ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Tatranská mliekáreň a.s.
IČO:
31654363
Nad traťou 26, 06001 Kežmarok
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Ivana Hodošiová
Telefón:
+421 263531231
Email:
hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje centrálna obstarávacia organizácia
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/10015
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Enteris, s.r.o.
IČO:
47551321
Vilová 2 , 85101 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Ivana Hodošiová
Telefón:
+421 263531231
Email:
hodosiova@enteris.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Nie
Chcete vyplniť aj adresu
Áno
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Enteris, s.r.o.
IČO:
47551321
Vilová 2 , 85101 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Ivana Hodošiová
Telefón:
+421 263531231
Email:
hodosiova@enteris.sk
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): subjekt súkromného sektora
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): potravinárstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Linky a zariadenia na triedenie a balenie syrov
II.1.2)
Hlavný kód CPV
42211000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky dodávka, inštalácia a uvedenie do prevádzky nasledovných technológií: a) linka na balenie a triedenie syru typu Camembert b) linka na vákuové balenie syrov c) blokové formy d) zrecie rošty. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 362 400,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
42921320-7
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nad Traťou 26, 060 01 Kežmarok
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky dodávka, inštalácia a uvedenie do prevádzky nasledovných technológií: a) linka na balenie a triedenie syru typu Camembert, 1 ks b) linka na vákuové balenie syrov, 1 ks c) blokové formy: -350 ks foriem na syr, priemer syra 87 mm, počet syrov na forme 45 ks, -850 ks foriem na syr, priemer syra 67 mm, počet syrov na forme 66 ks, d) zrecie rošty, 8 000 ks. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 15
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Áno
Identifikácia projektu: Operačny program Vyskum a inovácie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí preukázať, že: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestny čin korupcie, trestny čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestny čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestny čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestny čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestny čin obchodovania s ľuďmi, trestny čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestny čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. . Uchádzač preukáže splnenie všetkých podmienok účasti vo verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: - k bodu a): doloženym vypisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, - bodu b): doloženym potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, - k bodu c): doloženym potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, - k bodu d): doloženym potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, - k bodu e): doloženym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktory zodpovedá predmetu zákazky, - k bodu f): doloženym čestnym vyhlásením. . Doklady vyššie uvedené, je možné nahradiť zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, ktory vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne preukázať vyplnenym Jednotnym európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona. Z predloženého JED-u musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa podmienky účasti takto predbežne preukázané.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
nevyžaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto preukáže splnenie nasledovnej podmienky účasti, tykajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti a predloží doklady: . A) v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia Výzvy na predkladanie ponúk s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienku účasti zadávateľ zákazky stanovil s cieľom zabezpečiť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi služieb, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami a majú reálne skúsenosti so zákazkami v oblasti predmetu zákazky. Zadávateľ zákazky hľadá skúseného dodávateľa, ktorý zrealizuje predmet zákazky kvalitne a včas. . Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, v zmysle § 34 ods. 3 zákona. . Splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne preukázať vyplneným Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona. Z predloženého JED-u musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa podmienky účasti takto predbežne preukázané. Ak záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje údaje podľa § 39 ods. 2 zákona aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (stroje na balenie a plnenie) s uvedením cien, lehôt uskutočnenia prác a odberateľov. Predloženým zoznamom musí byť preukázané, že uchádzač dodal tovar rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote minimálne 800 tis. EUR za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia postihnutých alebo znevýhodnených osôb
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.11.2016 10:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.03.2017
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.11.2016 11:00
Miesto:
Enteris, s.r.o., Vilová 2, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk, časť Ostatné je neverejné. Na otváraní časti ponúk, označenych ako Kritériá, sa môže zúčastniť každy uchádzač, ktory predložil ponuku a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpeny osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Viac informácií je uvedenych v Súťažnych podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Nie
Použijú sa elektronické platby
Nie
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov zadávateľa zákazky a súčasne bude spolufinancovaný z prostriedkov Operačného programu Výskum a inovácie. . Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona. . Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch.Súťažné podklady sú dostupné odo dňa zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk, je možné si ich vyžiadať poštou alebo e-mailom, alebo si ich prevziať osobne, v pracovných dňoch medzi 9,00 - 15,00 hod. Kontaktné údaje sú uvedené v prílohe A.I. tejto Výzvy. Žiadosti o súťažné podklady sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom jazyku. Súťažné podklady budú najneskôr nasledujúci deň po zverejnení tejto Výzvy uverejnené v Profile verejného obstarávateľa, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/10015. Na tejto internetovej adrese budú zverejnené aj všetky vysvetlenia Výzvy na predkladanie ponúk, Súťažných podkladov a podobne. Zadávateľ zákazky preto odporúča uchádzačom sledovať Profil verejného obstarávateľa. . Zadávateľ zákazky upozorňuje uchádzačov, že si bude overovať pravdivosť všetkých zákaziek, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti. . Záujemca môže požiadať o vysvetlenie Výzvy na predkladanie ponúk e-mailom. Kontaktné údaje sú uvedené v prílohe A.I. tejto Výzvy. . Po podpise Kúpnej zmluvy úspešný uchádzač na požiadanie zadávateľa zákazky (Kupujúceho) predloží bankovú záruku (Performance Bond) za dodanie Predmetu plnenia. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch. . Navrhovaná zmluvná cena za dodávku tovaru, uvedená v ponuke uchádzača, musí byť vyjadrená v EUR. Ak v ponuke uchádzač uvedie sumu v inej mene ako EUR (napr. pri preukazovaní podmienok účasti), pre prepočet ceny na EUR je potrebné použiť kurz, platný ku dňu odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. Relevantný je kurz inej meny zverejnený v príslušný deň Európskou centrálnou bankou. . Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona. Formulár JED-u je dostupný na adrese: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. . Ponuky sa budú predkladať v písomnej forme, aplikuje sa listinná forma procesu verejného obstarávania. . Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči zadávateľovi zákazky, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. . Zadávateľ zákazky vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. . Zadávateľ zákazky uzavrie zmluvu iba s takým uchádzačom, ktorý má v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Bližšie informácie sú uvedené vo Výkladových stanoviskách Úradu pre verejné obstarávanie č. 7 a 8/2015.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.09.2016