Oznámenie 13758 - MSS

Obsah

13758 - MSS
Vestník č. 192/2016 - 04.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eduard Vachalík
Telefón: +421 259393453
Fax: +421 254434523
Email: vachalik.eduard@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
NÁZOV A ADERSY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Námestie SNP 35 , 81420 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eduard Vachalík
Telefón: +421 259393453
Fax: +421 254434523
Email: vachalik.eduard@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu na nasledujúcej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
NÁZOV A ADERSY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Námestie SNP 35 , 81420 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eduard Vachalík
Telefón: +421 259393453
Fax: +421 254434523
Email: vachalik.eduard@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Komplexné poistenie Slovenskej pošty, a. s., pre obdobie rokov 2017 - 2020
Referenčné číslo: 008/VS/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Komplexné poistenie SP, a.s., pre obdobie rokov 2017 - 2020 v rozsahu poistenia, a to: poistenie majetku, poistenie vnútroštátnej prepravy tovaru, poistenie zodpovednosti cestného prepravcu, poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu a zodpovednosti za škodu v súvislosti s výkonom finančného sprostredkovania, alebo finančného poradenstva, poistenie za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, úrazové poistenie osôb prepravovaných v motorovom vozidle, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú členmi predstavenstva, dozornej rady a konateľov, poistenie úrazu, hromadné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, poistenie liečebných nákladov v zahraničí, poistenie zásielok ( poistenie výstav ). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky, Rámcovej dohode a v prílohách týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 600 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66512100-3
66512220-0
66515200-5
66516000-0
66516500-5
66516400-4
66516100-1
66514000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Poskytovanie predmetu zákazky v rámci Slovenskej republiky. Miestom poistenia je územie Slovenskej republiky, Európy a sveta a podľa súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Komplexné poistenie SP, a.s., pre obdobie rokov 2017 - 2020 a to: poistenie majetku, poistenie vnútroštátnej prepravy tovaru, poistenie zodpovednosti cestného prepravcu, poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu a zodpovednosti za škodu v súvislosti s výkonom finančného sprostredkovania, alebo finančného poradenstva, poistenie za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, úrazové poistenie osôb prepravovaných v motorovom vozidle, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú členmi predstavenstva, dozornej rady a konateľov, poistenie úrazu, hromadné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, poistenie liečebných nákladov v zahraničí, poistenie zásielok ( poistenie výstav ). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky, Rámcovej dohode a v prílohách týchto súťažných podkladov. Poskytnutie služby podľa špecifikácií a zmluvných podmienok uvedených v súťažných podkladoch na základe rámcovej dohody, prostredníctvom čiastkových zmlúv.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 600 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 48 mesiacov od nadobudnutia jej platnosti a účinnosti resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý na tento účel má obstarávateľ k dispozícii a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Na základe Rámcovej dohody sa budú uzatvárať čiastkové poistné zmluvy k jednotlivým druhom poistenia.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú komplexne uvedené v súťažných podkladoch.
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1 výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, dokladujúcim, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb;
1.2 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.3 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (poisťovní) nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
1.4 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
1.5 dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky;
1.6 čestným vyhlásením uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
1.7 uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky;
1.8 uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky;
1.9 ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
1.10 uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa bodu 1.3 a 1.4 časti A.2 súťažných podkladov a bodu III.1.1 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach;
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa
§ 33 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :
podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
2.1 prehľadom o celkovom obrate v minimálnej súhrnnej výške pre predmet zákazky vo výške 6 000 000 EUR alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene spolu za posledné tri hospodárske roky (2013 až 2015), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah predmetu zákazky a dĺžku trvania zákazky a z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na plnenie predmetu obstarávania a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Výškou obratu uchádzač preukazuje aj svoju pozíciu na trhu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné hospodárske roky (2013 až 2015), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť v niektorom roku kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Uchádzač predloženými dokladmi preukáže celkový obrat spolu za posledné tri hospodárske roky (2013 až 2015) pre predmet zákazky v minimálnej súhrnnej výške 6 000 000 EUR.
Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, nie je povinný ich predložiť v rámci ponuky/môže namiesto úradne overených dokumentov predložiť scan výstupy z Registra účtovných závierok. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné ich v ponuke predložiť spolu s originálom alebo osvedčenou fotokópiou osvedčovacej doložky DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.

2.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa bodu 2 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.

2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Pozn.: splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Obstarávateľ primeranými požiadavkami k náročnému predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný poskytovať službu v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom a musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky. Zoznamom zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah, poistné plnenie, dôležitosť a finančný objem požadovaného predmetu zákazky;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Zoznamom zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 3 500 000 EUR bez DPH.
Zoznam zmlúv o poskytnutých službách musí obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
obchodné meno a sídlo objednávateľa,
predmet poskytnutia služby (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek obstarávateľa),
celkovú zmluvnú cenu,
lehotu poskytnutia služby (obdobie, počas ktorého bola služba poskytovaná),
meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
V prípade, že uchádzač poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname zmlúv o poskytnutých službách.
V súlade s § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti - termín uzavretia zmluvy.
3.2 ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania možno ich nahradiť ekvivalentnými dokladmi podľa predpisov platných v krajine jeho sídla;
3.3 v prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa bodu 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne;

3.4 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Pozn.: splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje. Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená
vo výške 250 000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Platby sú podrobne popísané v súťažných podkladoch.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní, aby skupina pred podpisom Rámcovej dohody vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho
plnenia Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829
Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka alebo iný právny vzťah
vhodný na riadne plnenie Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv a súčasne bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili
spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Úspešný uchádzač
preukazuje vyššie uvedené skutočnosti napr. v prípade obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa
§ 829 Občianskeho zákonníka. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je povinný do 10 pracovných dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk doručiť obstarávateľovi:
a) upravený a podpísaný návrh na plnenie kritérií s tabuľkou č.1 s cenami podľa bodu 4 časti A.3 Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia týchto súťažných podkladov, prílohy č. 1 až č.12 k súťažným podkladom a Rámcovú dohodu vrátane jej príloh v jednom vyhotovení v zmysle výsledkov elektronickej aukcie,
b) Povolenie Ministerstva financií SR, resp. Úradu pre finančný trh SR, resp. Národnej banky SR na podnikanie v poisťovníctve,
c) Povolenie Úradu pre finančný trh SR, resp. Národnej banky Slovenska na vykonávanie povinného zmluvného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla podľa zákona č. 381/2001 Z. z. o povinnom zmluvnom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vyhodnocovanie ponúk bude realizované prostredníctvom automatizovaného informačného systému elektronickej aukcie, podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky obstarávateľa budú po vyhodnotení ponúk komisiou vyzvaní na účasť v elektronickej aukcii. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.11.2016 11:00
Miesto: Slovenská pošta, a. s. Námestie SNP 35, Bratislava na 1. poschodí v zasadacej miestnosti obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk môžu byť prítomní len členovia komisie na vyhodnotenie ponúk. Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, uskutoční bez účastí uchádzačov, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pokračovanie bodu III.1.1. pre obmedzený počet znakov:
1.11 ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača;
1.12 zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa
§ 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom
obstarávaní.
1.12.1 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016
(zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6 časti A.2 súťažných podkladov), uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou.
1.12.2 Obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, že doklad platný certifikovaný zápis vydaný certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6 časti A.2 súťažných podkladov), uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou v krajine jeho sídla;
1.13 skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o
verejnom obstarávaní (bod 1.5 časti A.2 súťažných podkladov) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ďalšie informácie:
1.Pri komunikácii obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia a výmena informácií sa v tomto verejnom obstarávaní uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona alebo ich kombináciou. Proces vysvetľovania bude umožnený prostredníctvom e-mailovej komunikácie, a to aj bez zaručeného elektronického podpisu. Pri komunikovaní spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť faxom alebo elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona, záujemca/uchádzač doručí takéto údaje aj v listinnej forme na adresu obstarávateľa podľa bodu 10.1 súťažných podkladov alebo osobne do podateľne obstarávateľa na adresu podľa bodu 10.1 súťažných podkladov, a to najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania týchto údajov faxom alebo elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu, ak nie je v súťažných podkladoch stanovené inak. Podrobnosti sú uvedené v bode 9 a 10 časti A.1 súťažných podkladoch.
2. Obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže sledovať webovú
stránku Úradu pre verejné obstarávanie, Profil obstarávateľa, adresa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
3. Jednotný európsky dokument je popísaný v súťažných podkladoch a v prílohe č.16 súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.09.2016

Redakčné opravy

15626 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 220/2016
V oznámení 13758-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť: Namiesto: 08.11.2016 10:00 Má byť: 14.11.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk: Namiesto: 08.11.2016 11:00 Má byť: 14.11.2016 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité