Oznámenie 13800 - MST

Obsah

13800 - MST
Vestník č. 193/2016 - 05.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
VANAPO, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36455164
Festivalová 802/9, 08901 Svidník

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Festivalová 802/9, 089 01 Svidník
Kontaktná osoba: Stanislav Cehelský
Telefón: +421 54547520691
Email: obstaravanie@proeduca.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vanapo.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/10648
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROEDUCA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45596620
Kollárova 2641/15 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Zuzana Káčerová
Email: obstaravanie@proeduca.eu
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.proeduca.eu
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zavedenie zásadnej inovatívnosti do výrobného procesu pre regionálnu likérku a ovocný liehovar v spoločnosti VANAPO, s.r.o.
Referenčné číslo: PROE/07/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka inovatívnej technológie:
Automatická kartónovačka s dopravníkmi a lepiacim zariadením
Automatická viacfarebná sieťotlač s horúcou razbou na uzávery
Automatická farebná sieťotlač na sklenené fľaše
Potlač a značenie na kartóny z vlnitej lepenky
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 926 190,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Automatická kartónovačka s dopravníkmi a lepiacim zariadením
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka automatického kartónovacieho zariadenia určeného pre kartónovanie fliaš, jeho montáž a uvedenie do prevádzky.
-zariadenie pre dopravu fliaš zo sieťotlačovej linky potrebné pre kartónovačku
-zásobník kartónov
-funkcia automatického odoberania kartónov zo zásobníka
-automatické otváranie kartónu a zloženie spodných chlopní
-automatické vkladanie požadovaného počtu fliaš do kartónu
-automatické uzatvorenie vrchných chlopní kartónu
-možnosť nastavenia zmeny formátu kartónu
-lepička kartónov určená na prelepenie hotových kartónov pomocou samolepiacej pásky
-zariadenie prelepí kartón samolepiacou páskou z vrchnej aj zo spodnej strany
-využívajúce len elektrickú energiu
-záruka min. 24 mesiacov,
-vyhotovenie zariadenia podľa platných európskych predpisov spolu s certifikátom CE.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 223 350,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Automatická viacfarebná sieťotlač s horúcou razbou na uzávery
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Automatická viacfarebná sieťotlač s horúcou razbou na uzávery
Špecifikácia predmetu zákazky:
-možnosť viacfarebnej tlače, min. 2 farby + horúca razba
-funkcia výroby potlače plastových a kovových uzáverov na všetky typy okrúhlych fliaš,
-automatické plnenie s mechanickým nakladaním, automatické podávanie, potlačenie a sušenie uzáverov
-záruka min. 24 mesiacov,
-vyhotovenie zariadenia podľa platných európskych predpisov spolu s certifikátom CE.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 350 130,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 3
II.2.1) Názov
Automatická farebná sieťotlač na sklenené fľaše
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Automatická farebná sieťotlač na sklenené fľaše
Predmetom zákazky je dodávka plne automatizovaného zariadenia určeného pre viacfarebnú sieťotlač na sklenené fľaše, jeho montáž a uvedenie do prevádzky.

Špecifikácia predmetu zákazky:
-tlač na všetky typy sklenených fliaš,
-možnosť viacfarebnej tlače, min. počet farieb 3,
-automatické plnenie, dopravník, sieťotlač a sušenie, automatické uchopenie fľaše, automatická preprava v rámci stroja,
-zariadenie využívajúce len elektrickú energiu,
-záruka min. 24 mesiacov,
-vyhotovenie zariadenia podľa platných európskych predpisov spolu s certifikátom CE.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 334 280,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 4
II.2.1) Názov
Potlač a značenie na kartóny z vlnitej lepenky
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Potlač a značenie na kartóny z vlnitej lepenky
Predmetom zákazky je dodávka zariadenia určeného pre potlač a značenie kartónov z vlnitej lepenky, jeho montáž a uvedenie do prevádzky.
Špecifikácia predmetu zákazky:
-zabezpečenie 100% čitateľnosti čiarových kódov podľa GS1,
-jednofarebná tlač čierna - atrament,
-možnosť pridania min. jednej hlavy pre viacfarebnú tlač,
-zabezpečenie tlačenia: automatických zmien dát, času, dátumu, spotreby, sériových čísel, podpora všetkých typov fontov,
-dotykový displej, ethernet, usb a webový prehliadač,
-možnosť doplnenia atramentu počas prevádzky,
-možnosť nastavenia sýtosti tlače,
-stálosť tlače pri teplote prostredia od 0 do 40°,
-zariadenie využívajúce len elektrickú energiu,
-záruka min. 24 mesiacov,
-vyhotovenie zariadenia podľa platných európskych predpisov spolu s certifikátom CE,
-šetrné k životnému prostrediu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 18 430,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon
o verejnom obstarávaní") Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa
§ 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá osoba podľa v § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať
za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.11.2016 08:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2016 08:45
Miesto: PROEDUCA, s.r.o., Kollárova 15, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponuk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom
obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejny obstaravatel upozornuje hospodarske subjekty/zaujemcov/uchadzacov, ze zavazne doplnujuce informacie k
Oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania tvoria prilohu c. 5 Sutaznych podkladov (cast G Sutaznych podkladov),
nakolko tento formular UVO obsahovo neumoznuje verejnemu obstaravatelovi vypisat vsetky doplnujuce informacie a
obmedzuje verejneho obstaravatela na maximalne 1000 znakov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité