z účtu v banke uchádzača nie je a nebol vydaný exekučný príkaz. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. - Uchádzačovi bol / nebol poskytnutý úver. Ak bol uchádzačovi poskytnutý úver, vyjadrenie banky k dodržiavaniu splátkových povinností. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania uvedený v bode VI. 5) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má ku dňu predkladania ponúk má vedené účty alebo záväzky. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Požiadavka sleduje cieľ vybrať ekonomicky schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. III.1.2.2) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. III.1.2.3) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom. III.1.2.4) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. III.1.2.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO. III.1.2.6) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak. III.1.2.7) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tohto oznámenia.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
III.1.3.1) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III.1.3.1) Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (liekov), dodaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania uvedený v bode VI. 5) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum). Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo predávajúceho - obchodné meno a sídlo kupujúceho, - zmluvný termín dodania, skutočný termín dodania, - množstvo dodaného tovaru (ak je to vzhľadom na sortiment tovaru možné) alebo druh, prípadne sortiment dodaného tovaru, - celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie tovaru. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena). Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou na daný rok, ku ktorému sa dodávka tovaru viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa dodávka tovaru viaže k roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa prvej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum. Ak sa dodávka tovaru viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť dodávky tovaru daného obdobia. Prepočet ceny takejto dodávky tovaru sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov. - meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname, Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO. Minimálne požiadavky: Uchádzač preukáže minimálne jednu kvalifikovanú referenciu. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s dodávkami tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
III.1.3.2) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom. III.1.3.3) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. III.1.3.4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO. III.1.3.5) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak. III.1.3.6) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tohto oznámenia.
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia
postihnutých alebo znevýhodnených osôb
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
Zrýchlené konanie
Nie
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Áno
Počet uchádzačov
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.09.2016 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.09.2016 13:30
Miesto:
PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Áno
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení:
2018
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Nie
Použijú sa elektronické platby
Nie
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1.1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne v lehote podľa bodu IV.2.2 tohto oznámenia. VI.3.1.2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): VI.3.1.2.a) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. VI.3.1.2.b) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu Oddiel I - A.I) ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE alebo na adresu podľa bodu A-1.2 súťažných podkladov. Tento uprednostňovaný spôsob nevylučuje zaslanie požiadavky poštou alebo doručenie osobne, pri dodržaní súvisiacich lehôt. VI.3.1.2.c) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne pri príslušnej akcii. VI.3.1.3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov VI.3.1.1 a VI.3.1.2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. VI.3.1.4) Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. VI.3.1.5) Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky: Platné Rozhodnutie Ministerstva zdravotníctva SR k povoleniu na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zák. č. 140/1998 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov, resp. iný ekvivalentný doklad, ktorý nahrádza požadované rozhodnutie. - originál alebo úradne osvedčená kópia.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania:
Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z.
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.08.2016