Oznámenie 12814 - MST

Obsah

12814 - MST
Vestník č. 178/2016 - 13.09.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1, 83007 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 259419218
Fax: +421 259419260
Email: veselska@tipos.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11910
Hlavná adresa(URL): http://www.tipos.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk/evo/tender/11910_3904_20160904.nsf
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk/evo/tender/11910_3904_20160904.nsf
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): obchodná spoločnosť prevádzkujúca číselné lotérie a internetové hry tvoriace štátnu lotériu ainéhazardné hry podľa zákona
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Propagačné predmety
Referenčné číslo: 11910_3904_20160904
II.1.2) Hlavný kód CPV
39294100-0
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
TA11-2 - Pre materiály na obchodnú reklamu
UB02-7 - Odevy
AB24-1 - Textil
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka propagačných predmetov (reklamné predmety a textilné výrobky) vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie najmä potlač, sieťotlač, vyšívanie, gravírovanie, balenie, doprava na miesto dodania a vyloženie na mieste dodania.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 348 702,15 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Reklamné predmety
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22462000-6
30190000-7
79800000-2
60161000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava a TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Drieňová 3, 831 04 Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka reklamných predmetov za účelom zvýšenia povedomia obchodnej značky TIPOS vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie najmä potlač, sieťotlač, gravírovanie, balenie, doprava na miesto dodania a vyloženie na mieste dodania.
Predpokladané množstvo a rozsah predmetu zákazky počas doby trvania Rámcovej dohody bude podrobne uvedené v Súťažných podkladoch. Množstvo a rozsah dodávky propagačných predmetov určené počas verejného obstarávania sú iba predpokladané a nemožno ich považovať za záväzné v žiadnom rozsahu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 245 410,61 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Textilné výrobky
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18300000-2
39295200-8
39514100-9
79800000-2
39561130-2
60161000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava a TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Drieňová 3, 831 04 Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka reklamných textilných výrobkov a textilných výrobkov s brandingom značky TIPOS za účelom zvýšenia povedomia obchodnej značky TIPOS vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie najmä potlač, sieťotlač, vyšívanie, balenie, doprava na miesto dodania a vyloženie na mieste dodania.
Predpokladané množstvo a rozsah predmetu zákazky počas doby trvania Rámcovej dohody bude podrobne uvedené v Súťažných podkladoch. Množstvo a rozsah dodávky propagačných predmetov určené počas verejného obstarávania sú iba predpokladané a nemožno ich považovať za záväzné v žiadnom rozsahu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 103 291,54 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon alebo "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 alebo ods. 5 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.
Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona.
Podľa § 37 ods. 3 zákona skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 39 zákona môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.) podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia tovaru za predchádzajúce tri roky. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky (dodávaného tovaru), ktorý je predmetom zákazky.
2.) podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia environmentálneho manažérstva má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti záujemcov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Medzinárodná norma ISO 14001 (presné označenie EN ISO 14001:2004) špecifikuje požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch. Výstupom pre verejného obstarávateľa je certifikát environmentu.
3.) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
4.) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú
spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
5.) Podľa § 39 zákona môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 1:
1.1. týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (informačné a propagačné výrobky/predmety) pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške minimálne 200 000 EUR bez DPH;
1.2. týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (textil/odevy/textilné výrobky) pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške minimálne 100 000 EUR bez DPH.
Pre bod 2: Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to nasledovne:
a)pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške 10 000,00 EUR (slovom: desaťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene,
b)pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške 3 000,00 EUR (slovom: tritisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene.
2. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač do 15 (pätnástich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody odovzdal verejnému obstarávateľovi Bankovú záruku vo výške 10 % (desať percent) z celkovej ceny tovaru. Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému Elektronické verejné obstarávanie (EVO) ako elektronická aukcia na základe najnižšej ceny.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 169-303517
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.10.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.10.2016 11:00
Miesto: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava 37.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. JED je vo formáte .rtf (Rich Text Format - proprietárny formát na ukladanie dokumentov) dostupný pre účely vyplňovania a predkladania v zadávaní zákazky dostupný aj na stránke: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Pod uvedenou linkou je dostupný aj manuál pre JED.
2. Elektronická verzia JEDu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter?lang=sk.
3. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "systém EVO") na www.evo.gov.sk v rozsahu poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania, predkladania ponúk, otvárania a vyhodnotenia ponúk.
4. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému EVO.
5. Súťažné podklady sú vo formáte .pdf dostupné na portáli EVO http://www.evo.gov.sk/evo/tender/11910_3904_20160904.nsf a v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11910. Súťažné podklady sú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim.
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo aplikovať ust. § 40 ods. 6 písm. g) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Konanie o preskúmanie úkonov verejného obstarávateľa sa riadi ustanoveniami štvrtej hlavy zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité