ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Marian Tallo
Telefón:
+421 335315196
Fax:
+421 248262910
Email:
tallo.marian@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL):
http://www.javys.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Áno
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
Chcete vyplniť aj adresu
Nie
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Rádiochemické analýzy vzoriek RAO, aerosólov, vôd a zemín
Referenčné číslo: 58/2016
II.1.2)
Hlavný kód CPV
71610000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Zabezpečenie nasledovných rádiochemických analýz: 1. Rádiochemické analýzy aerosólových filtrov (AF) z ventilačných komínov prevádzok divízií 2000 a 3000 za účelom bilancovania výpustí do atmosféry 2. Rádiochemické analýzy aerosólových filtrov z prevádzkových priestorov divízií 2000 a 3000 3. Rádiochemické analýzy vzoriek RAO 4. Rádiochemické analýzy vzoriek vôd a pôd z areálu RÚ RAO v zmysle monitorovacieho programu Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 469 989,00
Mena
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
71610000-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Zabezpečenie nasledovných rádiochemických analýz: 1. Rádiochemické analýzy aerosólových filtrov (AF) z ventilačných komínov prevádzok divízií 2000 a 3000 za účelom bilancovania výpustí do atmosféry 2. Rádiochemické analýzy aerosólových filtrov z prevádzkových priestorov divízií 2000 a 3000 3. Rádiochemické analýzy vzoriek RAO 4. Rádiochemické analýzy vzoriek vôd a pôd z areálu RÚ RAO v zmysle monitorovacieho programu Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 469 989,00
Mena
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie
v intervale
Dátum začatia: 01.01.2017
Dátum ukončenia: 31.12.2019
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.438/2015 Z. z. (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb v oblasti rádiochemických analýz, pričom celkový objem poskytnutia služieb v oblasti rádiochemických analýz bol vo výške minimálne 460 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia
postihnutých alebo znevýhodnených osôb
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Nie
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky:
1. Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy zoznam všetkých svojich subdodávateľov na schválenie, po schválení na samostatnej prílohe zmluvy. Ďalšie info v bode VI.3) písm. l) oznámenia. 2.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy na samostatnej prílohe zmluvy: a/ osvedčenia o akreditácii laboratória pre oblasť merania alfa, beta a gama aktivity rádionuklidov v kvapalných a pevných materiáloch b/ povolenia na vykonávanie činností vedúcich k ožiareniu Ďalšie info v bode 5.6 Zmluvy. 3. Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme Objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov. Odplata za poskytnutie osobných ochranných pracovných prostriedkov je stanovená vo výške 24,85 EUR bez DPH za každého pracovníka. Ďalšie info v bode 5.5 Zmluvy.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
Zrýchlené konanie
Nie
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 176-315979
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.10.2016 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2017
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.10.2016 11:00
Miesto:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Termín otvárania ponúk uvedený v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov. Ďalšie informácie sú uvedené v bode VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE bod j).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Nie
Použijú sa elektronické platby
Áno
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO - https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7101_20160914.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile VO. Akékoľvek vysvetľovanie sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Tel. kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile VO. f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. g) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 18 000,- EUR v súlade s §46 zákona. h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. i) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8". j) Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní. k/ Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad. l/ V prípade jeho zmeny alebo doplnenia je povinný postupovať podľa zmluvných podmienok. Za subdodávateľa sa považuje každý subjekt podieľajúci sa na plnení zmluvy, ktorý nie je zamestnancom Poskytovateľa. Údaje o dodávateľoch tovaru sa nevyžadujú. Schválený bude každý subdodávateľ, ktorý bude riadne identifikovaný názvom, adresou, IČOm, DIČ, IČ DPH, kontaktnou osobou oprávnenou vystupovať za subdodávateľa spolu s kontaktnými údajmi, telefónom a emailom a bude u neho uvedená špecifikácia, percentuálny a finančný rozsah plnenia predmetu zákazky v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky a bude ním predložené vyhlásenie o detailnom oboznámení sa s predmetom zákazky a podmienkami jeho plnenia, s ktorými bezvýhradne súhlasí. m/ Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní dodávatelia na trhu.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.09.2016