Oznámenie 13469 - WYT

Obsah

13469 - WYT
Vestník č. 190/2016 - 30.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
DECODOM, spol. s r. o.
IČO: 36305073
Pílska 7, 95513 Topoľčany

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Klaudia Korbová
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18130
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
E-VO, s.r.o.
IČO: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Klaudia Korbová
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): vyroba nábytku a nábytkovych polotovarov, montáž nábytku, navrhovanie a zariaďovanie interiérov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka Jednostrannej olepovačky
Referenčné číslo: 02/DCDM/2016/T
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je dodávka jednostrannej olepovačky bočných plôch plošných dielcov. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažnych podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 320 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
spoločnosť DECODOM, spol. s r. o., Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je dodávka jednostrannej olepovačky bočných plôch plošných dielcov. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažnych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 320 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1
zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") a v
súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom
obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplyvajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotny
európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorym hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešny uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá osoba podľa v § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe
Súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO
(www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje aby bol Jednotny európsky dokument
ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou
osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate a ak je to vhodne, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie tyka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO: Požiadavka osoby podľa § 8) zákona o
verejnom obstarávaní je primeraná: osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si ňou overuje stav ekonomickej
a finančnej situácie uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač k prehľadom o celkovom obrate predloží aj overene vykazy ziskov a strát alebo overene vykazy o príjmoch a vydavkoch, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač nemusí vyššie požadovane doklady - vykazy ziskov a strát alebo vykazy o príjmoch a vydavkoch - predkladať, pokiaľ ma tieto požadovane doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovnych závierok (ďalej len "RUZ"), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Uchádzač na túto skutočnosť upozorní vo svojej ponuke.
Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o celkovom obrate za predchádzajúce tri
hospodárske roky (2013,2014,2015), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia
prevádzkovania činnosti, a to minimálne vo vyške: 1 900 000,00 EUR bez DPH.
V prípade, ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej
mene a uvedie aj sumu v EUR.
V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzača, ktorymi preukazuje obrat, uchádzač použije pravidlo prepočtu na
menu EUR podľa kumulatívneho ročného kurzu relevantného roku obratu podľa kurzového lístka ECB (dostupny tiež
napr. na www.nbs.sk).
Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným európskym dokumentom: Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorym hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešny uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určenym osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe č. 5 Súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s § 33 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby
uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a takisto môže využiť
subdodávateľov v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť
sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebnych prac alebo služieb
doloženym jednym alebo niekoľkymi z tychto dokladov:
a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt
dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa
tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: Osoba podľa § 8 zákona overejnom obstarávaní
požaduje preukázať dodanie rovnakych alebo podobnych tovarov ako predmet zákazky v stanovenom minimálnom
objeme z dôvodu vyberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakych alebo podobnych zákaziek.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie uvedeného uchádzač preukaze predložením aspoň 1 referencie rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pričom referencia ma byt s rozpočtovym nákladom minimálne 300 000,00 EUR bez DPH za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť jednotnym európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o
verejnom obstarávaní: Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorym
hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
určené osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradene
Jednotnym európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešny uchádzač
podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určenym osobu podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe
Súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany
osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s § 34 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby
uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje máju byt použite na preukázanie technickej spôsobilosti alebo
odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a
odborne kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a
takisto môže využiť subdodávateľov v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2016 13:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného
obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto vyzvy na predkladanie
ponuk a súťažnych podkladov (klient@tendersolution.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné
identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktny
email), uvedeny predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí
byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo
nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné
podklady.
2. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o
súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca
nepožiada o súťažné podklady, verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní
nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a inych informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie
kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná
tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8
zákona o verejnom obstarávaní, ktory je zriadeny v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejny
obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia,
prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to
informačny systém UVO umožní.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejnym obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom
obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude vylučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude
akceptovany aj česky jazyk.
5. Všetky náklady a vydavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie
podmienok účasti a inych dokladov súvisiacich s touto vyzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči
verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na
vysledok verejného obstarávania.
6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky
doklady musia byť platné a odrážať skutočny stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené
v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predloženych v
českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinny vyslovene uviesť vo
svojej ponuke.
8. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje pravo neprijať ani
jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predloženych ponukách budu vyššie
ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1
Súťažnych podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité