Oznámenie 12876 - MSS

Obsah

12876 - MSS
Vestník č. 179/2016 - 14.09.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Domov dôchodcov - Gerium
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31755534
Pri trati 47, 82106 Bratislava-Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Miroslava Čembová, MPH
Telefón: +421 917429572
Fax: +421 240240122
Email: cembova@gerium.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://gerium.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2668
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Príprava a dodávka celodennej stravy.
Referenčné číslo: GERIUM/NLZ-1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je každodenná príprava a dodávka celodennej stravy do zariadení verejného obstarávateľa (vrátane sobôt, nediel, sviatkov a prázdnin), pričom musí byť vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál zabezpečená pestrosť a vyváženosť stravy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 411 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
55521100-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Gerium, Pri trati 47, 821 06 Bratislava - Podunajské Biskupice
Gerium, Smolnícka 3, 821 03 Bratislava - Ružinov
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je každodenná príprava a dodávka celodennej stravy do zariadení verejného obstarávateľa (vrátane sobôt, nediel, sviatkov a prázdnin), pričom musí byť vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál zabezpečená pestrosť a vyváženosť stravy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona
č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len ZVO), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
1.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.
2.Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
2.1.Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO:
2.1.1.podľa predpisov účinných od 18.04.2016 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal po 18.04.2016) preukáže podmienky osobného postavenia informáciou o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov alebo predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov,
2.1.2.podľa predpisov účinných do 17.04.2016 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal do 17.04.2016) preukáže podmienky osobného postavenia informáciou o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov alebo predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov a predložením
2.1.2.1.potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie staršieho ako tri mesiace, že uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
2.1.2.2.potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie staršieho ako tri mesiace, že uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2.1.2.3.výpisu z registra trestov, potvrdzujúceho, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
2.1.2.4.čestného vyhlásenia, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2.2.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO.
3.Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
4.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
1.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázania svojho finančného a ekonomického postavenia. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom):
1.1.V súlade s ustanovením § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi.
2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 33 ods. 2 ZVO
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom
1.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázania svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom):
V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
- zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene
uchádzača. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. V súlade s § 187 ods. 6 zákona, ak bola referencia vyhotovená do 1.marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, uchádzač preukazuje
splnenie podmienky účasti predložením zoznamu poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
- údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov,
osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby (expertov):
Nižšie uvedené požiadavky na experta uchádzač preukáže:
a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom:
* meno a priezvisko experta,
* štátna príslušnosť,
* dosiahnuté vzdelanie,
* súčasná pracovná pozícia experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom,
* kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu obstarávania (odborné skúšky podľa osobitných predpisov),
* prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
* vlastnoručný podpis experta.
b) predložením požadovaného oprávnenia alebo certifikátu alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta vzťahujúcu sa k predmetu obstarávania (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
c) predložením dokladu o dosiahnutom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
d) predložením potvrdenia o dĺžke praxe, t.j. o skúsenostiach v oblasti, v ktorej expert vykonával činnosti preukazujúce jeho odbornú spôsobilosť a prax (ďalej len prax); každé potvrdenie o požadovanej praxi predložené uchádzačom musí obsahovať:
*meno a priezvisko príslušného experta,
*názov oblasti, v ktorej expert vykonával prax,
*identifikáciu odberateľa praxe,
*čas vykonávania praxe, t. j. od - do (mesiac, rok),
*stručný opis oblasti praxe tak, aby bolo možné na základe tohto opisu overiť splnenie požiadaviek verejného
obstarávateľa na preukázanie požiadaviek na prax experta,
*stručný popis činností, ktoré príslušný expert zabezpečoval a pracovnú pozíciu, ktorú expert zastával,
*identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby u ktorej si možno overiť príslušné údaje t.j. konečného
odberateľa praxe alebo zamestnávateľa, pre ktorého expert prax vykonával.
2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že celková hodnota poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a náročnosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola minimálne 411. 000,- Eur bez DPH.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti
záujemcu s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu služieb tvoriacich predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardu je primeraná, nakoľko požadovaný celkový objem plnení za predchádzajúce 3 roky vyplýva z predpokladanej hodnoty predmetu zákazky.

Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na 1 experta:
Riadiaci pracovník - asistent výživy, alebo diétna sestra :
- preukáže dosiahnutím stredoškolského odborného vzdelania ukončeného maturitnou skúškou, túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže dokladom o dosiahnutom vzdelaní v súlade s podmienkami uvedenými v bode c) vyššie a zároveň preukázaním najmenej 3 ročnej praxe v samostatnom vykonávaní činností
asistenta výživy, resp. diétnej sestry, túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže životopisom tohto experta a potvrdením o dĺžke praxe v súlade s podmienkami uvedenými v bode a) a d) vyššie.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: v nadväznosti na špecifickosť predmetu zákazky je účelom podmienky preukázanie skutočnosti, že záujemca disponuje personálom so vzdelaním a odbornou praxou nevyhnutne potrebnou na kvalifikované poskytnutie hlavných činností predmetu zákazky, t. j. zabezpečiť kvalitu poskytovaných služieb na požadovanej profesionálnej úrovni.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.10.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.10.2016 11:00
Miesto: GERIUM, Pri trati 47, 821 06 Bratislava, kancelária riaditeľky zariadenia
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Gerium, Pri trati 47, 821 06, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 13:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese cembova@gerium.sk.
2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
3) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
4) Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 20.000,00,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité