Oznámenie 13343 - WYS

Obsah

13343 - WYS
Vestník č. 189/2016 - 29.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Považská Bystrica
IČO: 00317667
Centrum 2/3, 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.povazska-bystrica.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komplexné tlačiarenské služby pre Považskobystrické novinky týždenník pre mesto a okolie.
Referenčné číslo: PB_01_2016_TS
II.1.2) Hlavný kód CPV
79800000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tohto verejného obstarávania sú tlačiarenské služby - tlač periodika - Považskobystrické novinky a tlač propagačného materiálu mesta. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 031,76 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79800000-2
79810000-5
79820000-8
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica, Redakcia týždenníka Považskobystrické noviny
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tohto verejného obstarávania sú tlačiarenské služby - tlač periodika - Považskobystrické novinky a tlač propagačného materiálu mesta. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 031,76 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa túto podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. (1) písm. e) ZVO:
-je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa bodu 1.1 doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako originál alebo úradne overenú kópiu dokladu nie staršiu ako tri mesiace.
1.3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží dokumenty resp. doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
Zdôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podla ZVO: Získať prehľad o schopnosti záujemcu na trhu s možnosťou hodnotenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti záujemcu s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby,
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné strojové resp. technické vybavenie na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu č.1.: Požadovanú technickú spôsobilosť záujemca preukáže predložením zoznamu zmlúv/referencií/projektov komplexných tlačových služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (počet výtlačkov rovnaký alebo väčší a frekvencia vydávania rovnaká alebo väčšia) za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) pričom zoznam musí obsahovať informácie: - názov a sídlo odberateľa - opis predmetu zmluvy/projektu - zmluvná lehota plnenia - celková zmluvná cena bez DPH meno zodpovedného zamestnanca odberateľa a tel. číslo, kde je možné tieto údaje overiť.
V prípade, že služba bola hradená v inej mene ako sú eurá - prepočet na euro, ekvivalent tejto hodnoty v inej mene je kurz prepočítaný podľa kurzu inej meny v deň zdaniteľného plnenia, kedy služba bola ukončená (uhradená). Predmetom každej z uvedených zmlúv/referencií/projektov musia byť kumulatívne minimálne tie činnosti, ktoré sú v predmete zákazky Sumárna hodnota poskytnutých služieb všetkých zmlúv/referencií/projektov musí byť minimálne 600 000,00 eur bez DPH. Tento zoznam bude obsahovať celkový finančný objem poskytnutých služieb a musí byť podpísaný štatutárnym orgánom záujemcu alebo splnomocnenou oprávnenou osobou. Uchádzač, ktorý je sám vydavateľom aj realizuje tlačiarenské služby nahradí potvrdenie odberateľa čestným vyhlásením, kde túto skutočnosť osobitne zdôrazní.
K bodu č.2.: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Uchádzač konkrétne predloží čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou uchádzača, že má na poskytnutie služieb potrebné strojové a technické vybavenie. Vyhlásenie musí obsahovať zoznam strojových a technických zariadení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby, vrátane typu a roku ich výroby. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové resp. technické vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to: minimálne 1x rotačný coldsetový tlačový stroj.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.10.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.10.2016 13:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli
https://www.ezakazky.sk/
Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa
zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného
obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude
zamedzený prístup k súťažným podkladom.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk
b) Klikne na názov zákazky.
c) Klikne na Žiadosť o účasť.
d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí
prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu
kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.
g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky bližšie uvedené v súťažných podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.09.2016

Redakčné opravy

14172 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 198/2016
V oznámení 13343-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 189/2016 zo dňa 29.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 13.10.2016 10:00 Má byť: 17.10.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.10.2016 13:00 Má byť: 17.10.2016 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité