II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Externalizácia audítorských služieb pri výkone vládnych auditov
Referenčné číslo: MF/018023/2016-27
II.1.2)
Hlavný kód CPV
79212000-3
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie audítorských služieb v oblasti výkonu vládnych auditov v kompetencii Ministerstva financií SR vykonávaných podľa zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o finančnej kontrole a audite), a to prostredníctvom plnenia Rámcovej dohody na externalizáciu audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov a Rámcovej dohody na externalizáciu audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov (ďalej tiež Rámcová dohoda alebo zmluva). Účelom zákazky je podľa ustanovenia § 19 ods. 5 zákona o finančnej kontrole a audite zabezpečiť efektívny výkon vládnych auditov prostredníctvom inej právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon vládneho auditu. Cieľom zákazky je v rámci výkonu vládneho auditu overiť a hodnotiť skutočnosti uvedené v ustanovení § 10 a § 19 ods. 4 zákona o finančnej kontrole a audite.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 000 000,00
Mena
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Nie
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
79212000-3
79212300-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Štefanovičova 5, Bratislava, sídlo uchádzača a sídla povinných osôb, príp.tretích osôb podľa § 19 ods.3 zákona o fin. kontrole a audite,a to spravidla na území SR, ak si to okolnosti nevyžiadajú inak.
II.2.4)
Opis obstarávania:
- audítorské služby pri overovaní riadneho fungovania systému riadenia a kontroly operačného programu/programu/finančných mechanizmov v rámci čerpania finančných prostriedkov EÚ a finančných prostriedkov poskytnutých SR zo zahraničia na základe medzinárodných zmlúv, ktorými je SR viazaná, prípadne audítorské služby týkajúce sa výkonu tematických auditov v rámci implementácie EÚ fondov; súvisiace audítorské služby pri overovaní účtov a vypracovávaní audítorského stanoviska k účtom a ku výročnej kontrolnej správe;
- služby pri vypracovaní metodiky a vstupov do metodických dokumentov súvisiace s výkonom auditov vykonávaných podľa predchádzajúceho bodu, prípadne inej relevantnej metodiky;
- audítorské služby pri výkone vládneho auditu verejných financií SR, ktorých overovanie je v kompetencii Ministerstva financií SR.
Ďalšie informácie týkajúce sa opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 700 000,00
Mena
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 301010OA03
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov EÚ, prostredníctvom Operačného programu Technická pomoc pre programové obdobie 2014 - 2020. Uchádzač berie na vedomie, že verejný obstarávateľ je v prípade financovania zákazky čo aj z časti z prostriedkov EÚ, povinný pred podpisom Rámcovej dohody podať Úradu pre verejné obstarávanie podnet na výkon kontroly ním zadávanej zákazky.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
79212000-3
79212300-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Štefanovičova 5, Bratislava, sídlo uchádzača a sídla povinných osôb, príp.tretích osôb podľa § 19 ods.3 zákona o fin. kontrole a audite,a to spravidla na území SR, ak si to okolnosti nevyžiadajú inak.
II.2.4)
Opis obstarávania:
- audítorské služby pri overovaní primeranej vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov v rámci čerpania finančných prostriedkov EÚ a finančných prostriedkov poskytnutých SR zo zahraničia na základe medzinárodných zmlúv, ktorými je SR viazaná; súvisiace audítorské služby pri overovaní účtov a vypracovávaní audítorského stanoviska k účtom a ku výročnej kontrolnej správe;
- služby pri vypracovaní metodiky a vstupov do metodických dokumentov súvisiace s výkonom auditov vykonávaných podľa predchádzajúceho bodu, prípadne inej relevantnej metodiky;
- audítorské služby spojené s ukončením/čiastočným ukončením programov/finančných mechanizmov;
- audítorské služby spojené s výkonom vládneho auditu Fondov pre oblasť vnútorných záležitostí programového obdobia 2014-2020
Ďalšie informácie týkajúce sa opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 300 000,00
Mena
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 301010OA03
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov EÚ, prostredníctvom Operačného programu Technická pomoc pre programové obdobie 2014 - 2020. Uchádzač berie na vedomie, že verejný obstarávateľ je v prípade financovania zákazky čo aj z časti z prostriedkov EÚ, povinný pred podpisom Rámcovej dohody podať Úradu pre verejné obstarávanie podnet na výkon kontroly ním zadávanej zákazky.