Oznámenie 13733 - MST

Obsah

13733 - MST
Vestník č. 192/2016 - 04.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rokus, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36471241
Sabinovská 55 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rokus, s.r.o., Sabinovská 55, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Robert Kušnír
Telefón: +421 517712669
Email: rokus@rokus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rokus.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/16102
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Viera Sotníková
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): www.rokus.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Rokus, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36471241
Sabinovská 55 , 08001 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Robert Kušnír
Telefón: +421 517712669
Email: rokus@rokus.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.rokus.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vydávanie kníh, výroba reklamných predmetov, grafické návrhy.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup tlačiarenských strojov a zariadení
Referenčné číslo: 01/2016/MST
II.1.2) Hlavný kód CPV
42991200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup tlačiarenských strojov a zariadení v zložení:
Časť 1: Ofsetový hárkový tlačový stroj formátu B2 - 1 kus
Časť 2: Zariadenie na osvit tlačových platní formátu B2 - 1 kus
Súčasťou dodania predmetu zákazky je dodanie na miesto realizácie, vykládka a nasťahovanie na miesto inštalácie, inštalácia a nastavenie stroja. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Zákazka je rozdelená na 2 časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na ľubovoľný počet častí.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 622 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Ofsetový hárkový tlačový stroj formátu B2
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991210-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov , Sabinovská 55, 080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup inovatívnych technológií - tlačiarenských strojov a zariadení (Ofsetový hárkový tlačový stroj formátu B2, 1 kus). Súčasťou dodania predmetu zákazky je dodanie na miesto realizácie, vykládka a nasťahovanie na miesto inštalácie, inštalácia a nastavenie stroja. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 565 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zábezpeku pre Časť č. 1 vo výške: 16 000,00 EUR.
Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zariadenie na osvit tlačových platní formátu B2
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991200-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov , Sabinovská 55, 080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup inovatívnych technológií - tlačiarenských strojov a zariadení (Zariadenie na osvit tlačových platní formátu B2, 1 kus). Súčasťou dodania predmetu zákazky je dodanie na miesto realizácie, vykládka a nasťahovanie na miesto inštalácie, inštalácia a nastavenie stroja. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 57 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zábezpeku pre Časť č. 2 vo výške: 1 500,00 EUR.
Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia pre Časť 1 a Časť 2:
a) Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie
preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa § 152 zákona.
b) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia pre Časť 1 a Časť 2:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona. Jej splnenie preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich finančného a ekonomického postavenia spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Osoba podľa § 8 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň finančného
a ekonomického postavenia k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) pre Časť 1 a Časť 2: Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie, že uchádzač:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
-nebol v roku 2015, ani v priebehu roka 2016 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete,
-jeho bežný účet nebol v roku 2015, ani v priebehu roka 2016 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom
exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia pre Časť 1 a Časť 2:
Účelom uvedenej podmienky účasti je preukázanie finančnej stability uchádzača. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní uvedenou podmienkou sleduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybrala spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plní finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti pre Časť 1 a Časť 2:
Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona : zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k taj časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) pre Časť č. 1 a Časť 2:
Pre Časť 1:
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V tomto zozname je uchádzačovi doporučené uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo odberateľa (objednávateľa), názov predmetu plnenia zmluvy (zákazky), stručný opis predmetu plnenia, zmluvnú cenu bez DPH, zmluvnú lehotu dodania a meno, telefónne číslo, prípadne mail kontaktnej osoby, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname dodávaných tovarov aj tovary v inej mene ako je euro, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v euro, ktorú prepočíta kurzom NBS ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania (ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom vyhlásenia verejného obstarávania).
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje uskutočnenie dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (tlačiarenské stroje), uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých hodnota je kumulatívne (spolu za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) minimálne 500 000,00 Eur bez DPH .
Pre Časť 2:
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V tomto zozname je uchádzačovi doporučené uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo odberateľa (objednávateľa), názov predmetu plnenia zmluvy (zákazky), stručný opis predmetu plnenia, zmluvnú cenu bez DPH, zmluvnú lehotu dodania a meno, telefónne číslo, prípadne mail kontaktnej osoby, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname dodávaných tovarov aj tovary v inej mene ako je euro, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v euro, ktorú prepočíta kurzom NBS ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania (ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom vyhlásenia verejného obstarávania).
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje uskutočnenie dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (tlačiarenské stroje), uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých hodnota je kumulatívne (spolu za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) minimálne 50 000,00 Eur bez DPH .
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti pre Časť 1 a Časť 2:
Obligatórna požiadavka na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača vo vzťahu k minimálnej požadovanej úrovni štandardov. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú dodávku zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej
právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu
riadneho plnenia zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.11.2016 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2016 14:00
Miesto: Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Sabinovská 55, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 14.11.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pre Časť 1 a Časť 2:
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zábezpeku:
pre Časť č. 1, vo výške: 16 000,00 EUR, pre Časť č.2 vo výške: 1 500,00 EUR.
Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Osoba podľa §8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
4.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. V súlade s § 36 ods. 6 zákona môže osoba podľa § 8 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. JED musí byť
podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
5. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov osoby podľa § 8 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a z prostriedkov štrukturálnych fondov: Kód výzvy: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02.
6. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
8. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej
právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu
riadneho plnenia zmluvy- uvedené sa vzťahuje na úspešného uchádzača.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.09.2016

Redakčné opravy

15539 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 218/2016
V oznámení 13733-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rokus, s.r.o., Sabinovská 55, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie, Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: Všade v texte, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" Má byť: má sa na mysli "osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní". IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 14.11.2016 11:00 Má byť: 30.11.2016 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.11.2016 14:00 Má byť: 30.11.2016 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: Dňa 14.11.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Má byť: Dňa 30.11.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: (ak je to uplatniteľné) Namiesto: Pre Časť 1 a Časť 2: Všade v texte, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" Má byť: Pre Časť 1 a Časť 2: má sa na mysli "osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní". VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: (ak je to uplatniteľné) Namiesto: Doplňujúce informácie pre Časť 1 a Časť 2 sú nasledovné: Má byť: 9. Ak uchádzač predkladá ponuku na viac ako jednu ČASŤ predmetu zákazky, predloží informácie, resp. dokumenty uvedené v súťažných podkladoch samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky, tzn. predloží obálku s časťou ponuky označenou ako Kritériá samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky. Obdobne predloží informácie, resp. dokumenty uvedené v súťažných podkladoch samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky, tzn. predloží obálku s časťou ponuky označenou ako Ostatné samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky s tým, že na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona (časť III.1.1 tohto oznámenia) a podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona (časť III.1.2 tohto oznámenia) nemusí predložiť požadované doklady osobitne pre každú ČASŤ, ale len raz, napr. v ponuke predloženej pre ČASŤ 1. Na túto skutočnosť upozorní uchádzač v ponuke. Z označenia týchto informácií (dokumentov) musí byť jednoznačne jasné, ktorej ČASTI predmetu zákazky sa týkajú. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: (ak je to uplatniteľné) Namiesto: Doplňujúce informácie pre Časť 1 a Časť 2 sú nasledovné: Má byť: 10. V prípade, ak je zákazka rozdelená na časti a podmienky účasti a dôvody na vylúčenie sa v jednotlivých častiach líšia, uchádzač predkladá JED osobitne za každú časť zákazky alebo skupinu častí s rovnakými podmienkami alebo dôvodmi na vylúčenie. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: (ak je to uplatniteľné) Namiesto: Pre Časť 1 a Časť 2: Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy- uvedené sa vzťahuje na úspešného uchádzača. Má byť: Pre Časť 1 a Časť 2: Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
15543 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 218/2016
V oznámení 13733-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rokus, s.r.o., Sabinovská 55, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Miesto: Namiesto: Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Sabinovská 55, 080 01 Prešov. Má byť: Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Sabinovská 55, 080 01 Prešov, Rokus, s.r.o.
16047 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 231/2016
V oznámení 13733-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rokus, s.r.o., Sabinovská 55, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.11.2016 11:00 Má byť: 15.12.2016 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.11.2016 14:00 Má byť: 15.12.2016 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: Dňa 30.11.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Má byť: Dňa 15.12.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
7846 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2017
V oznámení 13733-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rokus, s.r.o., Sabinovská 55, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2017 Má byť: 31.10.2017
15661 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 218/2017
V oznámení 13733-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rokus, s.r.o., Sabinovská 55, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.10.2017 00:00 Má byť: 31.01.2018 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité