Oznámenie 13173 - MSS

Obsah

13173 - MSS
Vestník č. 186/2016 - 26.09.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Hláčik
Telefón: +421 259584014
Email: lubos.hlacik@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/237
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Externalizácia audítorských služieb pri výkone vládnych auditov
Referenčné číslo: MF/018023/2016-27
II.1.2) Hlavný kód CPV
79212000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie audítorských služieb v oblasti výkonu vládnych auditov v kompetencii Ministerstva financií SR vykonávaných podľa zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o finančnej kontrole a audite), a to prostredníctvom plnenia Rámcovej dohody na externalizáciu audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov a Rámcovej dohody na externalizáciu audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov (ďalej tiež Rámcová dohoda alebo zmluva). Účelom zákazky je podľa ustanovenia § 19 ods. 5 zákona o finančnej kontrole a audite zabezpečiť efektívny výkon vládnych auditov prostredníctvom inej právnickej osoby, ktorá má odborné, personálne a materiálne predpoklady na výkon vládneho auditu. Cieľom zákazky je v rámci výkonu vládneho auditu overiť a hodnotiť skutočnosti uvedené v ustanovení § 10 a § 19 ods. 4 zákona o finančnej kontrole a audite.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 000 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79212000-3
79212300-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Štefanovičova 5, Bratislava, sídlo uchádzača a sídla povinných osôb, príp.tretích osôb podľa § 19 ods.3 zákona o fin. kontrole a audite,a to spravidla na území SR, ak si to okolnosti nevyžiadajú inak.
II.2.4) Opis obstarávania:
- audítorské služby pri overovaní riadneho fungovania systému riadenia a kontroly operačného programu/programu/finančných mechanizmov v rámci čerpania finančných prostriedkov EÚ a finančných prostriedkov poskytnutých SR zo zahraničia na základe medzinárodných zmlúv, ktorými je SR viazaná, prípadne audítorské služby týkajúce sa výkonu tematických auditov v rámci implementácie EÚ fondov; súvisiace audítorské služby pri overovaní účtov a vypracovávaní audítorského stanoviska k účtom a ku výročnej kontrolnej správe;
- služby pri vypracovaní metodiky a vstupov do metodických dokumentov súvisiace s výkonom auditov vykonávaných podľa predchádzajúceho bodu, prípadne inej relevantnej metodiky;
- audítorské služby pri výkone vládneho auditu verejných financií SR, ktorých overovanie je v kompetencii Ministerstva financií SR.
Ďalšie informácie týkajúce sa opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 700 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 301010OA03
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov EÚ, prostredníctvom Operačného programu Technická pomoc pre programové obdobie 2014 - 2020. Uchádzač berie na vedomie, že verejný obstarávateľ je v prípade financovania zákazky čo aj z časti z prostriedkov EÚ, povinný pred podpisom Rámcovej dohody podať Úradu pre verejné obstarávanie podnet na výkon kontroly ním zadávanej zákazky.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79212000-3
79212300-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Štefanovičova 5, Bratislava, sídlo uchádzača a sídla povinných osôb, príp.tretích osôb podľa § 19 ods.3 zákona o fin. kontrole a audite,a to spravidla na území SR, ak si to okolnosti nevyžiadajú inak.
II.2.4) Opis obstarávania:
- audítorské služby pri overovaní primeranej vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov v rámci čerpania finančných prostriedkov EÚ a finančných prostriedkov poskytnutých SR zo zahraničia na základe medzinárodných zmlúv, ktorými je SR viazaná; súvisiace audítorské služby pri overovaní účtov a vypracovávaní audítorského stanoviska k účtom a ku výročnej kontrolnej správe;
- služby pri vypracovaní metodiky a vstupov do metodických dokumentov súvisiace s výkonom auditov vykonávaných podľa predchádzajúceho bodu, prípadne inej relevantnej metodiky;
- audítorské služby spojené s ukončením/čiastočným ukončením programov/finančných mechanizmov;
- audítorské služby spojené s výkonom vládneho auditu Fondov pre oblasť vnútorných záležitostí programového obdobia 2014-2020
Ďalšie informácie týkajúce sa opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 300 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 301010OA03
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančných prostriedkov EÚ, prostredníctvom Operačného programu Technická pomoc pre programové obdobie 2014 - 2020. Uchádzač berie na vedomie, že verejný obstarávateľ je v prípade financovania zákazky čo aj z časti z prostriedkov EÚ, povinný pred podpisom Rámcovej dohody podať Úradu pre verejné obstarávanie podnet na výkon kontroly ním zadávanej zákazky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 152 ods. 1 zákona, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č. 5, ktorá tvorí samostatnú prílohu týchto súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 32.
Uvedená podmienka účasti podľa § 32 zákona platí pre obidve časti (Časť 1 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov a Časť 2 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov) predmetu zákazky samostatne.
Podrobný opis je uvedený aj v bode 13.1 súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) a písm. d) zákona o vo, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia:
1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predloženie nasledujúcich dokladov:
a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet/účty nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, ktoré musí obsahovať informáciu:
-o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky,
-o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár,
-že na jeho účet nie je vydaný exekučný príkaz na vykonanie exekúcie prikázaním pohľadávky z účtu v banke.
b) K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich.
2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľad o celkovom obrate a prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (audítorské služby), najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených v týchto bodoch.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Požadované doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží ako dôkaz ekonomickej stability a schopnosti bezproblémového plnenia predmetu zákazky zo strany uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Zámerom podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) je zabezpečenie účasti na verejnom obstarávaní uchádzačov s dostatočne stabilným finančným zázemím. Požiadavka na minimálny obrat je primeraná vo vzťahu k druhu, rozsahu a zložitosti predmetu zákazky, keďže pri prepočte požadovaného obratu na jeden rok predstavuje menej ako 0,4-násobok predpokl. ročnej priemernej hodnoty zákazky.
Uvedené podmienky účasti podľa § 33 ods.1 písm. a) a podľa § 33 ods. 1 psím. d) zákona platia pre obidve časti (Časť 1 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov a Časť 2 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov) predmetu zákazky samostatne.
Podrobný opis podmienok účasti je uvedený aj v bode 13.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.
- vyjadrenie banky v originálnom vyhotovení alebo v úradne overenej kópii tohto dokumentu, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk,
- čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v jeho mene, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
2.
Uchádzač predloží na preukázanie obratu Výkazy ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentné doklady podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača (ak má uchádzač sídlo mimo územia SR), najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania podnikateľskej činnosti.
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (t. j. poskytovanie audítorských služieb). Čestné vyhlásenie musí byť podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač musí týmto spôsobom preukázať súhrnný celkový obrat za posledné tri ukončené hospodárske roky:
- pre Časť 1 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov v minimálnej výške 500 000 EUR,
- pre Časť 2 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov v minimálnej výške 750 000 EUR.
Pre určenie výšky obratu sa pri prepočte cudzej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
Doklady predloží uchádzač ako originály alebo úradne overené fotokópie, potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine pôvodu uchádzača alebo ako scan výstupov z Registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), resp. odkazom na ich zverejnenie v Registri účtovných závierok.

Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti stanovených verejným obstarávateľom, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európskym dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č. 5, ktorá tvorí samostatnú prílohu týchto súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.

Podrobné vymedzenie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti je uvedené v bode 13.3 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na dôsledné oboznámenie sa s týmto bodom.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami (najmä § 34 ods. 1 písm. g) zákona), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Podľa § 39 ods. 1 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č. 5, ktorá tvorí samostatnú prílohu týchto súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
Uvedené podmienky účasti podľa § 34 ods.1 písm. a) a podľa § 3 ods. 1 psím. g) zákona platia pre obidve časti (Časť 1 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov a Časť 2 - Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov) predmetu zákazky samostatne, v súlade s bodom 13.3 súťažných podkladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona je uvedené v bode 13.3 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti ako aj ich minimálna požadovaná úroveň je uvedená v bode 13.3 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na dôsledné oboznámenie sa s týmto bodom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch. Elektronická aukcia sa uskutoční na každú časť predmetu zákazky samostatne.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.10.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.11.2016 09:00
Miesto: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava - miestnosť číslo S 044.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Jedná sa o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa na jednotlivé časti predmetu zákazky vyžaduje zábezpeka:
-pre Časť 1-Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom systémových auditov a iných auditov vo výške 20 000,- EUR,
-pre Časť 2-Externalizácia audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií a iných auditov vo výške 40 000,- EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č.5, ktorá tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
3.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostr. pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO a bodom 21 súťažných podkladov.
4.Trvanie rámcových dohôd: 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania jej finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
5.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štát. jazyka, to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štát. (slovenského) jazyka.
6.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
7.Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov prednostne elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti.
8.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
9.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa na adrese:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/237.
10.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na jednotlivé časti predmetu zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
11.Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy/zmlúv predložiť verejnému obstarávateľovi:
- doklad o poistení zodpovednosti za škodu pri vykonávaní jeho podnikateľskej činnosti v hodnotách uvedených v súťažných podkladoch,
- disponibilitu minimálne 4 vládnych audítorov pre plnenie Časti 1 a 4 vládnych audítorov pre plnenie Časti 2 predmetu zákazky,
- písomné vyhlásenie o dodržiavaní podmienky funkčnej nezávislosti poskytovateľa, resp. jeho expertov od auditovaných oblastí,
- zoznam subdodávateľov s ich identif. údajmi.
Vzhľadom k obmedzeniu počtu znakov tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, je podrobnejšia špecifikácia požadovaných dokumentov uvedená v bode 34 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na dôsledné oboznámenie sa s týmto bodom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.09.2016

Redakčné opravy

13668 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 191/2016
V oznámení 13173-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 186/2016 zo dňa 26.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov Zadajte adresu (URL): http://http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/237 Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov Zadajte adresu (URL): www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/237 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ pri vypĺňaní časti I.3 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania omylom zadal text "http://" dva krát, nakoľko tento text predvypĺňa automaticky aj formulár predmetného oznámenia. Správny webový odkaz sa zároveň nachádza aj v časti VI.3 bod 9 - Doplňujúcich údajov daného oznámenia.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité