III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa túto podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. (1) písm. e) ZVO:
-je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa bodu 1.1 doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako originál alebo úradne overenú kópiu dokladu nie staršiu ako tri mesiace.
1.3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Nevyžaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
1. Uchádzač predloží dokumenty resp. doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
Zdôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podla ZVO: Získať prehľad o schopnosti záujemcu na trhu s možnosťou hodnotenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti záujemcu s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby,
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné strojové resp. technické vybavenie na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu č.1.: Požadovanú technickú spôsobilosť záujemca preukáže predložením zoznamu zmlúv/referencií/projektov komplexných tlačových služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (počet výtlačkov rovnaký alebo väčší a frekvencia vydávania rovnaká alebo väčšia) za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) pričom zoznam musí obsahovať informácie: - názov a sídlo odberateľa - opis predmetu zmluvy/projektu - zmluvná lehota plnenia - celková zmluvná cena bez DPH meno zodpovedného zamestnanca odberateľa a tel. číslo, kde je možné tieto údaje overiť.
V prípade, že služba bola hradená v inej mene ako sú eurá - prepočet na euro, ekvivalent tejto hodnoty v inej mene je kurz prepočítaný podľa kurzu inej meny v deň zdaniteľného plnenia, kedy služba bola ukončená (uhradená). Predmetom každej z uvedených zmlúv/referencií/projektov musia byť kumulatívne minimálne tie činnosti, ktoré sú v predmete zákazky Sumárna hodnota poskytnutých služieb všetkých zmlúv/referencií/projektov musí byť minimálne 600 000,00 eur bez DPH. Tento zoznam bude obsahovať celkový finančný objem poskytnutých služieb a musí byť podpísaný štatutárnym orgánom záujemcu alebo splnomocnenou oprávnenou osobou. Uchádzač, ktorý je sám vydavateľom aj realizuje tlačiarenské služby nahradí potvrdenie odberateľa čestným vyhlásením, kde túto skutočnosť osobitne zdôrazní.
K bodu č.2.: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Uchádzač konkrétne predloží čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou uchádzača, že má na poskytnutie služieb potrebné strojové a technické vybavenie. Vyhlásenie musí obsahovať zoznam strojových a technických zariadení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby, vrátane typu a roku ich výroby. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové resp. technické vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to: minimálne 1x rotačný coldsetový tlačový stroj.
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia postihnutých alebo znevýhodnených osôb
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Nie
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
Nie