Oznámenie 13551 - WYT

Obsah

13551 - WYT
Vestník č. 191/2016 - 03.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
THYMOS spol.s r.o.
IČO: 31672914
Popradská 518, 05952 Veľká Lomnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Brosmanová
Telefón: +421 524663910
Fax: +421 524663906
Email: thymos@thymos.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.thymos.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.voarchiv.eu/files/34-b806c10eee/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Premier Consulting EU, s.r.o.
IČO: 48231657
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Naďa Nemčická
Telefón: +421 915849831
Email: nemcicka@eurofondy.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.thymos.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výrobno - obchodné činnosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie inovatívnych technológií do výroby
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie 3 inovatívnych technológií do výroby:

1. Horizontálna baliaca linka s prídavnými zariadeniami
2. Triedič produktov s príslušenstvom
3. Vzduchová a sitová čistička s prídavným zariadením

Technická špecifikácia jednotlivých zariadení je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 029 280,66 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Horizontálna baliaca linka
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42200000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veľká Lomnica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 1) je dodanie 1 ks horizontálnej baliacej linky s prídavnými zariadeniami (prídavnými zariadeniami sú röntgen a priebežná kontrolná váha). Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 814 485,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia výrobného procesu v spoločnosti THYMOS, spol. s r.o.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Triedič produktov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42200000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veľká Lomnica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 2) je dodanie 1 ks triediča produktov s príslušenstvom (príslušenstvom je dopravník pre akceptovaný produkt a dopravník pre odmietnutý produkt). Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 166 879,33 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia výrobného procesu v spoločnosti THYMOS, spol. s r.o.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Vzduchová a sitová čistička
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42200000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veľká Lomnica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 3) je dodanie 1 ks vzduchovej a sitovej čističky s prídavným zariadením (prídavným zariadením je triér). Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 47 916,33 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia výrobného procesu v spoločnosti THYMOS, spol. s r.o.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa §32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona, alebo podľa § 152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena osobitne podľa §37 ods. 3 zákona. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1. tejto výzvy na predkladanie ponúk, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov, alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti: Uvedené podmienky sú stanovené zákonom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2016 10:30
Miesto: Premier Consulting EU, s.r.o.
Hadovská cesta 870
945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk (časť Kritériá) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/34-b806c10eee/
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 8, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
5. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité