Oznámenie 12690 - MSS

Obsah

12690 - MSS
Vestník č. 173/2016 - 06.09.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35778458
Ivanská cesta 93 , 82307 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alena Ondrušková, Ing. Mario Stanovský
Telefón: +421 248572780 / 248572319
Fax: +421 243424561
Email: mario.stanovsky@lps.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.lps.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4006?page=1&limit=20&sort=ico&sort-dir=ASC&ext=0&nazov=Letov%C3%A9&ico=&obec=&month=&year=2016&text
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu na nasledujúcej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
NÁZOV A ADERSY
Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35778458
Ivanská cesta 93, podateľňa, číslo miestnosti AB102 , 82307 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alena Ondrušková, Ing. Mario Stanovský
Telefón: +421 248572780 / 248572319
Fax: +421 243424561
Email: mario.stanovsky@lps.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.lps.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Činnosti súvisiace s letiskami
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Poistenie zodpovednosti za škody spôsobené poistníkom/poisteným pri poskytovaní leteckých navigačných služieb
Referenčné číslo: 03946/2016/DEKS
II.1.2) Hlavný kód CPV
66516400-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Poistenie zodpovednosti za škody spôsobené poistníkom/poisteným pri poskytovaní leteckých navigačných služieb v zmysle zákona č. 143/1998 Z. z. o civilnom letectve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (letecký zákon) a príslušných právnych predpisov vzťahujúcich sa na poistníka/poisteného pri poskytovaní leteckých navigačných služieb.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 850 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66516400-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Je uvedené v bode VI.3) Doplňujúce informácie.
II.2.4) Opis obstarávania
Poistenie zodpovednosti za škody spôsobené poistníkom/poisteným pri poskytovaní leteckých navigačných služieb v zmysle zákona č. 143/1998 Z. z. o civilnom letectve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (letecký zákon) a príslušných právnych predpisov vzťahujúcich sa na poistníka/poisteného pri poskytovaní leteckých navigačných služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 850 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Začatie: 31.12.2016
Koniec: 31.12.2017
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g) a h) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo § 152 ods. 1. zákona o verejnom obstarávaní.
Konkrétne:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, že uchádzač nebol, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01. 07. 2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb.
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším
ako tri mesiace, že uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, že uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, že nebol na majetok uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie preukazuje uchádzač podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky 2013, 2014 a 2015 (údaje z ročných účtovných závierok alebo konsolidovaných závierok), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Tento prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky 2013, 2014 a 2015 predloží uchádzač ako čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobami, ktoré sú oprávnené konať, podpisovať menom spoločnosti a zastupovať spoločnosť v súlade s výpisom z Obchodného registra.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ podmienku účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky v snahe dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky silného uchádzača, ktorý bude schopný uzavrieť s obstarávateľom Poistnú zmluvu s predpísaným limitom poistného plnenia.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukazuje uchádzač podľa
§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu uzavretých poistných zmlúv, ktorých predmetom bolo poistenie leteckých rizík v predchádzajúcich troch rokoch, t. j. 2013, 2014 a 2015 (originál podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobami, ktoré sú oprávnené konať, podpisovať menom spoločnosti a zastupovať spoločnosť v súlade s výpisom z Obchodného registra).
Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Zoznam uzavretých poistných zmlúv musí obsahovať:
a) obchodné meno poistenej spoločnosti (klienta) a jej adresu,
b) zmluvnú cenu (poistné),
c) lehotu poskytnutia služby,
d) meno a priezvisko kontaktnej osoby a jej telefóne číslo.
Zoznam uzavretých poistných zmlúv musí obsahovať minimálne 1 poistnú zmluvu, ktorej predmetom bolo poistenie leteckých rizík a ktorej výška poistného musí byť minimálne
50 000,00 EUR.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky v snahe dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky uchádzačom, ako aj preukázať skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem a rozsah požadovaného predmetu zákazky.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponuky zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 50 000,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov obstarávateľa. Poistné sa bude hradiť v štvrťročných splátkach, bez možnosti uplatnenia prirážky za področné platenie poistného. V prípade, že podmienky zaisťovateľa umožnia jednorazovú úhradu poistného a zľavu z tohto dôvodu, bude táto zľava poskytnutá poistníkovi/poistenému.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Pri spolupoistení v zmysle § 164 ods. 1 zákona č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov možno uzavrieť poistnú zmluvu medzi obstarávateľom (poistníkom/poisteným) a viacerými poisťovňami, poisťovňami z iného členského štátu alebo pobočkami zahraničných poisťovní (ďalej len spolupoisťovateľ), a to v mene a na účet všetkých spolupoisťovateľov. V poistnej zmluve sa musí uviesť, kto je hlavným spolupoisťovateľom, a výška podielov jednotlivých spolupoisťovateľov na právach a záväzkoch vyplývajúcich zo spolupoistenia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Požadované doklady sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.10.2016 14:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2016 10:00
Miesto: Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik, Ivanská cesta 93, 823 07 Bratislava 216, zasadacia miestnosť DEKS, III. nadzemné podlažie vľavo, číslo miestnosti AB303.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk, označených ako OSTATNÉ je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: 04.09.2017
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1. Hlavné miesto dodania alebo plnenia podľa bodu II.2.3) tohto oznámenia: Kdekoľvek vo svete s obmedzením, že poistné udalosti mimo územia Slovenskej republiky sú kryté, iba ak k nim dôjde v dôsledku chyby pri poskytovaní leteckých navigačných služieb z územia Slovenskej republiky.
2. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, (ďalej len pošta), elektronicky prostredníctvom faxu alebo e-mailu alebo telefonicky, ako aj prostredníctvom profilu obstarávateľa alebo ich kombináciou, pokiaľ v týchto súťažných podkladoch nie je ustanovené inak. Komunikácia sa bude uskutočňovať v pracovných dňoch počas pracovnej doby od 8:00 h do 16:00 h miestneho času. Všetky dokumenty a žiadosti doručené po 16:00 h miestneho času bude obstarávateľ evidovať s dátumom doručenia nasledujúceho pracovného dňa.
3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov, najneskôr však do 03. 10. 2016 do 16:00 h. Obstarávateľ nebude odpovedať na žiadosti doručené po tomto termíne.
5. V súlade s § 48 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
6. Obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky za podmienok uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní.
7. Počas lehoty viazanosti je uchádzač viazaný svojou ponukou. V prípade uplatnenia revíznych postupov obstarávateľ oznámi uchádzačom predpokladané predĺženie lehoty viazanosti ponúk.
8. Obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil obstarávateľa (odkaz uvedený v oddiele I. tohto Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vybrané odvetvia), na ktorom obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
9. Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
10. Obstarávateľ môže hospodárskym subjektom (záujemcom, resp. uchádzačom) uložiť povinnosti zamerané na ochranu dôverných informácií, ktoré sprístupňuje počas priebehu verejného obstarávania (§ 22 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní).
11. Úradné hodiny podateľne obstarávateľa sú:
pondelok až štvrtok: od 9:45 h do 11:15 h a od 12:30 h do 14:30 h,
piatok: od 9:45 h do 11:15 h a od 12:30 h do 13:30 h.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.08.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité