Oznámenie 12869 - MSS

Obsah

12869 - MSS
Vestník č. 179/2016 - 14.09.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68 , 82004 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad pre verejné obstarávanie, Dunajská 68, 82004 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Renáta Bodnárová
Telefón: +421 250264218
Fax: +421 250264205
Email: renata.bodnarova@uvo.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3971
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poradenské služby pri príprave a realizácii projektov financovaných z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov v programovom období 2014-2020 a z finančných prostriedkov Úradu pre verejné obstarávanie
II.1.2) Hlavný kód CPV
79400000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie poradenských služieb verejnému obstarávateľovi pri príprave a realizácii projektov, služieb spojených s riadením projektov a s finančným riadením projektov, poradenských služieb v oblasti projektov zameraných na vytvorenie a nastavenie vzdelávacieho systému zamestnancov verejného obstarávateľa a odbornej verejnosti, v oblasti optimalizácie organizačného, procesného a personálneho riadenia verejného obstarávateľa, v oblasti projektov rozvoja IS, IKT a SW spravovaných verejným obstarávateľom, spracovávanie odborných analýz, štúdií a strategických dokumentov v oblasti verejného obstarávania v súvislosti s implementáciou projektov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 860 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79410000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre verejné obstarávanie, Dunajská 68, 820 04 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie poradenských služieb verejnému obstarávateľovi pri príprave a realizácii projektov. Verejný obstarávateľ predpokladá využitie poradenských služieb súvisiacich s prípravou a realizáciou vybraných projektov financovaných z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov (napr. spracovanie projektových zámerov, príprava žiadostí o nenávratný finančný príspevok), služieb spojených s riadením projektov a finančným riadením projektov, poradenských služieb v oblasti projektov zameraných na vytvorenie a nastavenie vzdelávacieho systému zamestnancov verejného obstarávateľa a odbornej verejnosti, v oblasti optimalizácie organizačného, procesného a personálneho riadenia verejného obstarávateľa, v oblasti projektov rozvoja IS, IKT a SW spravovaných verejným obstarávateľom, spracovávanie odborných analýz, štúdií a strategických dokumentov v oblasti verejného obstarávania podľa potrieb verejného obstarávateľa v súvislosti s implementáciou projektov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Kvalita tímu expertov
Relatívna váha: 20
Náklady/Cena Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 860 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: CCI 2014SK16M1OP001
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Integrovaná infraštruktúra na programové obdobie 2014-2020.
Operačný program Efektívna verejná správa na programové obdobie 2014-2020.
Operačný program Technická pomoc na programové obdobie 2014-2020.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 - Podmienky účasti súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázať ekonomické a finančné postavenie uchádzačov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a), g) a l) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 - Podmienky účasti súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.10.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.10.2016 10:30
Miesto: Úrad pre verejné obstarávanie, Dunajská 68, 820 04 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejná súťaž sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO"), ktorý je dostupný na adrese www.evo.gov.sk. Zákazka je zverejnená na portáli EVO pod číslom 79.04. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO (www.evo.gov.sk) a v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3971). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 3.Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť naskenovaný Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní. 4.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou/elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie a doručovania sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 100 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Hospodársky subjekt uvedie v JED-e aj ďalšie relevantné informácie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. V prípade, že požadované doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné na prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Ak verejný obstarávateľ má k dokladom prístup podľa predchádzajúcej vety nebude ich od uchádzača vyžadovať a požadované informácie získa na základe prístupu do elektronickej databázy. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u (t. j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie) vo formáte .pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte .pdf obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte .rtf je dostupný na adrese: http://uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
7. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité