Oznámenie 13571 - WYT

Obsah

13571 - WYT
Vestník č. 191/2016 - 03.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
RADVIL - STAV, s.r.o.
IČO: 36840696
1. mája 1311/51, 95301 Zlaté Moravce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): 1. Mája 1311/51, 953 01 Zlaté Moravce
Kontaktná osoba: Matej Danóci
Telefón: +421 917858104
Email: danoci@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18211
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §8 ods. 2 písm. a) ZoVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Drevársky priemysel.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Podpora inovačného potenciálu a konkurencieschopnosti spoločnosti RADVIL - STAV, s.r.o.
II.1.2) Hlavný kód CPV
42642100-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka plnoautomatickej linky na priečne a pozdĺžne spracovanie reziva. Predmet zákazky je rozdelený na tri časti. Predmetom dodania I. časti predmetu zákazky je dodávka 1ks plnoautomatickej linky na rozmietanie reziva. Predmetom dodania II. časti predmetu zákazky je dodávka 1ks plnoautomatickej linky na optické skenovanie, vykracovanie vád a triedenie. Predmetom dodania III. časti predmetu zákazky je dodávka 2 ks hobľovacieho a profilovacieho automatu. Bližšia špecifikácia I., II. aj III. časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 557 547,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Plnoautomatická linka na rozmietanie reziva.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
51500000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stummerova 4919/140, 955 01 Topoľčany.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania I. časti predmetu zákazky je dodávka 1 ks plnoautomatickej linky na rozmietanie reziva. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 067 034,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 210
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Osoba podľa §8 vyžaduje zábezpeku na I. časť predmetu zákazky vo výške 2 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Plnoautomatická linka na optické skenovanie, vykracovanie vád a triedenie.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
51500000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stummerova 4919/140, 955 01 Topoľčany.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania II. časti predmetu zákazky je dodávka 1 ks plnoautomatickej linky na optické skenovanie, vykracovanie vád a triedenie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 317 013,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 210
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Osoba podľa §8 vyžaduje zábezpeku na II. časť predmetu zákazky vo výške 2 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Hobľovací a profilovací automat.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
51500000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stummerova 4919/140, 955 01 Topoľčany.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania III. časti predmetu zákazky je dodávka 2 ks hobľovacieho a profilovacieho automatu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 173 500,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 210
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Osoba podľa §8 vyžaduje zábezpeku na II. časť predmetu zákazky vo výške 1 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti (platí pre všetky časti predmetu zákazky) týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač predloží najskôr elektronickú formu dokladu a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu o oprávnení realizovať predmet zákazky, ak verejný obstarávateľ týmto dokladom ešte nedisponuje, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklad o oprávnení realizovať predmet zákazky a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5)zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, pričom doklad o oprávnení realizovať predmet zákazky preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sa neuplatňujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač (Predávajúci) je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon
kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú v prípade úspešnosti
projektovej žiadosti uzavrie osoba podľa §8 (Kupujúci) s poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto
kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie
auditu/kontroly sú najmä:
- poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
- splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa §8 použije pri vyhodnotení ponúk pre časť "Kritériá" pre každú príslušnú časť predmetu zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol.
Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.12.2016 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.12.2016 11:00
Miesto: RADVIL - STAV, s.r.o., 1. Mája 1311/51, 953 01 Zlaté Moravce
Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa
uskutoční bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s § 114 ods. 10 zákona o verejnom
obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v predmetnom verejnom obstarávaní je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do tohto verejného obstarávania a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO a na Profile osoby podľa §8. Akékoľvek vysvetľovanie v predmetnom verejnom obstarávaní sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
d) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile osoby podľa §8.
e) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva s úspešným uchádzačom pre každú príslušnú časť predmetu zákazky bude uzavretá len vtedy, ak bude úspešná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a zároveň bude administratívna kontrola dokumentácie z verejného obstarávania vykonaná Poskytovateľom NFP, úspešná.
g) Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8.
h) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.

Pre obmedzenosť možnosti uviesť viacej informácii už vo výzve na predkladanie ponúk, sú všetky ďalšie informácie
potrebné na vypracovanie ponuky bližšie špecifikované v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité