Oznámenie 13717 - MST

Obsah

13717 - MST
Vestník č. 192/2016 - 04.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Celpo spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36058971
Areál PPS 1711 , 96223 Očová

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M.
Telefón: +421 948821118
Email: oravec@vosk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16104
Hlavná adresa(URL): http://www.celpo.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.vosk.sk/folder/61/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VO SK, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M.
Telefón: +421 948821118
Email: oravec@vosk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16104
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://http://www.celpo.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výroba cereálnych potravín, balenie potravinárskych výrobkov, poradenstvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zvyšovanie inovačných kapacít v spoločnosti CELPO spol. s r.o.
II.1.2) Hlavný kód CPV
42212000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie technologického zariadenia automatizovanej linky na výrobu trvanlivých celozrných pufovaných výrobkov zloženej z:
- lisy na výrobu trvanlivých celozrnných pufovaných výrobkov - 3 kusy,
- zariadenie na temperovanie, máčanie a poťahovanie čokoládovou (cukrárenskou) polevou s flexibilnou zámenou polevy, posýpanie a chladenie pufovaných výrobkov - 1 kus,
- baliaci automat s automatickým nakladaním pufovaných výrobkov potiahnutých polevou - 1 kus,
vrátane dopravy, kompletnej inštalácie, sprevádzkovania, predvedenia, odskúšania v priestoroch výrobnej prevádzky Celpo spol. s r.o.
Predmet zákazky tvorí jeden logický celok.
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 510 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42221000-1
42220000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodaný vrátane dopravy do sídla kupujúceho, teda do sídla verejného obstarávateľa Celpo spol. s r.o., Areál PPS 1711, 962 23 Očová do výrobnej prevádzky.
II.2.4) Opis obstarávania:
PPredmetom zákazky je dodanie technologického zariadenia automatizovanej linky na výrobu trvanlivých celozrných pufovaných výrobkov zloženej z:
- lisy na výrobu trvanlivých celozrnných pufovaných výrobkov - 3 kusy,
- zariadenie na temperovanie, máčanie a poťahovanie čokoládovou (cukrárenskou) polevou s flexibilnou zámenou polevy, posýpanie a chladenie pufovaných výrobkov - 1 kus,
- baliaci automat s automatickým nakladaním pufovaných výrobkov potiahnutých polevou - 1 kus,
vrátane dopravy, kompletnej inštalácie, sprevádzkovania, predvedenia, odskúšania v priestoroch výrobnej prevádzky Celpo spol. s r.o.
Predmet zákazky tvorí jeden logický celok.
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 510 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 7
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Výskum a inovácie, prioritná os: 1. Podpora výskumu, vývoja a inovácií, 1.2 Podpora investovania podnikov do výskumu a inovácie , špecifický cieľ: 1.2.2 Rast výskumno-vývojových a inovačných kapacít v priemysle a službách, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené podľa § 32 ods. (1) ZVO:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov (osobitné predpisy viď. § 32 ods. (1) písm. g) ZVO, pozn. č. 47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) ZVO:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. (2) ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
5. Spôsob preukazovania splnenia podmienok účasti je bližšie upravený v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné tri ukončené hospodárske roky dosiahol celkový obrat vo výške min. 1 000 000 EUR alebo ekvivalent v inej mene. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením kópie alebo rovnopisu výkazov ziskov a strát, ktorých zhoda s originálom v spise daňového subjektu, bude potvrdená daňovým úradom alebo predložením kópie alebo rovnopisu výkazov o príjmoch a výdavkoch, ktorých zhoda s originálom v spise daňového subjektu, bude potvrdená daňovým úradom. V prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk/ stačí, ak uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže na zverejnenie relevantných údajov. V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na miestne pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa). Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným v prvý deň kalendárneho roka za ktorý bol obrat dosiahnutý a túto prepočítanú sumu EUR použije verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienky účasti.

2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. č.343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Uchádzač predloží v ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uvedené v ust. § 32 ods.2 ZVO s výnimkou dokladu uvedeného v písm. e) spomínaného ustanovenia.
3. V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 37 ZVO, preukazuje skupina splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
4. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy zmluvy spoločne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov.
1. Podľa § 34 ods. (1) písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. (1) písm. a) ZVO, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Minimálna úroveň.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnej hodnote minimálne 450 000,00 EUR za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Za tovar rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodanie zariadení určených na priemyselné spracovanie potravinárskych výrobkov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. (5) ZVO.
Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje preukázanie praktických skúseností s dodávaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadované hodnoty minimálnej úrovne sú vzhľadom na zmluvnú lehotu dodania a množstvá adekvátne.
2. Podľa § 34 ods. (1) písm. m) bod 2. ZVO ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna úroveň.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na uchádzačom ponúkaný:
- lis na výrobu pufovaných trvanlivých výrobkov z obilnín a drvených zŕn,
- zariadenie na temperovanie, máčanie a poťahovanie čokoládovou (cukrárenskou) polevou s flexibilnou zámenou polevy, posýpanie a chladenie pufovaných výrobkov,
- baliaci automat s automatickým nakladaním pufovaných výrobkov potiahnutých polevou.
Doklady a dokumenty musia byť vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. (5) ZVO.
Verejný obstarávateľ sa chce ubezpečiť, že uchádzačom ponúkaný tovar spĺňa platné technické normy.
3. Spôsob preukazovania splnenia podmienok účasti je bližšie upravený v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 29.11.2016
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.11.2016 10:00
Miesto: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedený dátum, čas a miesto otvárania ponúk súvisí s otváraním častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude vzhľadom na použitie § 54 ZVO (elektronická aukcia) neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa:
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16104
Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov:
http://www.vosk.sk/folder/61/
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v týchto SP uvedené inak.
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M.
Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné údaje:
- obchodné meno
- sídlo/miesto podnikania
- identifikačné číslo
- korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania)
- meno a priezvisko kontaktnej osoby
- e-mailovú adresu kontaktnej osoby
- telefónne číslo kontaktnej osoby
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile.
Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.09.2016

Redakčné opravy

14097 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 197/2016
V oznámení 13717-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Celpo spol. s r.o., Areál PPS 1711, 962 23 Očová zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.11.2016 Má byť: 29.11.2016 09:00
16275 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 235/2016
V oznámení 13717-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Celpo spol. s r.o., Areál PPS 1711, 962 23 Očová zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.11.2016 09:00 Má byť: 19.12.2016 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.11.2016 10:00 Má byť: 19.12.2016 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité