Oznámenie 13527 - WYT

Obsah

13527 - WYT
Vestník č. 190/2016 - 30.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Komat Slovakia s.r.o.
IČO: 35943688
Niťová 6, 82108 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Niťová 6, Bratislava
Kontaktná osoba: Gabriel Matter
Telefón: +421 905610564
Email: gabrielmatter@hotmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17920
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LEGAL TENDER s.r.o.
IČO: 45672911
Ružová dolina 8 , 821 09 Bratislava , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Senáriková
Telefón: +421 904888427
Email: senarikova@aksenarikova.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
LEGAL TENDER s.r.o.
IČO: 45672911
Ružová dolina 8 , 821 09 Bratislava , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Senáriková
Telefón: +421 904888427
Email: senarikova@aksenarikova.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): súkromný sektor
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovatívny pivovar Komat
II.1.2) Hlavný kód CPV
42210000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka linky pre výrobu piva. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 850 980,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Horný Bar
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka linky pre výrobu piva. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 180
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Výskum a inovácie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom
obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods.
2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona.
Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : Splnením podmienky uchádzač preukazuje, že si plní všetky
povinnosti dané všeobecno-záväznými právnymi predpismi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené:
2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi
mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného
dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V takom prípade verejný obstarávateľ odporúča použiť
inštitút vysvetlenia súťažných podkladov.
2.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní
týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 2.1)
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia
vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol v roku 2015 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet nebol v roku 2015 (do termínu vystavenia dokladu banky)
predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie
starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem
vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v
mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil
potvrdenie/potvrdenia.
Odôvodnenie podmienok účasti: Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho
ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu a že má dostatok preukázateľného zdrojového
krytia na riadne a priebežné plnenie svojich zmluvných záväzkov súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. Potreba
predloženia dokladu o schopnosti plniť svoje finančné záväzky (vyjadrenie banky) uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že
uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky preukázateľnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené:
3.1 Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona : zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
3.2 Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť
technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na
preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač
písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú
spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity
počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Osoba podľa § 8 požaduje preukázanie uskutočnenia minimálne 2 (dvoch) dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania .
Odôvodnenie podmienok účasti: obligatórna požiadavka na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti
uchádzača vo vzťahu k minimálnej požadovanej úrovni štandardov. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného
minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a
bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.10.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.10.2016 11:00
Miesto: LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej
adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla
2. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta .
3. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR
uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku
verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
4. Osoba podľa § 8 sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý,
vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať.
5. Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)
Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej
kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené
osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi
uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného
nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
7.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Redakčné opravy

14571 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2016
V oznámení 13527-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Komat Slovakia s.r.o., Niťová 6, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 190/2016 zo dňa 30.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.10.2016 10:00 Má byť: 28.10.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.10.2016 11:00 Má byť: 28.10.2016 11:00
15206 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 211/2016
V oznámení 13527-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Komat Slovakia s.r.o., Niťová 6, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 190/2016 zo dňa 30.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, bod 3.1 Namiesto: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené: 3.1 Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona : zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Má byť: nevyžaduje sa III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené: 3.1 Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona ...... 3.2 Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 ..... Minimálna požadovaná úroveň štandardov:.... Odôvodnenie podmienok účasti .... Má byť: nevyžaduje sa IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.10.2016 10:00 Má byť: 28.11.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.10.2016 11:00 Má byť: 28.11.2016 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ neuviedol celé znenie oddielu III.1.3 z dôvodu neumožnenia vpísania celého textu systémov. (obmedzenie počtu znakov). Dôvod opravy nepožadovanie technickej a odbornej spôsobilosti zo strany verejného obstarávateľa
15922 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 227/2016
V oznámení 13527-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Komat Slovakia s.r.o., Niťová 6, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 190/2016 zo dňa 30.09.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.11.2016 10:00 Má byť: 21.12.2016 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.11.2016 11:00 Má byť: 21.12.2016 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité