Oznámenie 13468 - WYT

Obsah

13468 - WYT
Vestník č. 190/2016 - 30.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
EUROMILK, a.s.
IČO: 36241873
Bratislavská 41, 93215 Veľký Meder

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17784
Hlavná adresa(URL): http://www.euromilk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17784
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PP & P Co., s.r.o.
IČO: 35933852
Záhradnícka 36 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PP & P Co., s.r.o.
IČO: 35933852
Záhradnícka 36 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 Zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Mliekarenský a potravinársky priemysel
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia produktov v spoločnosti EUROMILK, a.s
Referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.1.2) Hlavný kód CPV
42211000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie technológie na výrobu nových inovatívnych mliekarenských produktov (syrov a jogurtov) spoločnosti EUROMILK, a.s. vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, vykládka, montáž a inštalácia technológie na mieste určenia, zneškodnenie vzniknutého odpadu, zaškolenie obsluhy a záručný servis.
Vďaka projektu dôjde nielen k zhodnocovaniu domácej surovinovej základne a k rozšíreniu výrobkového portfólia spoločnosti, ale aj k rozšíreniu sortimentu kvalitných slovenských mliečnych výrobkov na trhu.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z
použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho
výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom
technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať
úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené
technológie a zariadenia určené.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 419 189,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Inovácia produktov v spoločnosti EUROMILK, a.s., technológia na výrobu syrov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42211000-8
42221100-2
51000000-9
45255400-3
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
EUROMILK, a.s., Bratislavská 41, 932 15 Veľký Meder.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú nasledovné technologické zariadenia vrátane súvisiacich služieb:
1. Mixér - zariadenie na primiešavanie sypkých komponent (1 ks)
2. Stroj na výrobu syra Ricotta - stroj na výrobu syru Ricotta zo srvátky (1 ks)
3. Tank na srvátku externý - slúžiaci na uskladnenie srvátky, izolovaná nádoba s bočným miešadlom (1 ks)
4. Chladič na srvátku s filtráciou a čerpadlom - doskový výmenník pre srvátku určenú na úschovu pred ďalším spracovaním (1 ks).
Súvisiacimi službami sa rozumejú doprava na miesto určenia, vykládka, montáž a inštalácia technológie na mieste určenia, zneškodnenie vzniknutého odpadu, zaškolenie obsluhy a záručný servis.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
Náklady/Cena Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 223 965,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Inovácia produktov v spoločnosti EUROMILK, a.s., technológia na výrobu jogurtov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42211000-8
42221100-2
51000000-9
45255400-3
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
EUROMILK, a.s., Bratislavská 41, 932 15 Veľký Meder.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú nasledovné technologické zariadenia vrátane súvisiacich služieb:
1. Plniaci stroj do kelímkov s priemerom 75 mm - slúžiaci na plnenie výrobkov do kelímok s priemerom 75 mm (1 ks)
2. Plniaci stroj do kelímkov s priemerom 95 mm - slúžiaci na plnenie výrobkov do kelímok s priemerom 95 mm (1 ks)
3. Fermentačný tank s čerpadlom - slúži na fermentovanie mlieka a prečerpanie hmoty (1 ks).
Súvisiacimi službami sa rozumejú doprava na miesto určenia, vykládka, montáž a inštalácia technológie na mieste určenia, zneškodnenie vzniknutého odpadu, zaškolenie obsluhy a záručný servis.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20
Náklady/Cena Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 195 224,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. V súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, a spôsobom uvedeným § 32 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
2. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Podľa § 39 zákona môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia
verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov dokladom je referencia, ak odberateľom bol
verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona: Účelom požiadavky na predloženie
zoznamu dodávok tovaru v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a
odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Zoznam dodávok tovaru má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s poskytovaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Minimálna úroveň štandardov je verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky (dodávok tovaru).
2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickú
spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto
dokladov.
4. Podľa § 39 zákona môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 1:
1.1. Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako
predmet zákazky (zariadenia na spracovanie potravín, mliekarenské zariadenia a pod.) pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške minimálne 200 000,00 EUR bez DPH.
1.2. Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako
predmet zákazky (zariadenia na spracovanie potravín, mliekarenské zariadenia a pod.) pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške minimálne 200 000,00 EUR bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Neuplatňuje sa.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému Elektronické verejné obstarávanie (EVO) na www.evo.gov.sk; ponuky vyhodnocujú na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality. Verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.11.2016 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.11.2016 11:30
Miesto: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v
súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk sa uskutoční na adrese PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle ustanovenia § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní, pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady sú vo formáte .pdf dostupné v profile verejného obstarávateľa na
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17784. Súťažné podklady sú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim.
2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
3. Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. Osobné údaje možno v profile zverejniť v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, e-mailovú adresu a telefónne číslo.
4. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezruší verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil.
5. Úspešný uchádzač / uchádzači sú povinní strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon o príspevku poskytovanom z EŠIF) a podľa článku 72 a nasl. Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 zo 17. decembra 2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006, Ú. v. EÚ L 347, 20.12.2013, s. 320 469 (ďalej len Nariadenie č. 1303/2013) a/alebo subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa Zákona o príspevku poskytovanom z EŠIF a podľa článku 72 a nasl. Nariadenia č. 1303/2013 na výkon kontroly.
6. Spoločnosť EUROMILK a.s. je v súlade s § 8 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osoba povinná postupovať v tomto verejnom obstarávaní podľa zákona o verejnom obstarávaní. Preto všetky odkazy na verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch a v tomto oznámení alebo inej dokumentácii si treba vysvetľovať v súlade s vyššie uvedenou skutočnosťou.
7. Odkaz na pojem "zákon o verejnom obstarávaní" sa rozumie v celom texte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité