Oznámenie 13789 - MST

Obsah

13789 - MST
Vestník č. 193/2016 - 05.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
BD-FOAM, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36401668
Kragujevská 4A , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mládeže 360, 013 41 Dolný Hričov
Kontaktná osoba: Daniel Ďurajka
Telefón: +421 415001355
Email: obstaravanie@proeduca.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bdfoam.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/14771
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROEDUCA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45596620
Kollárova 15 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Zuzana Káčerová
Telefón: +421 907846586
Email: obstaravanie@proeduca.eu
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.proeduca.eu
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zavedenie zásadnej inovácie výrobného procesu BD-FOAM, s.r.o.
Referenčné číslo: PROE04/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka vertikálnej píly pre tvarové rezanie PUR peny s príslušenstvom a baličky na balenie lisovaných produktov s príslušenstvom.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 358 188,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Balička na balenie lisovaných produktov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka baličky na balenie lisovaných produktov s príslušenstvom
Špecifikácie:
automatické balenie lisovaných výrobkov do polyetylénových obalov s ich následným uzavretím páskou,
možnosť znížiť objem lisovaných / penových materiálov až o 20 % oproti stavu pred zabalením,
zabalený produkt je chránený od externých zdrojov znehodnotenia produktu vplyvom špiny, znečisteného vzduchu alebo vlhkosti,
baliaci materiál antistatický polyetylén,
zabezpečí automatické nalepenie expedičného štítka na zabalený tovar.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 109 288,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Vertikálna píla pre tvarové rezanie PUR peny s príslušenstvom
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka vertikálnej píly pre tvarové rezanie PUR peny s príslušenstvom
Špecifikácie:
vertikálne rezanie PUR peny alebo polyesterového rúna s vysokou rýchlosťou,
výškovo nastaviteľné horné vedenie noža,
odstraňovanie zbytkov materiálu znoža,
opracováva PUR penu, visko arecyklovanú penu, PE- aEVA peny, abrazívne-kašírované alaminované materiály, polyesterové avláknové rúna, retikulované peny,
možnosť napojiť prostredníctvom TCP/IP s údajovou bankou,
optimalizuje umiestnenie média arezov zdôvodu zvýšenia využiteľnosti materiálu,
automatické navážanie a odsun materiálu do/zo stroja pomocou pásového systému stolov,
snímanie okrajov rezaného bloku pre začatie rezania po navezení bloku do stroja,
chladenie pomocou klimatizačnej jednotky rozdelenej na vnútorný avonkajší okruh
zabezpečenie energiou aj pri výpadku energie do 15 minút.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 248 900,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. overejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon
o verejnom obstarávaní") Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa
§ 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené osobou podľa § 8 zákona overejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona overejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 8 zákona overejnom obstarávaní.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá osoba podľa v § 8 zákona overejnom obstarávaní v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona overejnom obstarávaní požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať
za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2016 14:00
Miesto: PROEDUCA, s.r.o., Kollárova 15, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejny obstaravatel upozornuje hospodarske subjekty/zaujemcov/uchadzacov, ze zavazne doplnujuce informacie k Oznameniu o vyhlaseni verejneho obstaravania tvoria prilohu c. 5 Sutaznych podkladov (cast G Sutaznych podkladov), nakolko tento formular UVO obsahovo neumoznuje verejnemu obstaravatelovi vypisat vsetky doplnujuce informacie a obmedzuje verejneho obstaravatela na maximalne 1000 znakov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Redakčné opravy

16048 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 231/2016
V oznámení 13789-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa BD-FOAM, s.r.o., Kragujevská 4A, 010 01 Žilina zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.11.2016 10:00 Má byť: 02.12.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.11.2016 14:00 Má byť: 02.12.2016 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité