II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Výrobná linka na výrobu BIO mäsových výrobkov
Referenčné číslo: 2016-Zemplin-01
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39711200-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie a zavedenie inovatívnej výrobnej linky na výrobu nových mäsiarenských BIO výrobkov, t.j. paštét a tepelne neopracovaných a sušených mäsových výrobkov.
Súčasťou výrobnej linky budú nasledovné technológie:
- drvič mrazených blokov mäsa
- rýchlokuter varný vákuový
- rezačka mäsa
- vákuová narážačka I.
- automatická plniaca linka na paštéty do plastových túb
- automatická plniaca linka na paštéty do AL obalov
- vyvíjač pary
- automatický klipsovací stroj
- miešačka mäsa
- sterilizačný autokláv s košmi
- kuter
- nastrekovačka mäsa
- masírovačka
- vákuová narážačka II.
- poloautomatický klipsovací stroj
- udiareňská komora
- sušiareňská komora
Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 836 230,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Michalovce
II.2.4)
Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti.
Ako vyplýva z časti Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov, predmetom tejto zákazky je dodávka a inštalácia výrobnej linky ako jedného logického celku.
Z uvedeného vyplýva, že je nevyhnutné zachovať kontinuitu základu výrobnej linky, jej súčastí a príslušenstva, ktoré tvoria logický celok tým istým dodávateľom, a to jednak z dôvodu zachovania funkčnosti, kvality a hospodárnosti a efektívnosti.
Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (recitál 78)
pritom vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.
V danom prípade osoba podľa § 8 ZVO po dôkladnom preskúmaní a následnom zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má na základe všetkých vyššie uvedených dôvodov za to, že ak by obstarávaný predmet zákazky rozdelila na časti, v rámci ktorých by umožnila uchádzačom
predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero
rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky,
ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla
predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky.
Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu je viacero subjektov, ktoré dokážu dodať
predmet zákazky ako celok, na základe čoho je možné zabezpečiť dostatočnú hospodársku súťaž.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 836 230,00
Mena
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Výskum a vývoj, OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02