Oznámenie 13460 - WYT

Obsah

13460 - WYT
Vestník č. 190/2016 - 30.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mäso ZEMPLÍN, akciová spoločnosť Michalovce
IČO: 36205915
Užhorodská 86, 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Ruben ŠARO
Telefón: +421 911265210
Email: obchod@masozemplin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12279
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12279
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Consulting & Education Partners, s.r.o.
IČO: 36822302
Kosicka 56 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: lenicka@cepartners.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.cepartners.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Consulting & Education Partners, s.r.o.
IČO: 36822302
Kosicka 56 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: lenicka@cepartners.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.cepartners.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §8 ods 2 písm a
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): masovýroba
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výrobná linka na výrobu BIO mäsových výrobkov
Referenčné číslo: 2016-Zemplin-01
II.1.2) Hlavný kód CPV
39711200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie a zavedenie inovatívnej výrobnej linky na výrobu nových mäsiarenských BIO výrobkov, t.j. paštét a tepelne neopracovaných a sušených mäsových výrobkov.
Súčasťou výrobnej linky budú nasledovné technológie:
- drvič mrazených blokov mäsa
- rýchlokuter varný vákuový
- rezačka mäsa
- vákuová narážačka I.
- automatická plniaca linka na paštéty do plastových túb
- automatická plniaca linka na paštéty do AL obalov
- vyvíjač pary
- automatický klipsovací stroj
- miešačka mäsa
- sterilizačný autokláv s košmi
- kuter
- nastrekovačka mäsa
- masírovačka
- vákuová narážačka II.
- poloautomatický klipsovací stroj
- udiareňská komora
- sušiareňská komora

Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 836 230,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Michalovce
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti.
Ako vyplýva z časti Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov, predmetom tejto zákazky je dodávka a inštalácia výrobnej linky ako jedného logického celku.
Z uvedeného vyplýva, že je nevyhnutné zachovať kontinuitu základu výrobnej linky, jej súčastí a príslušenstva, ktoré tvoria logický celok tým istým dodávateľom, a to jednak z dôvodu zachovania funkčnosti, kvality a hospodárnosti a efektívnosti.
Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (recitál 78)
pritom vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.
V danom prípade osoba podľa § 8 ZVO po dôkladnom preskúmaní a následnom zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má na základe všetkých vyššie uvedených dôvodov za to, že ak by obstarávaný predmet zákazky rozdelila na časti, v rámci ktorých by umožnila uchádzačom
predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero
rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky,
ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla
predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky.
Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu je viacero subjektov, ktoré dokážu dodať
predmet zákazky ako celok, na základe čoho je možné zabezpečiť dostatočnú hospodársku súťaž.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 836 230,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Výskum a vývoj, OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
(1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
Z dôvodu funkcionality portálu UVO ( obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2.
Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti.
Z dôvodu funkcionality portálu UVO ( obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti.
Z dôvodu funkcionality portálu UVO ( obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Oddiel zábezpeka: 50.000,00 EUR
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2016 13:00
Miesto: Ponuky musia byť doručení na adresu :
Consulting & Education Partners, s.r.o., Košická 56, 821 08 Bratislava, 2. poschodie.

Ponuky budú otvárané na adrese :
Consulting & Education Partners, s.r.o., Košická 56, 821 08 Bratislava, 2. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené Osobe
podľa § 7 v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
2. Komunikácia medzi Osobou podľa § 7a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
3. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006.
4. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť kumulatívne po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie predmetu zákazky. (viď príslušné ustanovenie Návrhu kúpnej zmluvy, ktorý je súčasťou súťažných podkladov).
5. Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu Osoby podľa § 7 zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf.
6. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávanie odporúča záujemcom/uchádzačom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
7 .Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.09.2016

Redakčné opravy

13882 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 193/2016
V oznámení 13460-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mäso ZEMPLÍN, akciová spoločnosť Michalovce, Užhorodská 86, 071 01 Michalovce zverejnenom vo VVO č. 190/2016 zo dňa 30.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Podmienky vykonania zákazky: Namiesto: Oddiel zábezpeka:50.000,00 EUR Má byť: nepožaduje sa

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité