Oznámenie 12605 - MSP

Obsah

12605 - MSP
Vestník č. 170/2016 - 01.09.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Kasaj
Telefón: +421 415074624
Fax: +421 415074616
Email: vladimir.kasaj@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/15
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/401344
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa a údržba ciest I. triedy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia cesty I/65 Turčianske Teplice - Príbovce km 113,500 - 129,000, odstránenie havarijného stavu
Referenčné číslo: 1449/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233142-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Rekonštrukcia krytu existujúcej cesty I/65, kde bude nahradená súčasná cemento-betónová vozovka živičnou konštrukciou.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 30 593 610,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Turčianske Teplice - Príbovce
II.2.4) Opis obstarávania:
Hlavnou stavebnou činnosťou je rozdrvenie betónových dosiek a ich maximálne využitie pri vybudovaní novej vozovky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 608
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 1449/2016
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku pre ponuku vo výške 500.000.-€.
Podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené v súťažných podkladoch.
- lehota splatnosti faktúr je 30 dní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich
sa osobného postavenia podľa § 32 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona a Výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia, uverejnenými na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.
- predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona alebo
- podľa § 152 zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov pričom v zmysle § 187 ods. 7 zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
Podmienky účasti na preukázanie osobného postavenia vyplývajú z § 32, § 38 ods. 1 písm. a) a § 38 ods. 1 písm. d)
zákona.
- uchádzač môže predbežne nahradiť doklady podľa §39-ZVO, Jednotným európskym dokumentom.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 písm. 1 ods. a) zákona o VO:
Vyjadrením banky/bánk, ,v ktorej/ktorých má uchádzač vedený/é účet/y, o poskytnutí úveru vo výške 500 000.-€.. Uchádzač predloží vyjadrenie banky v originály resp. v overenej fotokópii, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Verejný obstarávateľ vyžaduje kladné vyjadrenie banky/všetkých bánk, v ktorej/ktorých má záujemca vedený účet/účty alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, že jeho účet/účty za posledné 3 roky (2013, 2014, 2015) neboli v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že jeho bežný účet nebol a ani nie je v čase predkladania ponuky predmetom exekúcie. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie: Požiadavka je v súlade s § 33 ods. 1 písm.a) zákona o VO a jej potreba sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre poskytnutie požadovaných stavebných prác, ktorý si vie preklenúť obdobie započatia prác bez poskytnutia preddavkov investora s možným úverom banky.
- podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona o VO -predložením súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich potvrdené príslušným daňovým úradom za predchádzajúci hospodársky rok.
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ uvedený doklad požaduje ku kontrole výšky obratu.
- podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o VO) prehľadu o celkovom obrate dosiahnutom v oblasti, ktorej sa predmet zákazky, najviac za posledné tri hospodárske roky, (2013, 2014 a 2015) za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: požiadavka na predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ potrebuje preveriť stav ekonomickej situácie uchádzača a jeho finančnú stabilitu. Daná podmienke je stanovená v súlade so zákonom o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: písm. a) - prísľub banky o úvere 500.000.-€
d) Celkový obrat za uvedené obdobie vo výške 60 mil. eur
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona o VO:
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky projektu, pre ktorý bude uchádzač realizovať stavebné práce, je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác.-- podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o VO: Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a rozsah stavebných prác, je potrebné, aby mali odborníci, ktorí budú predmetnú zákazku zabezpečovať požadované vzdelanie a prax pre zabezpečenie stabilného, bezproblémového plnenia predmetu zákazky a v požadovanom rozsahu, ktoré bude poskytované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý je reálne schopný po odbornej (technickej) stránke túto zákazku po jej zadaní plniť. - podľa § 34 ods. 1 písm.d) zákona o VO
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje uchádzača, ktorý má predpoklady pre zabezpečenie kvality predmetu zákazky.
-podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO:
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a rozsah stavebných prác, je potrebné, aby mali odborníci, ktorí budú predmetnú zákazku zabezpečovať požadované vzdelanie a prax pre zabezpečenie stabilného, bezproblémového plnenia predmetu zákazky a v požadovanom rozsahu, ktoré bude poskytované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý je reálne schopný po odbornej (technickej) stránke túto zákazku po jej zadaní plniť.
- podľa § 34 ods. 1 písm. i) zákona o VO:Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na rozsah stavebných prác, je potrebné, aby verejný obstarávateľ získal informácie o organizačnej štruktúre uchádzača.
- podľa § 34 ods. 1 písm. j zákona o VO:Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na rozsah stavebných prác, je potrebné, aby verejný obstarávateľ získal informácie, či uchádzač má alebo si vie zabezpečiť potrebné strojné a technické vybavenie na realizáciu stavebných prác.
- podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO:Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje uviesť podzhotoviteľov, ktorým uchádzač plánuje zadať časti zákazky, nakoľko požaduje iba odborne zdatných podzhotoviteľov.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň je uvedená v súťažných podkladoch
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Určené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 122-218166
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.10.2016 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.10.2016 10:00
Miesto: IVSC Žilina, M. Rázusa 104/A, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" dňa 23.09.2016 je neverejné.
Na otváraní časti ponúk "Kritéria" sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a neboli vylúčení.Dátum otvárania časti ponúk "Kritéria" bude určený až po uplynutí lehôt podľa § 52 ods. 3 až 6 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
V dôsledku legislatívnej úpravy zákona č. 91/2016 Z.z o trestnej zodpovednosti právnických osôb vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskoršieho predpisu povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti 1.predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo 2.doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom
-Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom
- verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky § 40 ods. 6 písm. g), podľa § 38 ods. 1 písm. d) ZVO
-zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
- Uchádzač zároveň predloží vyhlásenie osôb zodpovedných za realizáciu zákazky (vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby, zodpovedný geodet, osoba zodpovedná za kvalitu prác, osoba zodpovedná za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci), že budú zhotoviteľovi k dispozícii počas celej zmluvne dohodnutej lehoty výstavby. Vyhlásenie musí byť podpísané odborníkom.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky:
Samotná rekonštrukcia bude realizovaná po úsekoch a uzavretí jedného jazdného pruhu na príslušnom úseku. Doprava bude usmernená prenosným dopravným značením s využitím svetelnej signalizácie.
Vzhľadom na charakter rekonštrukcie ostatné väzby na jestvujúcu cestnú sieť ostanú zachované.
Počas výstavby sa neuvažuje s uzavretím prevádzky jestvujúcich cestných komunikácií alebo iných zariadení. Pri rekonštrukcii mostných objektov ev.č. 65-081, 65-083, 65-087, 65-089 budú zriadené dočasné obchádzky a preto sa súťaž musí realizovať ako celok bez rozdelenia.
-Informácie, ktoré je verejný obstarávateľ povinný zverejniť podľa zákona o VO sú zverejnené v
Profile verejného obstarávateľa.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.08.2016

Redakčné opravy

13688 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2016
V oznámení 12605-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 170/2016 zo dňa 01.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.10.2016 09:00 Má byť: 10.10.2016 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.10.2016 10:00 Má byť: 10.10.2016 10:00 Namiesto: Otváranie ponúk časť "Ostatné" dňa 23.09.2016 je neverejné. Má byť: Otváranie ponúk časť "Ostatné" dňa 10.10.2016 je neverejné.
14212 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 198/2016
V oznámení 12605-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 170/2016 zo dňa 01.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.10.2016 09:00 Má byť: 17.10.2016 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.10.2016 10:00 Má byť: 17.10.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Otváranie ponúk časť "Ostatné" dňa 10.10.2016 je neverejné. Má byť: Otváranie ponúk časť "Ostatné" dňa 17.10.2016 je neverejné.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité