Oznámenie 12678 - WYP

Obsah

12678 - WYP
Vestník č. 173/2016 - 06.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
IČO: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mária Vermešová
Telefón: +421 337765370
Fax: +421 33838776544
Email: maria.vermesova@piestany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Regenerácia sídla Centrálna mestská zóna Sládkovičova ul. Piešťany
Referenčné číslo: PN 5/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45220000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je rekonštrukcia komunikácie, chodníkov, verejného osvetlenia a verejnej zelene.
Stavba sa delí na stavebné objekty:
SO 01 Komunikácia (vrátane úpravy odvodnenia)
SO 02 Chodníky
SO 03 Verejné osvetlenie
SO 04 Zeleň
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 157 234,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 1
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Regenerácia sídla Centrálny mestská zóna Sládkovičova ul. Piešťany
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP 3 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Najskôr budú uskutočnené búracie práce v stavebnom objekte SO 01 a SO 02, a to v tomto rozsahu:
odfrézovanie jestvujúcej živičnej vozovky, živičných chodníkov a vjazdov,
zarezanie asf. vozovky,
zarovnanie styčnej plochy v mieste pripojenia,
odstránenie cestných kamenných betónových obrubníkov,
odstránenie betónových resp. živičných vjazdov,
odstránenie betónového múrika a betónových konštrukcií chodníkov,
odstránenie jestvujúcich dažďových vpustí komplet,
demontáž zvislých dopravných značiek

Ďalej budú realizované výkopové práce a vyrovnávanie terénnych nerovnosti .
Spodná stavba komunikácií. Úprava spodnej stavby pod komunikačnými plochami sa navrhuje na úrovni aktívnej zóny 50 cm pod zemnou platňou.
Zemná pláň v priestore novej vozovky sa po búracích prácach - 60 cm max. od RT
odkope do úrovne navrhovanej konštrukčnej pláne vozovky. Taktiež je potrebné previesť zhutnenie zemnej pláne a zhutnenie pod chodníkmi a ostatnými spevnenými plochami.
Úprava spodnej stavby pod komunikačnými plochami sa navrhuje na úrovni aktívnej zóny 50 cm pod zemnou pláňou.
Taktiež bude vykonané odvodnenie vozovky a podložia
Ďalej budú vykonané násypové práce pod komunikačnými plochami a v prevažnej miere sa zrealizujú zo štrkodrvy a plynulou krivkou zrnitosti.
Bude vykonaná tiež vrchná stavba komunikácií , vjazdov k nehnuteľnostiam, odstavných plôch, deliacich ostrovčekov a pešieho chodníka.
V náväznosti na navrhovanú rekonštrukciu komunikácie na ul. Sládkovičovej vrátane chodníkov, parkovacích miest, atď. je riešená v časti trasy aj výmena existujúceho verejného osvetlenia/stožiare, svietidlá, rozvody. Existujúce verejné osvetlenie v riešenej trase je určené na zrušenie a bude nahradené novým verejným osvetlením. V časti trasy rozvodov verejného osvetlenia je riešené aj priloženie chráničky DN 110 pre dodatočné uloženie optických káblov kamerového systému mestskej polície v rozsahu požiadaviek investora.
Taktiež budú dreviny ochránené pred stavebnou činnosťou. Niektoré budú odstránené. Zakladanie nových plôch zelene a rekonštrukcia parkovej plochy bude prebiehať v závislosti od priebehu stavebných prác.

Detailne je predmet obstarávania opísaný v projektovej dokumentácií, ktorá je súčasťou týchto súťažných
podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) doloženým čestným vyhlásením.

Uchádzač môže predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti týkajúcej sa oprávnenia dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Doklady sa predkladajú v originály alebo v úradne overenej fotokópii.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 Uchádzač preukáže splnenie ekonomického a finančného postavenia za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní predložením potvrdenia banky podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti:
Určené podmienky účasti verejný obstarávateľ overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky vo vzťahu k spôsobu jej financovania vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob financovania predmetu zákazky osobou verejný obstarávateľ bez možnosti poskytovania preddavkov a určenú lehotu splatnosti faktúr. Je nevyhnutne žiaduce, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky za uvedených podmienok.

2.2 podľa § 33 ods. 1 písme. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky (rok 2013, 2014, 2015), resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Splnenie uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia uchádzača, resp. jeho štatutárneho zástupcu o dosiahnutom obrate, ktorej sa predmet zákazky týka.

Ak bude v čestnom vyhlásení obrat určený v inej mene ako EUR, prepočet na EUR sa uskutoční kurzom ECB platným v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie do Vestníka verejného obstarávania prostredníctvom ISZÚ.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti:
Určené podmienky účasti verejný obstarávateľ overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky vo vzťahu k spôsobu jej financovania vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob financovania predmetu zákazky osobou verejný obstarávateľ bez možnosti poskytovania preddavkov a určenú lehotu splatnosti faktúr. Je nevyhnutne žiaduce, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky za uvedených podmienok.
Uchádzač môže na preukázanie splnenia finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V takom prípade verejný obstarávateľ odporúča použiť inštitút vysvetlenia súťažných podkladov.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne ekonomického a finančného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1.1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač je povinný predložiť vyjadrenie banky, (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky/bánk nemôžu byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:
a) uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár v kalendárnom roku 2015 do lehoty ku dňu predkladanie ponúk,
b) uchádzač nie je v nepovolenom debete v kalendárnom roku 2015 do lehoty ku dňu predkladanie ponúk,,
c) jeho bežný účet nebol v kalendárnom roku 2015 ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
2.2:1 obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky (rok 2013, 2014, 2015) resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností uchádzač preukáže obrat spolu v minimálnej vo výške 2 314 468,- EUR.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b zákona o verejnom obstarávaní) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný realizovať zákazku obdobnú s predmetom obstarávania v príslušnej časti a s finančným objemom zodpovedajúcim predmetu obstarávania.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Uchádzač môže na preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje technickej alebo odbornej spôsobilosti. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V takom prípade verejný obstarávateľ odporúča použiť inštitút vysvetlenia súťažných podkladov.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač musí predloženými požadovanými dokladmi preukázať, že v rokoch 2011 až 2015 alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie, má aspoň jednu dodávku na rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky vo finančnom objeme minimálne vo výške 1 157 234,- EUR bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
3.2Predmet zákazky je delený na 4 časti ale uchádzači musia predložiť ponuku na celý predmet obstarávania. V roku 2016 bude verejný obstarávateľ uskutočňovať stavebné práce za I. časť v rozsahu od ul. Teplickej a Meštianskej po Hollého ulicu. Delenie predmetu obstarávania je len z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov na strane verejného obstarávateľa v tomto roku. Ak verejný obstarávateľ bude mať dostatok finančných prostriedkov bude pokračovať ďalej v realizácií predmetu zákazky o čom v dostatočne lehote upozorní úspešného uchádzača a vyzve ho na realizáciu predmetu zákazky. Upozorňujeme, že určenie etáp v predloženej projektovej dokumentácií je neplatné. Rozsah ostatných častí predmetu obstarávania verejný obstarávateľ určí na základe objemu finančných prostriedkov, ktoré bude mať k dispozícií na realizáciu predmetnej časti predmetu obstarávania.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.09.2016 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.09.2016 12:00
Miesto: V priestoroch Mestského úradu Piešťany, Nám. SNP 3 Piešťany
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk v časti "Ostatné" sa uskutoční neverejne bez účasti zástupcov uchádzačov, ktorí predložili ponuky.
Otváranie ponúk v časti "Kritériá" sa uskutoční verejne za účasti zástupcov uchádzačov, ktorí predložili ponuky ako fyzické osoby alebo môže byť uchádzač zastúpený osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ bude zasielať Súťažné podklady na základe žiadosti doručenej iba elektronicky na e-mailovú adresu: maria.vermesova@piestany.sk.
2. Súťažné podklady budú taktiež zaslané na zverejnenie Úradu pre verejné obstarávanie do profilu verejného obstarávateľa.
3. Súťažné podklady a všetka dokumentácia bude zasielané záujemcom elektronicky na ich e-mailovú adresu.
4. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej len " JED"). Z predmetného dokumentu predloženého hospodárskym subjektom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom
5. Ponuku uchádzač predloží osobne alebo poštou, resp. kuriérom na adresu verejného obstarávateľa.
6. Ponuku uchádzač predloží na celý predmet zákazky, nie je možné predložiť ponuku iba na jednotlivé časti.
7. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predloženie platnej poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú jeho činnosťou, pričom poistná suma musí byť v minimálnej hodnote rovnajúcej sa cene uvedenej v ponuke uchádzača na celý predmet zákazky. Uchádzač predloží vyššie uvedenú zmluvu pred uzavretím zmluvy na uskutočnenie stavebných prác.
8. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov aby zabezpečili svoju ponuku zábezpekou a určuje zábezpeku vo výške 34 700,- EUR. Bližšie sú podmienky zloženia zábezpeky uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.09.2016

Redakčné opravy

13262 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 187/2016
V oznámení 12678-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 173/2016 zo dňa 06.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.2.2 Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Predmet zákazky je delený na 4 časti ale uchádzači musia predložiť ponuku na celý predmet obstarávania. V roku 2016 bude verejný obstarávateľ uskutočňovať stavebné práce za I. časť v rozsahu od ul. Teplickej a Meštianskej po Hollého ulicu. Delenie predmetu obstarávania je len z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov na strane verejného obstarávateľa v tomto roku. Ak verejný obstarávateľ bude mať dostatok finančných prostriedkov bude pokračovať ďalej v realizácií predmetu zákazky o čom v dostatočne lehote upozorní úspešného uchádzača a vyzve ho na realizáciu predmetu zákazky. Upozorňujeme, že určenie etáp v predloženej projektovej dokumentácií je neplatné. Rozsah ostatných častí predmetu obstarávania verejný obstarávateľ určí na základe objemu finančných prostriedkov, ktoré bude mať k dispozícií na realizáciu predmetnej časti predmetu obstarávania. Má byť: Predmet zákazky je delený na 4 časti ale uchádzači musia predložiť ponuku na celý predmet obstarávania. V roku 2016 bude verejný obstarávateľ uskutočňovať stavebné práce za I. časť v rozsahu od ul. Teplickej a Meštianskej po Hollého ulicu. Upozorňujeme, že určenie etáp v predloženej projektovej dokumentácií je neplatné. Rozsah ostatných častí predmetu obstarávania verejný obstarávateľ určil tak, že ostatné časti sa budú realizovať ako celok, že budú realizované postupne so začiatkom v II. polroku 2017 a nasledovne. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.2.3 Informácia o pracovníkoch zodpovedných na vykonanie zákazky Namiesto: áno Má byť: nie OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.09.2016 11:00 Má byť: 03.10.2016 11:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.6 Miesto: Minimálna lehota počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané a ponuka musí byť platná Namiesto: - Má byť: 28.02.2017 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky na otváranie ponúk - dátum a čas Namiesto: 30.09.2016 12:00 Má byť: 03.10.2016 12:00
13548 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 190/2016
V oznámení 12678-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 173/2016 zo dňa 06.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladania ponúk Namiesto: 03.10.2016 11:00 Má byť: 11.10.2016 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.10.2016 11:00 Má byť: 11.10.2016 11:00
14076 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 196/2016
V oznámení 12678-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 173/2016 zo dňa 06.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladania ponúk Namiesto: 11.10.2016 11:00 Má byť: 20.10.2016 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.10.2016 11:00 Má byť: 20.10.2016 12:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité