Oznámenie 12629 - WYP

Obsah

12629 - WYP
Vestník č. 171/2016 - 02.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Soňa Bartková, Ing.Dušan Tury
Telefón: +421 484330113 / 484330340
Fax: +421 484113575
Email: webmaster@misbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Banská Bystrica-statická doprava Rudohorská - I. a II. etapa“ - realizácia stavebných prác
Referenčné číslo: Pr.V-138259/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45223300-9
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA01-9 - Projektovanie a výstavba
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Stavba Banská Bystrica statická doprava Rudohorská I. a II etapa je navrhnutá na trávnatej ploche. Pred realizáciou bude vykonaná skrývka ornice a následne budú vykonané výkopové zemné práce a odstránenie budovy zariadenia staveniska, kde prebytočná zemina a vybúraný materiál bude odvezený na skládku odpadu.
Stavba pozostáva z nasledujúcich objektov:
SO 01 parkovacie plochy
SO 02 dažďová kanalizácia + ORL
SO 03 verejné osvetlenie
SO 04 sadové úpravy
SO 05 ochrana podzemných vedení
SO 01 parkovacie plochy - Navrhnutých je 14 pozdĺžnych parkovacích miest a 102 kolmých parkovacích miest. Pozdĺžne a priečne sklony parkovacích plôch, osadenie plôch rieši priložená projektová dokumentácia. Pred samotnou realizáciou parkovacích plôch bude nutné zbúrať objekt existujúceho zariadenia staveniska.
SO 02 dažďová kanalizácia + ORL - Zrážkové vody z navrhovaných parkovísk budú odvádzané novou dažďovou kanalizáciou, ktorá pozostáva z troch vetiev "D" dĺžka 117,15 m DN 150 a DN 300, "D1 dĺžka. 76,0 m DN 300, "D2" dĺžka 10,0 m DN 200 cez odlučovač ropných látok do zatrubnenej časti Rudlovského potoka.
SO 03 verejné osvetlenie - pozostáva z dvoch nových vetiev:
1. Vetva od RVO po VO 4 165m kábel CYKY-J 5x10
2. Vetva od VO 1 po VO6 - 105m kábel CYKYJ 5x10
Svietidlá LED 36W na pozinkovanom stožiari 6 m s prírubou, jeden stožiar bude osadený T výložníkom pre dve svietidlá. NN káblová prípojka bude z jestvujúceho NN rozvádzača murovanej TS 413 do novo navrhovaného elektromerového rozvádzača RVO, In=25A, káblom AYKY-J 4x16 s astronomickými hodinami v RVO, v jestvujúcom. NN rozvádzači TS sa doplní poistkový odpínač s poistkami3x PHN000 50A + osadenie 4 ks svietidiel MALAGA 70 W na jestvujúce stožiare VOj 12-15 popri dvojprúd. ceste na nové výložníky 1,5 x 1.5 m, 180 st.+ nové stožiarové svorkovnice do jestvujúcich stožiarov .
SO 04 sadové úpravy pozostávajú z trávnika a výsadieb drevín. Dreviny na výsadbu sú navrhované ako vysoká zeleň (stromy), nízka zeleň (pokryvné kry). Kompletné sadové úpravy sú popísané v priloženej PD.
SO 05 ochrana podzemných vedení - pozostáva z ochrany rozvodov NN, rozvodov STL plynovodu, slaboprúdových ST, betónovými žľabmi, delenými chráničkami.
Podrobný rozsah a špecifikácia stavebných prác a dodávok je uvedený v projektovej dokumentácii, technických správach a vo výkaze výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 345 203,95 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Rudohorská ulica , Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba Banská Bystrica statická doprava Rudohorská I. a II etapa je navrhnutá na trávnatej ploche. Pred realizáciou bude vykonaná skrývka ornice a následne budú vykonané výkopové zemné práce a odstránenie budovy zariadenia staveniska, kde prebytočná zemina a vybúraný materiál bude odvezený na skládku odpadu.
Stavba pozostáva z nasledujúcich objektov:
SO 01 parkovacie plochy
SO 02 dažďová kanalizácia + ORL
SO 03 verejné osvetlenie
SO 04 sadové úpravy
SO 05 ochrana podzemných vedení
SO 01 parkovacie plochy - Navrhnutých je 14 pozdĺžnych parkovacích miest a 102 kolmých parkovacích miest. Pozdĺžne a priečne sklony parkovacích plôch, osadenie plôch rieši priložená projektová dokumentácia. Pred samotnou realizáciou parkovacích plôch bude nutné zbúrať objekt existujúceho zariadenia staveniska.
SO 02 dažďová kanalizácia + ORL - Zrážkové vody z navrhovaných parkovísk budú odvádzané novou dažďovou kanalizáciou, ktorá pozostáva z troch vetiev "D" dĺžka 117,15 m DN 150 a DN 300, "D1 dĺžka. 76,0 m DN 300, "D2" dĺžka 10,0 m DN 200 cez odlučovač ropných látok do zatrubnenej časti Rudlovského potoka.
SO 03 verejné osvetlenie - pozostáva z dvoch nových vetiev:
1. Vetva od RVO po VO 4 165m kábel CYKY-J 5x10
2. Vetva od VO 1 po VO6 - 105m kábel CYKYJ 5x10
Svietidlá LED 36W na pozinkovanom stožiari 6 m s prírubou, jeden stožiar bude osadený T výložníkom pre dve svietidlá. NN káblová prípojka bude z jestvujúceho NN rozvádzača murovanej TS 413 do novo navrhovaného elektromerového rozvádzača RVO, In=25A, káblom AYKY-J 4x16 s astronomickými hodinami v RVO, v jestvujúcom. NN rozvádzači TS sa doplní poistkový odpínač s poistkami3x PHN000 50A + osadenie 4 ks svietidiel MALAGA 70 W na jestvujúce stožiare VOj 12-15 popri dvojprúd. ceste na nové výložníky 1,5 x 1.5 m, 180 st.+ nové stožiarové svorkovnice do jestvujúcich stožiarov .
SO 04 sadové úpravy pozostávajú z trávnika a výsadieb drevín. Dreviny na výsadbu sú navrhované ako vysoká zeleň (stromy), nízka zeleň (pokryvné kry). Kompletné sadové úpravy sú popísané v priloženej PD.
SO 05 ochrana podzemných vedení - pozostáva z ochrany rozvodov NN, rozvodov STL plynovodu, slaboprúdových ST, betónovými žľabmi, delenými chráničkami.
Podrobný rozsah a špecifikácia stavebných prác a dodávok je uvedený v projektovej dokumentácii, technických správach a vo výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 345 203,95 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 42
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152:
- § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné
záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Predloženie dokladov má garantovať schopnosť uchádzača pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
Uchádzač predloží doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
V súlade s § 33 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods.1 písm. b) uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s celkovým objemom uskutočnených prác vo výške min. 900 000,00 eur bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočnenie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na výstavbe ciest alebo obdobných spevnených pozemkov.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, predloženie uvedených dokladov má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Uchádzač predloží doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.

V súlade s § 34 ods. 3) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude realizovaná v zmysle obchodných podmienok uvedených v súťažných podkladoch
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2016 12:30
Miesto: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční v súlade s § 52 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v budove MsÚ ,Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica , kancelária č.dv.266, II.poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa dňa 27.09.2016 o 12:30 hod.
Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" je verejné a uskutoční sa v budove MsÚ Banská Bystrica,Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka na II.poschodí a termín otvárania bude uchádzačom písomne oznámený min. 5 pracovných dní pred otváraním.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sú dostupné v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778. Súťažné podklady v elektronickej podobe si záujemca môže vyžiadať aj na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne na adresu Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica alebo e-mailom na adrese sona.bartkova@banskabystrica.sk. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou! Spôsob prevzatia súťažných podkladov žiadame uviesť v žiadosti o súťažné podklady: zaslanie elektronicky alebo osobné prevzatie ( po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou uvedenou v bode 1. tejto výzvy)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.08.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité