Oznámenie 13412 - WYS

Obsah

13412 - WYS
Vestník č. 189/2016 - 29.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Jakubov
IČO: 00304816
Jakubov 191, 90063 Jakubov

Slovensko
Kontaktná osoba: Michaela Zaicová
Telefón: +421 347746241
Fax: +421 347746241
Email: starosta@jakubov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Zber, preprava a zneškodňovanie komunálneho odpadu v katastrálnom území obce Jakubov“
Referenčné číslo: 1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zber, odvoz a zneškodnenie zmesového komunálného odpadu v katastri obce Jakubov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 191 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90510000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v katastri obce Jakubov
II.2.4) Opis obstarávania
a)zber, prepravu a zneškodnenie (zhodnotenie) zmesového komunálneho odpadu z plastových zberných nádob 120 l, 240 l a 1 100 l
b)dovoz zhotoviteľom objednávateľovi na zberný dvor prázdny VKK 7 m3 na veľkoobjemový odpad a odvoz zo zberného dvora naplnený VKK 7 m3 na zneškodnenie (zhodnotenie). Pri najbližšom odvoze doviesť prázdny VKK späť. VKK 7 m3 sú majetkom verejného obstarávateľa.
c)dovoz zhotoviteľom 2x3 ks do roka pri jarnom a jesennom upratovaní prázdny VKK 25-35 m3 na veľkoobjemový odpad a odvoz naplnené VKK 25-35 m3 na zneškodnenie (zhodnotenie). VKK 25-35 budú majetkom uchádzača.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 191 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzači sú povinní preukázať a splniť podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom podľa príslušného oddielu Výzvy na predkladanie ponúk a tejto časti súťažných podkladov.
Hospodársky subjekt môže predbežne doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom nahradiť podľa § 39 jednotným európskym dokumentom.
1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa túto podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. (1) písm. e) zákona - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa bodu 1.1 doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako originál alebo úradne overenú kópiu dokladu nie staršiu ako tri mesiace.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: podľa § 34 ods.1, písm. a) zákona zoznamom poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky (2013, 2014, 2015) minimálne 1 referenciu od jedného odberateľa za každý rok, podpísaná osobou oprávnenou konať v mene odberateľa / to znamená jedna referencia za rok 2013, jedna referencia za rok 2014, jedna referencia za rok 2015/. Minimálne dodané množstvo v hodnote 80 000 ,- € s DPH za každý rok. ( podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch).
podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona uchádzač predloží vyhlásenie, v ktorom uvedie údaje o strojovom/technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie celého rozsahu požadovaných služieb (podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch).
podľa §34 ods.1, písm. h) zákona
a)doklady o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu zák. č. 223/2001 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov a súvisiacich predpisov (ďalej len zákon o odpadoch):
b) potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii podľa § 98 zákona o odpadoch č.79/2015 Z. z. (originál alebo overená kópia) Predloží ten uchádzač, ktorý vykonáva zber odpadov bez prevádzkovania zariadenia na zber odpadov alebo prepravu odpadov ako svoj predmet podnikania.
c) integrované povolenie vydané podľa zák. č. 79/2015 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov, na ktorej uchádzač bude zneškodňovať odpady z tejto zákazky; ak uchádzač nevykonáva činnosť skládky odpadov, musí v ponuke predložiť zmluvu, resp. zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom prevádzkovateľom skládky, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený ukladať na túto skládku odpad, v prípade zneškodňovania odpadu v spaľovni, uchádzač predloží zmluvu, resp. zmluvu o budúcej zmluve s prevádzkovateľom spaľovne, resp. pokiaľ zneškodňuje uchádzač odpad vo vlastnej spaľovni, predloží uchádzač integrované povolenie, ktorým sa povoľuje stavba spaľovne odpadov; povolenie, zmluvu predloží uchádzač v originály alebo úradne overenej kópii, Nepredloženie dokladov bude mať za následok vylúčenie uchádzača z verejnej súťaže.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam poskytnutých služieb má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s poskytovaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky, aby nebola ohrozená prevádzka verejného obstarávateľa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.10.2016 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.10.2016 09:00
Miesto: Otváranie ponúk sa týka časti ponúk označenej ako "Ostatné" a je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na internetovej adrese /www.uvo.gov.sk/ vyhladavanie-profilov/detail/4130. Žiadame záujemcov v prípade ak si súťažné podklady stiahnu z profilu túto skutočnosť nahlásili emailom kondesova.jarmila@gmail com za účelom registrácie.
Súťažné podklady sa poskytujú aj na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou na adrese Obec Jakubov, Obecný úrad, Obecný úrad, 900 63 Jakubov č. 191
Žiadosť o zaslanie SP žiadame podľa možnosti zaslať aj elektronicky kondesova.jarmila@gmail.com Súťažné podklady budú poskytnuté v písomnej forme aj v elektronickej (ak záujemca uvedie svoju emailovú adresu). V prípade, že záujemca požiada o zaslanie súťažných podkladov emailom je povinný do troch dní zaslať svoju žiadosť poštou alebo doručiť osobne.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.09.2016

Profil Obstarávateľa


Dôležité