Oznámenie 13346 - WYS

Obsah

13346 - WYS
Vestník č. 189/2016 - 29.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
PREFA invest, a.s.
IČO: 46887741
Podhradská cesta 2, 03852 Sučany

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Veronika Rohoňová
Telefón: +421 914358270
Email: projekt@prefa-su.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.prefa-su.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://ftp.actm.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
AC&T Management a.s.
IČO: 45473013
Hodžova 13 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Polóni
Telefón: +421 903482555
Email: poloni@actm.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PREFA invest, a.s.
IČO: 46887741
Podhradská cesta 2 , 03852 Sučany

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Veronika Rohoňová
Telefón: +421 914358270
Email: projekt@prefa-su.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Akciová spoločnosť
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba betónových výrobkov na stavebné účely
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rozšírenie funkcionality ERP systému
Referenčné číslo: 052016
II.1.2) Hlavný kód CPV
72230000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Rozšírenie funkcionality existujúceho ERP systému o: evidenciu vybraných hotových výrobkov v informačnom systéme priamo v skladoch a na skladovacích plochách s využitím technológie snímania 2D/3D kódov, zavedenie elektronického dokument manažmentu (ďalej len EDM), zavedenie elektronického internetového obchodu pre predaj štandardných výrobkov firemným zákazníkom (Business to Business B2B) s prepojením v reálnom čase na existujúci informačný systém, zavedenie manažérskych zostáv poskytujúcich aktuálny prehľad o stave skladov a ďalších ukazateľoch spoločnosti a vrátane dovybavenia dotknutých pracovísk vo výrobe, skladoch a skladovacích plochách potrebným hardware, software a optickým prepojením na server.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 294 525,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72212430-2
72212445-0
72212480-7
30200000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál PREFA invest, a.s., Podhradská cesta 2, 038 52 Sučany
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah a množstvo dodávok je vymedzené technickými parametrami, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 294 525,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 70
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Inovácia výrobného procesu PREFA invest, a.s.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Projekt je predmetom Žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Výskum a inovácie, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo zákon).
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Zdôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 písm. a) a b) zákona.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: prehľad o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Celkový obrat preukáže uchádzač nasledovne: V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov formou úradne overenej kópie potvrdenej miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. V prípade, ak má uchádzač zverejnené účtovné závierky v registri účtovných závierok vedenom Ministerstvom financií Slovenskej republiky, uvedie túto skutočnosť v ponuke a doklady vyžadované v tomto odseku nepredkladá.

UPOZORNENIE:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: súhrnný obrat za posledné 3 hospodárske roky vo výške min. 1 500 000,00 Eur. Za predchádzajúce 3 hospodárske roky sa pre účely tejto zákazky považujú uzatvorené hospodárske obdobia (2013, 2014, 2015).
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 33 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, záujemca týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:

zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO

Vyhlasovateľ odporúča, aby zoznam obsahoval názov a sídlo objednávateľa, predmet plnenia zmluvy, termín dodania, cena za dodanie tovaru, meno a priezvisko osoby, u ktorej je možné si referenciu overiť, telefonický resp. e-mailový kontakt na uvedenú osobu. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača a musí byť predložený v originále alebo v osvedčenej kópii.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplývať, že uchádzač poskytol minimálne 3 služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (implementácia ERP alebo obdobného systému pre riadenie a/alebo optimalizáciu procesov) v celkovej hodnote minimálne 200 000,- Eur, jednotlivo minimálne 50 000,- Eur.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti: Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovaru v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne 3 služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (implementácia ERP alebo obdobného systému pre riadenie a/alebo optimalizáciu procesov) v celkovej hodnote minimálne 200 000,- Eur, jednotlivo minimálne 50 000,- Eur.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Neuplatňuje sa.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Detailný opis elektronickej aukcie je uvedený v Súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.10.2016 10:40
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.10.2016 12:00
Miesto: PREFA invest, a.s., Podhradská cesta 2, 038 52 Sučany
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť OSTATNÉ je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle § 46 ZVO zloženie zábezpeky vo výške 5 000,00 EUR. Detailné informácie o možnostiach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité