Oznámenie 12901 - IPS

Obsah

12901 - IPS
Vestník č. 180/2016 - 15.09.2016

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
IČO: 35914921
Drieňová 24, 82009 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr.Rudolf Jurík
Telefón: +421 220292351
Fax: +421 243420901
Email: jurik.rudolf@zscargo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: § 6 ods. 1 písm. f) zákona 25/2006 Z.z.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Vykonávanie dopravnej činnosti na dráhe
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Preprava služobných zásielok Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia, a.s.
Referenčné číslo: 20598/2015-O8
II.1.2) Hlavný kód CPV
60160000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je preprava služobných zásielok Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia, a.s. z vybraných pracovísk, s predpokladanou intenzitou odosielania a zadefinovanou hmotnosťou zásielok. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu miest, zmenu intenzity odosielania a počtu odosielaných zásielok v závislosti od aktuálnych prevádzkových potrieb.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota: 120 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Rámcová dohoda č. 20598/2015-O8 o preprave služobných zásielok
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
64113000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, a jednotlivé pracoviská Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia, a.s
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je preprava služobných zásielok Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia, a.s. z vybraných pracovísk, s predpokladanou intenzitou odosielania a zadefinovanou hmotnosťou zásielok. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu miest, zmenu intenzity odosielania a počtu odosielaných zásielok v závislosti od aktuálnych prevádzkových potrieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Časť č.: 1
Názov: Rámcová dohoda č. 20598/2015-O8 o preprave služobných zásielok
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
02.09.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Slovak Parcel Service, s.r.o.
IČO: 31329217
Senecká cesta 1 , 80028 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktná osoba: Zdenek Kutlach
Telefón: +421 904708628
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 108 107,37 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky 120 000,00 Mena EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Mená a priezviská členov komisie, ktorí vyhodnocovali ponuky: Ing. Róbert Maurer, Mgr. Gabriela Bazalová, Bc. Ján Mandík, JUDr. Rudolf Jurík, Mgr. Katarína Botlóová.
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky bola stanovená z predpokladaných početností zásielok. Skutočné čerpanie rámcovej zmluvy bude známe až v rámci skutočného plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ vyčlenil na uvedený predmet zákazky finančné prostriedky v hodnote 120 000 EUR bez DPH.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité